Luku 13 || Onks sulla tunteita Joonasta kohtaan?

219 12 20
                                    

Y/n pov:
Herään aamulla Tommin vierestä koska olin ilmeisesti pyörinyt pois Tommin päältä. Kokeilin puoli unessa onko tuo vieressäni ja en tunne häntä. Lähden seikkailemaan ympäri taloa kunnes löydän tuon vessasta. "Huomenta rakas." Tommi sanoo ja ottaa minut halaukseensa. "Huomenta mä säikähdin että missä sä oot kun et ollu vieressä." Sanon ja hymyilen. "Mä tulin käymää suihkussa ja pesemään hampaat ja seuraavaks meen tekee meille aamupalaa." Tommi sanoo ja kävelee keittiöön. Menen suihkuun ja suihkun jälkeen pesen hampaani ja menen keittiöön puhtaissa vaatteissa ja hiukset kosteana.

Aleksin pov:
En saanut nukuttua koko yönä kauhean hyvin sillä ajatukset pyörivät päässäni joten päätin tehdä musiikkiraitoja. Kävin herättämässä Ollin aamupalalle. "Ollii herää!" Sanon ja kutittelen tuon kylkiä mutta Olli ei herää tunnetusti hän nukkuu liian hyvin. Heitän Ollia tyynyllä jolloin tuo herää.
"Alee mitä sä oikein teet?" Tuo sanoo unisena.
"Herää aamupalalle." Sanon ja menen Ollin viereen. "Ei mennä ihan vielä mä haluun halii sua hetken." Olli sanoo ja ottaa minut haliinsa jossa oli ihanan lämmin.

Y/n pov:
"Nääks sä Joonasta tänään?" Tommi kysyy minulta.
"Me sovittiin et nähdään Joonaksen luona ja sit meen Joonaksen kaa puistoon saattaa mennä myöhään." Sanon ja katselen ulos ikkunasta. "Okei muista, että älä tee mitään tyhmää Joonaksen kaa." Tommi sanoo. "Joo muistan muistan." Sanon ja menen sohvalle kun olen syönyt aamupalan.

Joonaksen pov:
Näkisin tänään Y/n, mutta en tiedä onko se hyvä idea koska olenhan minä ihastunut häneen enkä saa häntä koskaan pois mielestä. Istun hiljaa sohvalla tuijottaen seinää ja katsomalla kelloa joka tikittää seinällä. Syvä hiljaisuus valtaa talon ja välillä toivon että täällä kuuluisi elämän ääniä.

Tommin pov:
Katsoin hetken Y/n ja päätin kysyä suoraan asiaa.
"Rakas?" Aloitin ja istun tuon viereen. "Niin?" Y/n sanoo ja kääntää katseensa minuun. "Onks sulla tunteita Joonasta kohtaan?" Kysyn ja odotan vastausta. "No...tuota... s-saattaa... m-mulla olla." Y/n sanoo ja katsoo minua. "Miks sä et oo kertonut!" Kysyn tuolta. "No mä aattelin että sä suutut niin siks en viittinyt kertoo." Y/n sanoo itkukurkussa. "Kai sä tiiät et mulle pitää kertoo kaikki mikä liittyy meidän suhteeseen." Sanon ja nousen ylös. "Tommi anteeks en mä tarkottanu." Y/n sanoo ja on hieman paniikissa. "Heii en mä oo vihanen." Sanon ja rauhoittelen tuota. "A-Anteeks r-rakas." Y/n sanoo.
"Rakaas rauhoitu kaikki on hyvin." Sanon Y/n ja otan tuon halaukseeni.

Y/n pov:
Sain rauhoittua rauhassa Tommin lähellä ja olin valmis lähtemään Joonaksen luokse. Kävelen tuon luokse sillä meillä ei ollut pitkä välimatka. Katselin samalla kukkia ja keräsin niitä. Pääsen Joonaksen ovelle ja koputan siihen. Pian tuo hieman väsyneen näköinen vaaleatukkainen Joonas tulee avaamaan oven. "Moi! Tuu sisälle." Tuo sanoo ja astun sisälle ja riisun kengät. "Ottasiks sä jotain?" Joonas kysyy minulta. "Joo voin mä ottaa." Sanon ja istun alas.
"Käyks tää viini?" Tuo sanoo ja minä nyökkään. Joonas tulee lasin kanssa ja ojentaa toisen minulle.
"Kiitos." Hymyilen ja hörppään viiniä.

Joonaksen pov:
Olimme juoneet koko pullon viiniä vahingossa, mutta se ei haitannut meitä. Katselin Y/n kauniita silmiä ja pian suutelimme kauan se oli virhe sillä päädyimme sänkyyn ja nukuimme aamuun asti.

Y/n pov:
Heräsin aamulla ja katselin ympärilleni. Paikka näyttää erilaiselta mutta tutulta. Katson kuka vieressäni nukkuu ja näen Joonaksen. Nousen hiljaa ylös ja tajuan ettei minulla ole mitään päällä puen äkkiä vaatteeni ja jätän Joonakselle lapun jossa luki
"Anteeks että lähdin oli pakko mennä Tommin luokse ettei se huolestu Y/n <3" Lähden ovesta ulos ja menen kotiin jossa Tommi odottaa minua. "Missä sä olit koko yön?" Tuo kysyy ja katsoo minua. "No mä nukahdin Joonaksen luo kun me juotiin viinii ja sit mä en muista enää mitään." Sanon ja menen vessaan pesemään naamani. "Y/n? Ootko sä varma että sä et muista mitään sen jälkeen?" Tuo kysyy.

Joonaksen pov:
Herään ja etsin Y/n ympäri taloani kunnes huomaan lapun pöydällä ja hymähdän. Suuntaan vessaan ja katson itseäni peilistä. "Voi Y/n mitä sä oot tehny mun kaulalle? Onneks me ei olla enää Nikon kaa yhessä koska se olis varmaa suuttunu mulle." Mietin päässäni ja menen suihkuun.

Joelin pov:
Päätin mennä Nikolle hengaamaan koska minulla oli erittäin tylsää. Koputan Nikon oveen ja pian tuo tulee avaamaan oven. "Moi! Saanko tulla?" Kysyn ja Niko nyökkää. "Mitä sä täällä teet?" Niko kysyy. "Mulla on tylsää ja halusin tulla hengaa tänne." Sanon. "Joo no me voitas mennä vaik moikkaa Joonasta sil oli kauhee olo kuulema tänä aamuna." Niko sanoo ja naurahtaa. "Onkohan sil ollu joku mimmi yötä." Kysyn ja alan nauramaan. "Onhan se mahdollista." Niko sanoo.

———————————————————————
Okei nyt oli hieman draamaa tässä luvussa antakaa anteeks😩😩

Muista antaa tähti ja kertoo mielipide tästä luvusta <3

Sanoja 765

Another Sun || Y/n X Tommi Lalli [VALMIS]Where stories live. Discover now