Luku 34 || Äidin ja isän pikkunen

175 8 5
                                    

Ollin pov:
Menen tekemään aamupalaa ja odotan että Ale herää. Selaan puhelintani ja juon kahvia. "Huomenta Olli rakas." Tuo mustatukkainen söpöläinen sanoo ja tulee syliini. "Hei varo mul on tää kahvikuppi kädessä." Sanon ja otan Aleksista kiinni. "Joo varon varon." Aleksi sanoo ja leikkii hiuksillani.

Y/n pov:
Olemme sairaalassa Tommin kanssa. Koitan saada nukuttua hieman. "T-Tommi voitko hakee lääkärin must tuntuu et tää pikkunen haluu tulla niiku nyt ulos." Sanon ja panikoin. "Joo voin hakee ihan rauhassa rakas." Tommi sanoo ja menee hakemaan lääkäriä.

Skipataan 3 tuntia eteenpäin

Tommin pov:
Meidän vauva oli juuri syntynyt ja olin todella iloinen. "Äidin ja isän pikkunen." Y/n sanoo ja silittää vauvan poskea itkien. Katson noita kahta ja hymyilen. "No mikä sua hymyilyttää?" Tuo kysyy. "Eiku te ootte söpöjä." Sanon ja suukotan Y/n päähän. Otan vauvan syliin ja katson sitä todella onnellisena.

Ollin pov:
Menemme sairaalaan katsomaan Y/n ja heidän vauvaa. "Mooi saako tulla?" Aleksi kysyy. "Saa tulla." Y/n sanoo ja hymyilee. Astumme huoneeseen sisälle. "Meillä olis pieni lahja tolle pikkuselle." Sanon ja ojennan lahjakassin. "Oii katotaaks me mitä tääl on?" Tommi sanoo vauvalle ja ottaa lahjan pois.

Aleksin pov:
Seison hiljaa Ollin vieressä ja tuijotan noita. "Ale onks kaikki?" Tommi kysyy. "Joo on mä vaa..." Sanon ja menen ihan lukkoon. "Moi! Mites täällä voidaan?" Niko kysyy. "Niko! Sä tulit!" Y/n sanoo. "Joo tottakai mä tulin." Niko sanoo ja kääntää katseensa minuun. "Mitä?" Kysyn hieman säikähtäneenä.
"Ei mitään ooks sä ok?" Tuo kysyy. Nyökkään ja liimaudun Olliin ihan kiinni. "Heii muru mikä on?" Olli kysyy. "Ei mikään." Sanon ja hymyilen.

Y/n pov:
Pian Joel ja Joonas tulee paikalle myös. Joonas kiinnittää huomionsa minuun ja vauvaan. "Mitä?" Kysyn ja katson Joonasta. "Tota ei mitään." Tuo sanoo. "Okei." Sanon ja katson vauvaa.

Skiptaan muutama päivä

Tommin pov:
Olemme päässeet kotiin koko perheen voimin. "Ihana olla kotona." Y/n sanoo ja laskee Auroran nukkumaan. "Ihanaa että ootte kotona." Sanon ja otan Y/n halaukseeni. "Pitäskö meidän syödä ennen kun meidän Aurora herää?" Y/n kysyy ja katsoo minua. "Syödään vaan." Sanon ja suutelen tuota. Y/n vastaa suudelmaani ja irrottautuu.

Joelin pov:
Katsoin televisiota ja koitin soittaa Joonakselle. "Moi, missä sä oot?" Kysyn Joonakselta huolissani. "Mä tulin tänne puistoon istumaan." Joonas sanoo. "E-Et k-kai a-aio j-jättää m-mua?" Kysyn hieman paniikissa.
"En mä sua jätä mä vaan halusin tulla tänne miettii asioita." Tuo sanoo. "Tuu sit pian kotiin." Sanon ja nyyhkäisen. "Joo moikka." Tuo sanoo ja lopettaa puhelun.

Aleksin pov:
Katson Ollia ja Rillaa jotka nukkuvat sängyssämme todella söpösti. Hymyilen ja menen peittelemään Ollin. Menen sohvalle ja vedän viltin päälleni. Selaan puhelintani.

Y/n pov:
Nukahdan sängylle syönnin jälkeen ja nukun 2h päiväunia. Tommi syöttää Auroraa tuttipullosta ja koittaa saada tuota nukkumaan takaisin. Pian Tommi saa Auroran nukkumaan ja tulee viereeni nukkumaan.

Joonaksen pov:
Kävelen takaisin kotiin ja mietin Joelia ja meidän yhteistä elämää. Pääsen kotiin ja menen sisälle.
"Joel ootko sä täällä?" Huhuilen. "Täällä!" Joel huutaa olohuoneesta. Menen Joelin luokse olohuoneeseen ja menen tuon eteen ja polvistun.
"Joel tulisiks sä mun mieheks?" Kysyn tuolta ja hymyilen. "Tottakai tulen." Tuo sanoo ja hymyilee.

Tommin pov:
Herään ja huomaan ettei Y/n ole vieressäni. Nousen ylös ja menen olohuoneeseen. "Täällähän te olitte." Sanon ja menen istumaan noiden viereen. "Me käytiin vaihtaa Auroralle vaippa ja uudet vaatteet." Tuo sanoo ja hymyilee. "Mitäs me tehtäs?" Kysyn vaimoltani. "No me voitas mennä ulkoilemaan." Y/n sanoo ja hymyilee minulle.

Ollin pov:
Herään ja nousen ylös. Menen olohuoneeseen ja näen Aleksin sohvalla. "Miksi Aveksi on täällä ja jätti Ovvin yksin?" Kysyn tuolta pikkulapsen äänellä.
"Nokun en halunnu herättää sua kun te nukuitte Rillan kanssa todella söpösti meidän sängyssä." Aleksi sanoo ja kaappaa minut lähelleen. "EiiI Aleksii päästä irti." Sanon ja nauran. "En päästä." Tuo sanoo ja pusuttelee minua. "Oo kiltti jooko!" Nauran ja koitan päästä pois.

Joelin pov:
Katsoimme Joonaksen kanssa toisiamme kauan ja ihan hiljaa. Päällimmäisenä mieleeni tuli mitä jos Joonas kosi minua vain sen takia että voi jättää minut parin kuukauden jälkeen tai mitä jos en kelpaa sellasena kun oon. Katson tuota hieman huolestuneena. "Muru mikä on?" Joonas kysyy.
"Ei mikään kaikki kunnossa." Sanon ja hymyilen hieman.
——————————————————————
Anteeks että oli näin lyhyt luku :)

Koitan saada huomenna uuden luvun ulos, mutta voi mennä vasta maanantaille.

Muista antaa tähti ja kertoa mielipide :)

Sanoja 714

Another Sun || Y/n X Tommi Lalli [VALMIS]Onde histórias criam vida. Descubra agora