Luku 32 || Kirje

141 11 5
                                    

(Tää tarina tulee nyt ilman kuvaa koska mulle tulee kokoajan ilmotus jos on kuva joten lisään sen sit myöhemmin🙁)

Y/n pov:
Otan kynän ja paperin. Alan kirjoittamaan kirjettä Tommille. Katson ulos ikkunasta ja kyynel vierähtää poskelleni. Saan kirjeen valmiiksi ja laitan sen kirjekuoreen. Syön ja menen viemään kirjeen muistolaatikkoon jossa on kuvia meistä. "Mooi rakas ootko sä täällä?" Tommi huhuilee eteisestä. "Täällä oon." Tulen makuuhuoneesta ja sanon. "Mitä sä siel teit?" Tommi kysyy hieman hämmästyneenä. "Kävin täyttää meidän muistolaatikkoa." Sanon ja menen Tommin luokse. "Käviks sä neuvolassa?" Tuo kysyy ja halaa minua. "Kävin ja vauva voi hyvin." Hymyilen ja halaan Tommia tiukasti. "Kumpi meille muuten tulee?" Tommi kysyy ja pusuttelee minua. "Meille tulee tyttö." Sanon ja hymyilen. "Meidän pitää keksii sille nimet." Tuo sanoo ja juoksee hakemaan kynän, paperin ja kalenterin. "Tommi rakas me keretään miettii niitä sitten kun tää syntyy." Istun alas ja katson Tommia.

Joonaksen pov:
Istun Joelin kanssa pöydän ääressä ja tuijotamme toisiamme hiljaa. Hymyilemme hieman kunnes nousen ylös ja menen Joelin luokse. "Mitäs sä siinä teet?" Joel naurahtaa. "No mun pitäs tunnustaa sulle jotain." Sanon ja katson Joelia. "No kerros." Tuo sanoo ja nappaa minusta kiinni. "No kuules Hokka mä tykkään susta todella paljon!" Sanon ja hyppään tuon syliin. "Mäki tykkään susta mut entä sun tunteet Y/n kohtaan?" Joel katsoo minua kysyvästi. "Nii... no en mä tiiä mut voidaanks me puhuu jostain muusta?" Kysyn ja menen omalle puolelle istumaan ja syömään. "Voidaan." Tuo sanoo ja alkaa syödä.

Tommin pov:
Kirjoitan paperille ylös nimiä ja löydän täydellisen nimen meidän tytölle. "Rakas nyt tuut kyl tänne!" Huudan keittiöstä. "No mikä nyt on?" Tuo kysyy ja tulee luokseni. "Meidän tytön nimeks tulee Aurora Elena Lalli." Sanon ja hymyilen. "Tommi!! Toi on ihana nimi!" Y/n sanoo itkukurkussa ja alkaa itkeä onnesta. "Heii rakas älä itke." Sanon tuolle ja otan tuon syliini. "Rakas sä oot liian täydellinen isä ja aviomies!" Y/n katsoo minua kyyneleet silmissä.
"Sä oot liian täydellinen äiti ja aviovaimo!" Sanon ja suutelen tuota. Y/n vastaa suudelmaani ja pian se muuttuu intohimoiseksi. "Hei Tompsu ei nyt!" Tuo sanoo ja nousee pois sylistäni.

Aleksin pov:
Nukun päiväunia Ollin sylissä. "Rakas jaksaisiks sä nousta?" Olli kuiskaa minulle. "Mmhh en mä haluu nousta vielä!" Sanon pikkulapsi äänellä. "Rakas sun on pakko nousta." Tuo sanoo ja hymyilee. "Okei okei mä nousen." Sanon ja nousen istumaan hiukset miten sattuun.

Nikon pov:
Soitan pianoa ja laulan. Katson samalla ulos ikkunasta ja mietin bändiä. Päätän soittaa facetimen pojille. "Moro Niko!" Tommi sanoo. "Mooi!" Olli sanoo Aleksin kanssa. "Mennään studiolle pliis!!" Sanon ja huokaan syvään. "Joo voidaan me tulla studiolle nähää tunnin päästä." Tommi sanoo ja poistuu videopuhelusta. "Me ollaan studiolla jo." Joel sanoo ja nauraa Joonaksen kanssa. "Okei no nähään siel." Sanon ja lopetan puhelun.

Y/n pov:
"Au au auuu!!!" Huudan kivusta kun olen nousemassa ylös. "Mikä tuli?" Tommi kysyy ja juoksee luokseni. "Eiku jalka on puuduksissa." Sanon ja vedän Tommin viereeni. "Mitäs me tässä tehään?" Tommi kysyy ja hymyilee. "Noo pitäskö meidän..." Sanon, suutelen tuota ja laitan kädet tuon niskan taakse.

Joelin pov:
Makasimme Joonaksen kanssa studion sohvalla. Suutelen Joonasta ja hymyilen suudelmien välistä.
"Hemmetti sua Hokka ei me tässä voida!" Joonas sanoo ja työntää minut pois. "Joonas oikeesti ei tänne oo tulossa kukaan." Sanon ja katson tuota koiranpentuilmeellä. "Eii Joeelll älä kato mua noin!" Tuo sanoo ja hymyilee.

Y/n pov:
Menemme Tommin kanssa studiolle ja menen sisälle tuon kanssa. Kävelemme olohuoneeseen ja näemme Joonaksen ja Joelin sohvalla. "Hei wooow mitä te teette?" Tommi kysyy. "Tota ei me mitää..." Joel sanoo ja juoksee keittiöön punastuneena. "Joel oota!" Sanon ja menen tuon perässä. "Heii ei tarvii hävetä se on ihan fine." Sanon ja laitan käden Joelin olkapäälle. "Mut ette kerro pojille tästä vielä!" Joel sanoo ja laittaa kädet puuskaan. "Ei kerrota mä lupaan." Sanon ja hymyilen.

Aleksin pov:
Kävelemme Ollin ja Rillan kanssa studiolle. "Huhuu onks täällä ketään?" Huhuilen. "Joo täällä ollaan!" Y/n huutaa keittiöstä ja tulee paikalle. "Oho." Olli sanoo kun näkee siskonsa. "Mitä?" Tuo naurahtaa.
"Sun maha on kasvanu viime näkemästä." Olli sanoo ja hymyilee. "Joo onhan se." Y/n sanoo ja katsoo maahan. Lasken Rillan irti ja riisun takin sekä kengät.

Joonaksen pov:
Makaan sohvalla ja katselen kattoa. "Moi Joonas!" Aleksi sanoo ja hyppää päälleni. "Ai vittu Little Man!" Huudan ja kiroan. "Hahaha!" Aleksi nauraa ja nousee päältäni. "Miks sä teit tolleen?" Kysyn hieman ärtyneenä. "Koska näytit siltä että nukahdat kohta." Tuo sanoo ja juoksee Ollin luo turvaan. "Just." Sanon ja menen keittiöön Joelin luo. "Kaikki hyvin?" Katson tuota kysyvästi. "Joo on on." Joel sanoo ja huokaa.
——————————————————————
Tässä teille uus luku en todellakaa tiiä mihin suuntaan tää on menossa pahoittelen jos tää on epäselvää tai muuten vaan outoo

Muista antaa tähti ja kertoo mielipide

Sanoja 762

Another Sun || Y/n X Tommi Lalli [VALMIS]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora