Luku 21 || Hei kuka avaa tän pullon?

174 12 6
                                    

Y/n pov:
Kuulen studion ovikellon soivan ja menen avaamaan oven. "Moi Janette!" Sanon ja hymyilen. "Moi!" Tuo sanoo ja astuu sisälle. "Tuu mennään." Sanon ja vedän tuota kädestä olohuoneeseen päin.

Joelin pov:
Istun sohvalla ja pian huomaan nuo kaksi. "Nonii Joel tässä on Janette ja Janette tässä Joel." Y/n hitittää. "Moih." Janette sanoo hieman punastuneena.
"Hei Joel ja Janette me mennään nyt niin tutustukaa ihan rauhassa." Joonas sanoo. "Hei mihin te meette?" Kysyn tuolta. "Me käydään puistossa." Y/n sanoo ja lähtee muiden poikien kanssa puistoon.

Aleksin pov:
Kävelemme Ollin kanssa käsikädessä huomaamme Ollin kanssa kuinka Niko ja Joonas sekä Y/n ja Tommi olivat ihan kiinni toisissaan. "Hei mennään ostaa skumppaa ja jotain herkkuja mennään piknikille!" Joonas ehdottaa ja hyppää Nikon reppuselkään. "Joo mennään vaan pyydetään Joel ja Janette sitten kun niillä on aikaa." Y/n hihitää ja minä alan nauramaan.

Tommin pov:
Olemme pääseet puistoon ja laitamme viltin sekä korin jossa on skumppaa ja herkkuja. Istuimme kaikki alas ja kaikki me nojailimme omiin kumppaneihin. "Hei kuka avaa tän pullon?" Olli kysyy. "Mä voin avaa." Joonas sanoo ja ottaa Ollin kädestä pullon. "Etkä sit ammu sitä meidän päähän." Y/n sanoo ja nauraa. "Voin olla varovainen mutta en mee takuuseen siitä ettenkö ampus teitä tällä päähän." Joonas sanoo, nauraa ja avaa pullon.

Y/n pov:
Nojaan Tommiin ja varastan tuon takin sillä minua palelee. "Heii muru onks sulla kylmä?" Tommi kysyy minulta. "Vähän." Vastaan ja halaan polviani. "Hei ottaaks joku tätä skumppaa?" Joonas kysyy ja kaataa laseihin juomaa. "Mä voin ottaa." Sanon ja otan lasin.

Joelin pov:
Pojat ja Y/n jätti minut tänne Janeten kanssa. Istuimme sohvalla ja katsoimme vain toisiamme kunnes päätin toimia. Menin lähemmäs Janettea ja halasin tuota. Janette halasi minua ja hymyili. Pian suutelen tuota ja tuo hieman punastuu lisää. Janette kuitenkin vetäytyy suudelmasta. "Joel ööhm tykkääks sä oikeesti musta vai haluuks sä vaan et oon sulle se yhen illan juttu?" Janette kysyy ja katsoo minua. "Mä tykkään susta oikeesti todella paljon ja haluun susta mun tyttöystävän." Sanon tuolle ja hymyilen. "Okei nyt kun oon varma siitä mitä haluut niin voidaan jatkaa." Tuo sanoo ja tulee syliini.

Nikon pov:
Olimme olleet puistossa pari tuntia ja päätimme sitten pelata pullonpyöritystä. "HeI oLlAaN pUlLoNpYöRiTyStÄ!" Joonas sanoo ja hapuilee pulloa keskeltä vilttiä. "KuKa PyÖrItTäÄ?" Olli kysyy. "Mä voin pyörittää." Aleksi sanoo ja pyöräyttää pulloa se osuu Y/n. "Y/n totuus vai tehtävä." Aleksi kysyy.
"Totuus." Y/n vastaa ja pian Joonas avaa suunsa.
"KuInKa PaLjOn Sä TyKkÄäT mUsTa?" Tuo kysyy Y/n ja pian vedän Joonaksen sivuun.
"Joonas mitä vittua luuleks sä todella että Y/n alkais olla sun kanssa?" Kysyn tuolta hieman vihaisena. "No En LuUlE!" Joonas sanoo ja katsoo minua.
"Mitä?" Kysyn tuolta ja katson Joonasta kysyvänä.
"Sä NäYtÄt AiKa HyVäLtÄ." Joonas sanoo. "Nonii mennääs sitten takasin." Sanon ja vien Joonaksen perässäni.

Y/n pov:
Pääsimme vihdoin Tommin kanssa kotiin ja aloimme syödä ruokaa. "Onpa ihana olla kotona." Sanon tuolle ja nojaan käteeni. "Niinpä mitenhän Janetella ja Joelilla menee?" Tommi kysyy hieman huvittuneena. "En tiiä ehkä ne on Joelin luona." Sanon ja katson Tommia. "Mitäs kattelet?" Tuo kysyy. "Yhtä Tommii vaan se on aika komee ja ihana." Sanon ja hymyilen. "Nii joo se taitaa olla aika komee." Tommi sanoo ja naurahtaa. "Joo on se." Sanon ja naurahdan. Olemme saaneet Tommin kanssa syötyä ja menemme sängylle makaamaan.

Tommin pov:
Makasimme Y/n kanssa sängyllä. "Mitä sä haluisit tehä huomenna?" Kysyn tuolta ja katson Y/n. "Maata sun kaa tässä sängyssä." Y/n sanoo ja hihittää. "Hitto sun kaa!" Sanon ja menen tuon päälle ja alan suudella tuota kaulasta. "Eiihh Tompsuu ei saa kutitella." Y/n hihittää allani. "Saapas koska mä rakastan sua todella paljon!" Sanon tuolle ja jatkan.
"Tommiihh voitko päästää mut pois sun alta?" Tuo anelee mutta en päästä. Y/n nauraa allani ja koittaa päästä karkuun. "Muru et mee mihinkään kun mulla on vielä kesken tää." Sanon ja hymyilen. "Mitä sä oikein sinne kaulaan teet?" Tuo kysyy minulta. "No näät kohta." Sanon ja pian saan kaiken valmiiksi.

Ollin pov:
Makasimme Aleksin kanssa sohvalla ja silitän tuon hiuksia. "Olli mä rakastan sua todella paljon." Aleksi sanoo ja makaa rintakehälläni. "Mäki rakastan sua todella paljon." Sanon ja hymyilen tuolle.

Joonaksen pov:
Nukun Nikon sohvalla pian tuo kuitenkin tulee vetämään minut ylös. "Mmm Nikoo anna mun nukkuu!" Huudan tuolle. "Eiku nyt Porko nouset!" Niko sanoo ja saa vedettyä minut ylös. Alan mököttämään leikisti. "Joonas rakas älä mökötä." Tuo sanoo ja naurahtaa. "Mökötänpäs!" Sanon ja käännän katseen pois Nikosta. Niko tulee eteeni ja laittaa kädet poskilleni. "Mitä sä?" Saan sanottua kunnes tuo suutelee minua kesken lauseen. "Shh älä sano mitään." Tuo sanoo ja hymyilee. "O-Ollaanks me?" Koitan sanoa mutta olen sanaton. "Jos sä haluut takas yhteen?" Niko kysyy minulta ja nyökkään.

——————————————————————
Tällänen luku en oikein keksinyt mitään järkevää

Muista antaa tähti ja kertoa mielipide🥰

Pahoittelen kirjoitusvirheistä jos niitä löytyy

Sanoja 806

Another Sun || Y/n X Tommi Lalli [VALMIS]Onde histórias criam vida. Descubra agora