Luku 37 || Ihana Illallinen

120 12 6
                                    

(Nonii tää tarina tulee pelkästään Tommin näkökulmasta testataan uusia ideoita ja pahoittelen että tää teksti tulee kauheena pötkönä mut en osaa tehdä parempaa😩 toivottavasti saatte selvää ja selkoa missä mennään)

Tommin pov:
Olimme vieneet illalla Auroran Y/n isälle hoitoon pariksi päivää, eli saisimme olla kahdestaan.
Y/n oli lähtenyt kävelylle ja minä valmistin meille illallisen. Tiesin, että Y/n on ollut rankkaa viime aikoina joten myt oli minun aika piristää upeaa ja kaunista vaimoani. Teen pastaa ja jauhelihakastiketta sekä todella hyvää salaattia. Kuulen Y/n tulevan ja menen eteiseen. "Moi rakas, mä tulin nyt takas kun tuol on vähän pimeetä." Tuo katsoo minua hieman hämmästyneenä. Peitän vaimoni silmät ja vien tuon keittiöön, otan kädet pois tuon silmiltä ja käskin Y/n pitää vielä silmiä kiinni. "Noni saa avata!" Seison tuon vieressä ja hymyilen. "Apua Tommi tää on ihana! Mistä sä tiesit et tarviin tällästä hemmotteluu?" Y/n katsoo minua todella iloisena.
"Mä ajattelin tehdä sulle tälläsen yllätyksen kun sul on ollu rankkaa." Halaan Y/n ja pussaan tuota. "Kiitti rakas." Alamme syödä ja katsomme toisiamme silmiin. "Tiesitkö muuten että oot maailman ihanian ja kaunein?" Katson tuota. "Tiesin." Tuo katsoo minua ja hymyilee. "Ihana Illallinen." Y/n sanoo. Pian oli ilta ja menimme Y/n kanssa nukkumaan. Käperryn peiton alle ja otan tuon kainalooni nukkumaan.
"T-Tommi?" Y/n kuiskaa. "Mitä?" Avaan silmät ja katson Y/n. "A-Ahistaa." Tuo sanoo ja tulee lähelleni. "Rakas ei hätää mä oon tässä niin kauan kun tarviit." Silitän Y/n hiuksia ja koitan tuon saada rauhoittumaan. "Mua pelottaa että mun exä tulee takas." Y/n alkaa itkeä minua vasten ja silitän tuon selkää. "Mä pidän huolen että se ei tuu sun kimppuun enää." Sanon ja halaan Y/n tiukasti.
"Kiitos rakas." Tuo katsoo minua ja suutelee minua.
Vastaan suudelmaan ja hymyilen. Olimme nukkuneet aamuun asti kello oli varttia vaille 9 ja treenit alkaisi kahden aikaan joten minulla olisi vielä aikaa käydä suihkussa ja syödä aamupalaa. Huomaan Y/n hoipertelevan vessaan, mutta pian hän pyörtyy.
"Rakas! Herää!" Huudan ja menen polvilleni tuon viereen. Y/n ei liiku ja hengittää epätasaisesti.
Soitan ambulanssin ja seuraan tuon tilannetta.
Ambulanssi saapuu ja vie meidät sairaalaan, lääkäri käskee minun odottaa ulkopuolella aulassa ja soitan muille jätkille että tulee sairaalaan. Katson kelloa ja panikoin. "Tommi! Mitä tapahtu?" Joel tulee luokseni Joonaksen kanssa. "Y/n p-pyörty!" Itken hieman sillä pelkään että menetän hänet. "Shh shh mikä sillä on?" Joonas kyyristyy eteeni ja katsoo minua. "En mä tiedä ne vie Y/n tutkimuksiin." Sanon ja katson Joonasta. Pian Olli, Aleksi ja Niko tulevat luoksemme ja katsovat meitä. "Missä Y/n!!!?" Olli panikoi.
"S-Se on tutkimuksissa!" Sanon ja itken.
——————————————————————
Anteeks et tää oli tällänen lyhyt mul ei ollu viikonloppuna ollenkaan aikaa kirjottaa tätä.

Kertokaa mitä piditte tästä luvusta ja pitäskö jatkossa kirjottaa kaikkien näkökulmasta vai vaan yhden ihmisen näkökulmasta?

Muistakaa antaa tähi ja kertoa mielipide :)

Sanoja 477

Another Sun || Y/n X Tommi Lalli [VALMIS]Место, где живут истории. Откройте их для себя