Luku 30 || Raskaustesti

170 11 4
                                    

Y/n pov:
Herään aamulla Tommin vierestä ja nousen ylös huonon olon takia. "Rakas mikä on?" Tommi kysyy.
"H-Huono o-olo." Sanon ja juoksen vessaan. "Muru käynks mä kaupassa ostaa sulle jotain?" Tuo kysyy oven takaa. Menen tuon luokse. "Raskaustesti." Sanon ja menen sohvalle. "Mä käyn ostaa ja teet sen sit varmuuden vuoks." Tommi sanoo ja lähtee kauppaan.

Joonaksen pov:
Katsomme Joelin kanssa leffaa ja jään miettimään Y/n sillä haluaisin vain tuntea hänen ihanan lämpimät ja pehmeät huulet sekä myös hänen tasaisen hengityksen aamuisin. "Joonas onks kaikki hyvin?" Joel kysyy. "Mä mietin vaan Y/n se on vaan liian ihana ja täydellinen mulle." Sanon ja huokaan. "Joonas sun pitäs varmaan puhuu Tommin kanssa tosta." Joel sanoo ja katsoo minua. "N-Niin kai." Sanon ja soitan Tommille.

Tommin pov:
Pääsen juuri kotiin kunnes Joonas soittaa minulle.
"Moi Joonas!" Sanon ja jään seisomaan ulos testipaketti kädessä. "Tota mun pitäs kertoo sulle jotain Y/n." Joonas sanoo ja huokaa raskaasti. "Kerro vaan kyllä mä kuuntelen." Sanon ja nojaan autooni.
"Tota mä rakastan Y/n todella paljon ja mä vaan haluisin olla sen kanssa yhessä anteeks Tommi et pilasin tän." Tuo sanoo. "Joonas sä et oo pilannu mitään ja kyl mä ymmärrän että sä rakastat Y/n mut ooks sä puhunu Y/n kanssa sun tunteista?" Kysyn tuolta lempeällä äänelläni. "O-Oon mut mä en oo varma Y/n tunteista." Tuo sanoo ja panikoi. "Joonas Y/n tulee myöhemmin sun luo ja puhu sen kanssa." Sanon.

Y/n pov:
Tommi tulee sisälle ja ojentaa minulle raskaustestin. Menen vessaan ja teen testin. "Muru! Joonas soitti se haluais puhuu sun kaa." Tommi sanoo ja istuu sohvalla. "A-Ai okei." Kävelen testi kädessä olohuoneeseen. "Mitä se näyttää?" Tommi sanoo ja vetää minut sohvalle istumaan viereensä. Alan itkeä ja katson testiä kädet täristen. "S-Se o-on p-positiivinen." Sanon itkien. Tommi ottaa minut halaukseeni ja pudottaa onnen kyyneleet poskilleen.

Ollin pov:
Joogaan olohuoneessa samalla kuin Aleksi katsoo televisiota ja tuijottaa välillä minua. "Heii tuijottaminen on kieletty." Nauran ja katson Aleksia. "Olliii anna mun pliis tuijottaa sua." Aleksi sanoo ja hymyilee. "No okei." Sanon ja jatkan joogaani.

Tommin pov:
Istumme Y/n kanssa olohuoneessa ja katsomme testiä sanattomina. "Tuleeko meistä oikeesti perhe?" Kysyn tuolta ihan hämilläni. "Tulee." Y/n sanoo ja katsoo minua. "Sä tuut olemaan täydellinen äiti!" Sanon ja hymyilen. "Niin ja susta täydellinen isä!" Tuo sanoo ja hymyilee. Y/n alkaa itkeä. "Mikä tuli?" Kysyn tuolta ja silitän tuon hiuksia. "M-Mitä jos mä en osaa pitää vauvasta huolta?" Tuo sanoo. "Heii mä autan ja meidän vanhemmat auttaa varmasti." Sanon ja hymyilen. "Ainii voi hitto se Joonas!" Y/n sanoo ja lähtee Joonaksen luokse.

Joonaksen pov:
Kuulen kun oveeni koputetaan ja menen avaamaan oven. "Moi Y/n!" Sanon ja päästän tuon sisälle. "Moi sä halusit puhuu." Y/n sanoo ja katsoo minua. "J-Joo tota mä haluisin olla sun kaa." Sanon hieman paniikissa. "J-Joonas kai sä tiedät et oon Tommin kanssa yhessä." Tuo sanoo ja alkaa panikoimaan.
"Mikä tuli?" Kysyn tuolta kun tuo menee maahan kyykkyyn. "A-Auta!" Tuo sanoo ja itkee hysteerisesti. "A-Anteeks t-tää o-oli m-mun s-syytä." Sanon ja halaan Y/n. "J-Joonas mä..." Y/n sanoo.
"Mitä?" Katson Y/n silmiin. "Mäki tykkään susta! Mut meil on Tommin kaa tilanne päällä." Tuo sanoo ja katsoo minua silmiin. "Ootteks te riidelly?" Kysyn ja istun lattialla tuon vastapäätä. "E-Eikun me kerrotaan teille sit myöhemmin." Tuo sanoo ja hymyilee.

Y/n pov:
Tuijotan Joonasta silmiin ja en saa katsettani irti tuon sinisistä silmistä. "Mun pitää lähtee nyt pitää käydä lääkärissä." Sanon ja pussaan Joonasta poskelle.
"Joo moikka." Tuo sanoo ja hymyilee. Lähden ulos ja tunnen nipistyksen mahassani. Menen kotiin nopeasti. "TOMMI APUA!!" Huudan eteisessä. Pian tuo tulee luokseni. "Mikä on hätänä?" Tuo kysyy ja katsoo minua. "M-Mua nipistää mahaa todella paljon." Sanon ja itken. "Heii muru mennään käymään siel neuvolassa ja katotaan sit mitä ne sanoo." Tommi sanoo ja lähdemme neuvolaan.

Ollin pov:
"Aleee!!!!" Huudan tuota keittiöstä. "Paikalla oon!" Tuo sanoo ja juoksee keittiöön. "Syömään rakas." Sanon ja otan tuon halaukseeni. "Mitä sä oot tehnyt meille?" Tuo söpö mustatukkainen pörröpää kysyy.
"Mä tein meille makaronilaatikkoa." Sanon ja hymyilen. "Oi nam! Tuoksuu hyvälle!" Tuo sanoo ja istuu alas.

Joelin pov:
Istun kotona yksin ja soitan kitaraani. Pian puhelimeni soi se oli Niko. "Moi Joel mitä teet?" Tuo kysyy pirteänä. "Oon kotona ja soitan kitaraa." Sanon ja huokaan. "Voinko tulla sinne? Rommi meni äidille hoitoon muutamaks viikkoon niin mulla ei oo tekemistä." Tuo sanoo. "Joo tottakai voi tulla voit olla vaik yötä muutaman viikon jos haluut." Sanon. "Joo mä oon tulossa muutaman minuutin päästä." Tuo sanoo ja lopettaa puhelun.
——————————————————————
Tällänen luku tällä kertaa :)

Muista antaa tähti ja kertoo mielipide

Sanoja 783

Another Sun || Y/n X Tommi Lalli [VALMIS]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin