Y/n pov:
Herään kirkkaisiin valoihin ja koitan nähdä missä olen. "T-Tommi o-ootko s-sä s-siinä?" Kysyn hieman peloissani. "Eikun tässä on lääkäri millainen vointi sulla on?" Tuo kysyy pirteällä äänellä. "Mikä mulla on?" Katson lääkäriä itkuisena. "Sul on vähän ikävä sairaus jota ei voi enää hoitaa." Tuo katsoo minua huolissaan. "Kuolenko mä?" Alan itkeä. "Se on hyvin mahdollista mutta seuraavan kuukaudet ovat tärkeitä." Tuo sanoo ja menee hakemaan muut. Pian Tommi, Olli, Aleksi, Joel, Joonas ja Niko tulevat huoneeseeni. Katson poikia vuorotellen ja alan itkeä hieman. "Rakas mikä on?" Tommi kysyy huolissaan ja halaa minua. "M-Mulla o-on i-ikävä s-sairaus j-jota e-ei v-voi h-hoitaa." Itken ja halaan Tommia. "Y/n kuoletko sä?" Joonas kysyy itkuisena. "E-En k-kai." Sanon ja katson tuota. Olin ollut sairaalassa muutaman päivän ja minulla on parempi olo. Tommi oli nukahtanut lähelleni. "Rakas?" Kuiskaan tuolle.
"Mitä?" Tommi havahtuu hereille. "Mä pääsen lähtee kotiin kohta." Katson Tommia ja hymyilen. Pääsemme kotiin ja leikin Auroran kanssa lattialla.
"Millanen olo sulla on rakas?" Tommi katsoo ja istuu meidän kanssa lattialle. "Ihan hyvä vähän vaan sattuu päähän mä pelkään että te menetätte mut."
Sanon ja itken. "Rakas vaikka me menetettäs sut niin me muistetaan sut aina mut älä tollasta mieti." Tuo silittää selkääni. Katson Auroraa joka leikkii matolla ja höpöttää omiaan. "Mitä sä rakas höpötät." Katson Auroraa ja hymyilen. "Ta ta taata." Aurora selittää.
"Joo sellasia siellä on." Tommi katsoo Auroraa. Pian kuulen kun oveen koputetaan menen avaamaan oven. "Moi Y/n!" Joel sanoo ja seisoo oven takana.
"Joel mitä sä täällä teet?" Katson tuota. "Y/n mä ja muut pojat ollaan järjestetty sulle yllätys." Tuo katsoo minua. "Millon me mennään?" Kysyn ja katson Joelia. "Nyt joten laita takki ja kengät jalkaan ja ota Tommi ja Aurora mukaan." Joel sanoo ja vetää minut ulos. "Tommi ja Aurora tulkaa nyt mennään." Joel huutaa.
"Joo tulossa jo." Tommi sanoo ja laittaa Auroran vaunuihin. Lähdemme Joelin perästä. Houkottelen matkalla ja työnnän Auroraa vaunuissa. "Joel minne me ollaan menossa?" Kysyn innoissani. "Me mennään yhteen kivaan paikkaan." Joel kävelee eteenpäin ja naurahtaa. Olemme pääseet perille. "Yllätyys!!" Joonas, Niko, Aleksi, Olli ja Joel huutaa. "Eikä mitä tää on?" Katson poikia kyyneleet silmissä. Pojat hymyilevät ja tulevat halaamaan minua.
——————————————————————
Anteeks kaikille et nää pari lukuu on ollut todella lyhyeitä mä tiedän mihin tää kirja on päättymässä joten tätä on todella rankkaa kirjottaa😓Kertokaa mielipiteitä ja muistakaa antaa tähti❤️
Sanoja 405
YOU ARE READING
Another Sun || Y/n X Tommi Lalli [VALMIS]
FanfictionTw tulee tarinan alkuun tai keskelle lukua ⚠️Alkoholi⚠️ ⚠️K-18⚠️ ⚠️Väkivalta⚠️ ⚠️Kiroilua⚠️ ⚠️Syömishäiriö⚠️ ⚠️Viiltely⚠️ ⚠️Pettämistä⚠️ Muista antaa tähti tai muuten tulee lusikasta❤️ ✨Henkilöt tarinassa✨ Tommi, Joel, Aleksi, Niko, Joonas, Y/n, Oll...