Luku 6 || Baari reissu

244 16 7
                                    

⚠️Alussa Smuuttia⚠️

Tommin pov:
Olin päässyt Y/n luokse ja tämä tarttui käteeni kiinni ja lähti kuljettamaan minua huoneeseensa. "Pitäskö meidän puhuu eka?" Kysyin mutta tämä vain pyöritti päätään ja suuteli minua. Vaattemme vähenivät ja pian olimme ihan alasti. Katsoin Y/n suoraan silmiin. "Ooks sä varma et sä jaksat?" Kysyn ja hymyilen. "Kyllä mä jaksan." Y/n hymyilee ja suutelee minua. Alan liikkumaan edestakaisin. Tunnen kuinka Y/n puristaa olkapäitäni ja huokailee nimeäni.

Y/n pov:
Olimme saaneet Tommin kanssa sovittua meidän riidan vähän eri tavalla kuin normaalisti, mutta se oli silti ihanaa. Astelin suihkuun ja aloin laulamaan jotain korvamato biisiä. Kuulen oven sulkeutuvan ja oletin, että Olli tullut jo kotiin Aleksin ja Rillan kanssa, mutta Tommi tulee suihkuun kanssani. "Mä voin auttaa sua." Tuo sanoo, ottaa shamppoon ja alkaa levittämään sitä hiuksiini. Tuon kosketus saa minulle turvallisen olon.

5 runkkaria ja Tommin prinsessa
Joonas🤩 lisäsi sinut ryhmään
Joel:Kuka lähtee tänää baariin?
Joonas🤩:Mä lähen ainaki!
Niko🤘🏻:Mä lähen kans! Tuleeks meidän kyyhkyläiset myös?
Aleksi🥺:Mä tuun myös!! 🤘🏻🤘🏻
Olli Veli💗:Mä lähen jos Y/n lähtee
Minä:Joo kyllä mä voin lähtee miten Tompsu?
Tommi❤️:Kyl mä tuun mukaa vahtii mun prinsessaa
Joel:Ettekä mee sit mihinkää vessaa vaa panee😂
Minä:🖕🏻🖕🏻❤️
Joel:Mäki tykkään susta🖕🏻❤️

Tommin pov:
Olimme lähdössä baariin koko porukalla. Toivon ettei minun tarvitse viedä poikia yksitellen kotiin tai kuulla seuraavana aamuna että joku noista on joutunut sairaalaan hypotermian takia. Kävelemme Y/n kanssa baariin ja pian tuo lähtee juoksemaan, juoksen perässä.

Joelin pov:
Odotimme meidän kyyhkyläisiä Y/n ja Tommia.
"Must tuntuu et ne jäi tonne jonnekki matkalle vaa kuhertelee." Joonas sanoo ja nauraa. "Eiku hei tuolta ne tulee." Aleksi hihkaisee meille.

Y/n pov:
Saavuimme Tommin kanssa baariin jossa Joel, Joonas ja Aleksi oli. "Missä Niko ja Olli on?" Kysyn ja istun alas. "Tulossa Ollilla oli vähän ongelmia sen pyykkikoneen kanssa." Aleksi nauraa. "Jaaha ja sä oot tainu halii imurin kanssa." Joonas sanoo Aleksille. "Mitä enkä oo!!" Aleksi nauraa. "On tainu Matela olla asialla onks teil jotai juttuu?" Niko kysyy hymyillen.
"No okei myönnän me ollaan Ollin kans vähän enemmän kun kavereita ja meitä on sit ihan turha heittää ulos bändistä." Aleksi sanoo Joelille. "Ei me teitä olla heitämässä bändistä." Joel sanoo ja seuraan keskustelua Tommin kainalossa.

Ollin pov:
Juoksen baariin. Menen istumaan Aleksin viereen ja koitan välttää katsekontaktia muiden kanssa. "No mites Olli meinasiks sä mennä Alelle yöks?" Joonas kysyy minulta. "No jos Ale haluaa tälläsen komeen basistin viereen nukkuu." Sanon ja nauran. "Tottakai mulle tommonen basisti kelpaa." Aleksi sanoo.

Tommin pov:
Huomaan Y/n nukkuvan minua vasten hän ei ole juonut yhtään. Hän oli vaan todella väsynyt. "HeI ToMmI mUa oKsEtTaA!" Joonas sanoo ja on lähdössä vessalle muttei pysy pystyssä. "Oota mä tuun." Nousen varovasti Y/n vierestä ja saatan Joonaksen vessaan. "KiItOs ToMmI!" Joonas huutaa pöntön luonta ja odotan ulkopuolella. Pian Joonas kävelee luokseni ja halaa minua. "Nonii pitäskö meidän mennä lähtee kaikki muutki näyttäs olevan aika väsyneitä." Kysyn Joonakselta ja lähden saattamaan tuota muiden luokse.

Y/n pov:
Herään ja ihmettelen missä Tommi on. Huomaan Joelin, Nikon, Joonaksen, Aleksin ja Ollin nukkuvan pöytämme luona. "TOMMI!?" Huudan ja olen paniikissa. Olli havahtuu hereille ja huomaa paniikkini. "HeI sHh eI hÄtÄä mÄ oOn tÄsSä." Olli sanoo joka on juonut. "Missä Tommi!?" Itken. Pian Tommi tulee luokseni ja halaa minua. "Ei oo hätää rakas mä oon tässä kaikki on hyvin." Tuo sanoo ja odottaa että taksi tulee hakemaan meidät. Pian talutamme Tommin kanssa poikia taksiin. "HeI kAtToKaA tUoLlA oN oRaVa mÄ hAlUuN sEn!" Joel huutaa Joonaksen kanssa. "Hei! Tänne päin Hokka ja Porko!" Otan nuo kiinni ja saatan taksiin. Olli meinaa kaatua ja Tommi koittaa pitää tuota pystyssä. Taksikuski saattaa Nikon ja Aleksin taksiin ja me saatoimme loput.

Tommin pov:
Olemme päässeet meille ja olemme saaneet pojat nukkumaan laitoimme jokaisen lähelle särkylääkkeen ja vettä. "Olipa ilta." Huokaan ja kävelen sänkyyn makaamaan. "Niinpä mä en oo koskaan nähny poikia noin hurmoksessa." Y/n nauraa ja painaa päänsä rintani päälle. "Mä oon vaikka kuinka monta kertaa eikä Olli oo koskaan ollu noin hurmoksessa." Sanon ja nauran. Pian nukahdamme ja nukumme sikeästi aamuun saakka.

——————————————————————
Mua oikeesti nauratti kun kirjotin tätä lukua koska toi orava juttu oli ihan lennosta heitetty😂
Mut joo muistakaa painaa tähteä💗

Sanoja 699

Another Sun || Y/n X Tommi Lalli [VALMIS]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora