Luku 10 || Häät

224 10 23
                                    

⚠️Loppussa hieman smuuttia⚠️

Y/n pov:
Tommi lähti Joelin luokse yöksi ja ystäväni Janette tulee minun luokse. Olimme päättäneet Janeten kanssa, että emme kävisi studiolla ja näkisi poikia. Kuulen ovikellon soivan, juoksen avaamaan ja näen Janeten siellä. "Moii muru ja onnea kihla/hääparille!!" Janette sanoo ja tulee sisälle. "Kiitos Jansku." Sanon ja hymyilen. "Kukas on onnekas mies?" Janette kysyy minulta. "No sä tiedät Blind Channelin jossa on ne 6 söpöö jätkää." Selitän innoissani. "Joo kerro lisää." Tuo utelee. "Niin sen bändin rumpali Tommi on mun poikaystävä." Sanon ja hymyilen todella paljon. "Siis eikä! Kelaa sä pääset niitten mukaan keikoille ja hengaamaan niiden kaa." Janette sanoo innoissaan. "Onhan se ihan kivaa päästä mukaan." Sanon ja katson Janettea. "Tietääks sun äiti tästä?" Janette kysyy. "Ei oikeestaan eikä Ollikaa oo kertonut musta ja Tommista sille." Sanon ja huokaan syvään.

Aleksin pov:
Olimme viettämässä aikaa Ollin kanssa kahdestaan, koska meillä ei kauheesti oo ollu aikaa. "Olli! Mitä jos katottas leffaa tänään?" Ehdotan tuolle ideaa.
"Joo miks ei mut haluisin kyl olla enemmän sun kaa kun kattoo jotain tylsää leffaa." Olli sanoo minulle ja hymyilee. "No haluisiks sä eka syödä ja sit voidaan vaan makoilla." Kysyn tuolta joka makaa päälläni.
"Joo!" Olli sanoo ja leikin tuon hiuksilla. "Huomenna on Y/n ja Tommin häät." Sanon tuolle ja katson häntä. "Mitä jos Y/n ei oo valmis siihen." Olli sanoo ja panikoi. "Heii ihan rauhassa sä voit soittaa Y/n ja kysyä siltä." Sanon ja rauhoittelen Ollia.

Ollin pov:
Päätin soittaa siskolleni ja puhua hänen kanssaan mietteistäni. "Moi Olli! Miks soitit onks kaikki hyvin?" Y/n kysyy minulta. "Y/n mä pelkään et jos sä joudut kokemaan sen saman kun sun exän kanssa ja mitä jos sä et oo valmis." Selitän puhelimeeni. "Olli nyt rauhoitu sä tunnet Tommin se ei tekis ikinä mitään niin tyhmää mitä Eemeli teki mulle ja kyllä mä oon valmis tähän." Y/n selittää minulle. "Okei mut muistat sanoo sit heti jos ahistaa tai te ette päätä jatkaa Tommin kanssa." Sanon tuolle. "Joo joo Olli mä oon jo 21 vuotias älä unohda sitä." Y/n naurahtaa. "Joo en moikka!" Sanon ja lopetan.

Y/n pov:
Päätimme katsoa leffaa Janeten kanssa. "Heii mähän sanoin et puhelimet pois!" Janette tökkää minua.
"Mut se oli Olli se halus avaa ajatuksiaan mulle." Sanon tuolle ja laitan puhelimen pöydälle. "Y/n!" Janette sanoo ja katsoo minua. "Mitä?" Sanon ja katson Janettea. "Ootko sä nyt varma et haluut mennä Tommin kaa naimisiin?" Tuo nostaa kulmiaan. "Älä nyt säki aloita! Tommi on mulle täydellinen!" Sanon ja muistan Joonaksen sanat.

Skipataas huomiseen

Tommin pov:
Makaan sohvalla juuri heränneenä. "Tommi tuu syömään aamupalaa!" Joel huutaa minulle keittiöstä. Kävelen keittiöön ja olen todella stressaantunut. "No joko sua jännittää?" Joel kysyy minulta ja istuu vastapäätäni. "Joo ihan kauheesti mitä jos mä pyörryn tai jotain." Sanon ja mietin liikaa asioita.
"Tommi me ollaan Aleksin kanssa sun lähellä." Joel sanoo ja syö aamupalaa.

Y/n pov:
Kaasoni Janette ja minä lähdimme valmistautumaan häitä varten ja pian saan Tommilta viestin.

Whatsapp
Tommi❤️

Tommi❤️:Mulla on kauhee ikävä sua rakas <3
Minä:Mullakin on ikävä sua, nähdään alttarilla <3
Tommi❤️:Joo <3

Aleksin pov:
Puemme juhlapuvut päälle ja laitamme hiukset.
"Jännittääköhän Y/n?" Kysyn Ollilta. "En mä tiedä mut mua jännittää Y/n puolesta." Olli sanoo ja on valmis. Pian lähdemme kirkkoon päin.

Skipataan häitten alkuun

Joelin pov:
Seisoimme Aleksin kanssa alttarilla Tommin lähellä. Kirkossa oli paljon Y/n ja Tommin sukulaisia. Vauvat itkivät ja lapset olivat malttamattomia. Osa sukulaisista itkivät ja osa olivat iloisia. Pappi on täällä jo paikalla. Meidän vasta päätä seisoi Y/n kaaso jolla oli Y/n sormus Tommille ja Joonaksella Tommin sormus Y/n.

Joonaksen pov:
Urut alkavat soida, ja pian ovet aukeavat. Huomaan kuinka Tommi hymyilee onnellisesti nähdessään morsiamensa. Y/n tulee isänsä saattelemana, kunnes Y/n isä istuu omalle paikalle. Tommi tulee Y/n viereen. Pappi alkaa puhumaan jotain ja kaikilta valuu kyyneleet silmistä.

"Kaikkitietävän Jumalan kasvojen edessä ja tämän seurakunnan läsnä ollessa, kysyn sinulta Tommi Tapio Lalli, tahdotko ottaa Y/n (Sun toinen nimi) Matelan aviopuolisoksenne ja osoittaa hänelle uskollisuutta ja rakkautta myötä- ja vastoinkäymisissä?" Pappi kysyy Tommilta. "Tahdon!" Tommi vastaa katsoen Y/n.

"Kaikkitietävän Jumalan kasvojen edessä ja tämän seurakunnan läsnä ollessa, kysyn sinulta Y/n (sun toinen nimi) Matela, tahdotko ottaa Tommi Tapio Lallin aviopuolisoksenne ja osoittaa hänelle uskollisuutta ja rakkautta myötä- ja vastoinkäymisissä?" Pappi kysyy Y/n. "Tahdon!" Y/n vastaa katsoen Tommia.

"Näiden todistajien läsnä ollessa, teidät on vihitty aviopuolisoiksi." Pappi vastaa, kun sormukset on saatu Y/n ja Tommin sormiin. "Saatte suudella morsianta." Pappi kertoo.

Nikon pov:
Tilaisuuden jälkeen, lähdemme bändin kanssa juoksemaan täyttä meidän autolle. Aleksi menee rattiin, ja kuskaa meidät kaikki juhlapaikalle.

Y/n pov:
Olisimme halunneet mennä kotiin Tommin kanssa tekemään ihan muuta, mutta meidän oli vain pakko olla täällä sillä olihan tämä meidän juhlapäivä jolloin minusta tuli rouva Lalli. Katosimme Tommin kanssa juhlapaikan vessoille. Tommi työnsi minut seinää vasten ja suuteli kaulaani. Huokailin hiljaa Tommin nimeä kun tuo yritti etsiä kondomia. "Tota mul ei oo mukana onks sulla?" Tommi kysyy minulta. "Joo on." Kaivan farkkutakkini taskua ja ojennan tuon Tommille.

Tommin pov:
Menen Y/n jalkojen väliin ja alan liikkumaan edestakaisin. Koitin hiljentää Y/n suudelmalla, mutta se epäonnistui. Tunnen tuon puristavan olkapäitäni.

Aleksin pov:
Koitimme etsiä Tommia sekä Y/n mutta emme löytäneet heitä mistään. Pian suuntaan vessoille mutta huomaan oven olevan lukossa. Menen takaisin poikien luokse. "No missä ne kaks on?" Joonas kysyy. "Tota te ette haluu tietää niil oli siel aika kiihkee tunnelma." Aleksi naurahtaa ja istuu Ollin viereen. "Ei herran jumala eihän ne nyt omissa juhlissa voi mennä panee vessaan." Joel sanoo ja nauraa. "Antaa niitten hoitaa hommat kyl ne tulee." Niko sanoo ja katsahtaa Joonasta.

Joonaksen pov:
Olen ahdistunut ja itkettää kaikki. Olisin halunnut olla Y/n unelmien mies, mutta Tommi kerkes ensin.
"Joonaas mikä on?" Niko kysyy minulta. "Ei paljoo mikään." Sanon Nikolle ja meinaan itkeä. "Mä nään et sulla on joku." Tuo sanoo ja ottaa minut halaukseensa. "No mä oon ihastunut Y/n ja nyt mun tekee pahaa kattoo sitä." Sanon ja itken hieman. "Voi mun rakas hattarapää." Niko sanoo ja silittää hiuksiani. "Mä en koskaan tuu saamaan Y/n itelleni."
Sanon ja huokaan syvään.

———————————————————————
Moi! Tää olis kymmenes luku. Halusin tehdä tästä tarinasta kaikille miellyttävän ja toivottavasti tälle tulis lukijoita ja mielipiteitä.

Koitan saada yöllä jonkun luvun vielä mut luultavasti se menee huomiselle <3

Kiitti kun luette❤️

Another Sun || Y/n X Tommi Lalli [VALMIS]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin