11: gecenin bir yarısı

45 10 14
                                    

Bazen hayatınıza küfreder, neden şimdi yaşadığınız şeyi daha önce yaşamadığınızı ya da neden eskiden yaşadığınızı tekrar yaşamadığınızı sorgulardınız

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bazen hayatınıza küfreder, neden şimdi yaşadığınız şeyi daha önce yaşamadığınızı ya da neden eskiden yaşadığınızı tekrar yaşamadığınızı sorgulardınız.

Ama ben ikisini de istemiyordum.

Geçmiş hayatımda babam olmadan yaşayabiliyordum, şimdi de yaşıyordum, ama benimle görüşmek istemesi sinirlerimi bozuyordu. Neden şimdi istiyordu mesela? Neden ben kocaman bir okyanusta boğulurken geliyordu? Çok daha önce gelmesi lazımdı. "Onunla şimdi görüşmek istemiyorum." dedim birkaç adım ötemde duran anneme. "Ne acelesi varmış?" Başını sallamış, bana bakmıştı. "Sabah yine beni aradı. Bekleyemiyormuş."

"Bunca yıl beklemiş, yine beklesin." Annem şaşkınlıkla bana bakarken elimdeki elmayı dişledim. "Cidden..." Ayaklandığım sırada annemin sesini tekrar duydum. "Kahvaltı yapmayacak mısın?" Terliklerimi çıkarırken reddettim. "Hayır, aç değilim."

Bugün pek dışarı çıkasım yoktu, Mark da beni kurs için aramamıştı, galiba bugün boştu.

Aramız biraz limoniydi annemle, birkaç hafta önceki gibi sıkı-fıkı değildik ama konuşuyorduk işte. Elime telefonumu aldım, cidden evde yapacak hiçbir şey yoktu. İnternette gezindim biraz, sıkıntıdan patlayacağımı hissettiğimde bilgisayarımı açtım.

Puzzle yapabilirdim, ama bunun için önce puzzleımın olması gerekiyordu, değil mi? Puzzleımı sipariş edip bilgisayarımı kapattım. Aklıma dün gece geldiğinde kendiliğinden gerilmişti bile dudaklarım.

Benim yanımda mutluydu, peki neden yanımda değildi?

Az önce ekranını kilitleyip kenara koyduğum telefonumu aldım elime, mesajlar kısmına girerken cesaretimi topladım.

jeno:
günaydın
uyandın mı?
-iletildi, 11.32am

Kaşlarımı çatarken yazmaya devam ettim.

jeno:
uyanmadın galiba
neyse, görüşürüz
-iletildi, 11.32am

Mesaj çift tikte kalınca çaresizce telefonumu kapatacaktım ki mesaj gelmişti.

kanada:
naber
bildirim panelinden okuma boşuna uyanıksın biliyorum
gece ne konuştunuz
;)

Kuzenimin mesajlarına ve tahminen görmediğim sinsi ifadesine göz devirirken telefon tekrar titremişti.

kanada:
yeme beni
anlat hadi

jeno:
biz bir şey konuşmadık
saçmalama

kanada:
biricik kuzenimin bana yalan söylediğini görmek beni üzdü :(
peki neden gece aynı anda aktiftiniz ve neden aynı anda çevrimdışı oldunuz?
:)

jeno:
seni öldüreceğim

kanada:
yes sir?

jeno:
*görüntü*

salvatoreHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin