Arc (7.2)

4.4K 374 22
                                    

Unicode

Senoကို ဖမ်းထားတဲ့အခန်းက မှောင်လွန်းတယ်....

ထိုအချိန်မှာ ကလစ်ဆိုတဲ့ အသံနဲ့အတူ. .တံခါးကပွင့်သွားပြီး...လူ​နှစ်ယောက် ဝင်လာလေတယ်...နှစ်ယောက်က တစ်သားတည်းဖြစ်နေသလိုမျိုး...လယ်သာရူးဖိနပ်သံက တစ်ထပ်တည်း ကျနေလေတယ်....သူတို့က ကိုယ်ရံတော်တွေက ချပေးထါးတဲ့ ခုံမှာ ဝင်ထိုင်လိုက်ပီး ခြေချိတ်ထိုင်နေခြင်းက ယောကျ်ားပီသလွန်းနေသည်။...

အဲ့ကိုယ်ရံတော်တွေကို ထိုနှစ်ယောက်ထဲမှ လူတစ်ယောက်က လက်ဝေ့ပြတော့...အဲ့ လူတွေက သူ့ကို ကြိုးဖြည်ပေးပြီး မျက်နှာချင်းဆိုင်က ခုံမှာ ထိုင်စေတယ်....

သူက သေချာပေါက် တည်ငြိမ်တဲ့ ရုပ်ကို ချိတ်ဆွဲလိုက်တယ်။...အဲ့အမူအယာက တစ်ဖပ်က လူနှစ်ယောက်ကို မျက်ခုံးပင့်စေလေတယ်...။

Senoက တုန်ယသ်ခြင်းမရှိ...ကြောက်ရွံ့ခြင်း မရှိ....အေးဆေးသောလေသံဖြင့်စတင်မေးလိုက်တယ်....

"Mr.Jameနဲ့...Mr.Jackက...ကိုယ့်ဖောက်သည်ကို...ဒီလိုမျိူးဖမ်းတာ....ပိုက်ဆံရနည်း...တစ်မျိုးပဲလား...''

တစ်ဖက်ကအမျိုးသားနှစ်ယောက်ဟာ Senoရဲ့စကားကြောင့် စိတ်တိုခြင်း အလျဥ်းမရှိပဲ....နှစ်ယောက်ထဲမှ...အက်ရှကာ...ပျော်ဝင်စေနိုင်တဲ့ အသံနဲ့...Jameမှ
"ကိုယ်တို့က မင်းကို သံသယဝင်မိသွားလို့ စစ်ဆေးချင်ယုံပါ...မင်းဒီလိူ...ကိုယ်တို့ကို မယုံတော့..ဝမ်းနည်းမိပါတယ်...''

Senoဟာ စိတ်ပျက်သလိုမျိုး နှာတစ်ချက်ရှုံပြီး

"ဟဟ...Mr.Jameက အရမ်းကိုနောက်တတ်တာပဲ....''
'Xian...ရှေ့ကနှစ်ကောင်စီကို ခနနေကျရင် ကော်ဖီဆိုလား ရေဆိုလား..လာပို့လိမ့်မယ်...အဲ့ထဲကို အိပ်ဆေးခပ်လိုက်...'

[Ok..]

Senoခန့်မှန်းထားတဲ့အတိုင်း....သူတို့သုံးယောက်ဆီကို ကိုယ်ရံတော်တွေထဲက တစ်​ယောက်က...ကော်ဖီတစ်ခွက်ဆီလာပို့ပေးသည်။

Xianက လုပ်ပီးပီဟု အကြောင်းကြောင်းကြားတာမို့....သူက သူ့ရှေ့က ကော်ဖီခွက်ကို ပင့်မကာ

"ကြည့်ရတာ....ကျွန်တော်က ထူးခြားပုံရတယ်....မြေအောက်ခန်းထဲမှာ....အထူးတလည်အနေနဲ့..ကော်ဖီတိုက်တယ်ဆိုတော့...''

ကြာပန်းဖြူတွေကို ဖြုတ်ချမယ်/ၾကာပန္းျဖဴေတြကို ျဖဳတ္ခ်မယ္(uni/zaw)Where stories live. Discover now