Arc (7.15)End

4.6K 364 36
                                    

Unicode

Oliverတို့ သားအမိက ထိတ်လန့်သွားကာ Senoရဲ့ ရှေ့မှာ oliverက ဒူးထောက်ချပြီး Senoရဲ့ ခြေသလုံးကို ဖက်ပြီး တောင်းပန်ဖို့ လုပ်တဲ့ အချိန်မှာ....Johnတို့ ခေါ်လာတဲ့ လူတေက Oliverကိူ ချုပ်ထားကြတယ်...

Oliverက ထိုလူတေ လက်ကနေ  ရုန်းရင်း
ငိုယိုကာ
"Seno!!...ငါမှားပါတယ်...ငါ့ကို ခွင့်လွှတ်ပါ....ငါ့ကို မသတ်ပါနဲ့....''

Senoက Oliverကို ရွံရှာသလို ကြည့်ကာ...
''ကျစ်....အရစ် မရှည်စမ်းနဲ့..ပျင်းလို့လာသတ်တာကို မသတ်ပါနဲ့ဆိုတော့..မင်းကို ငါတို့က အလှ ထိုင်ကြည့်ရမာလား...''

''မင်းး....မင်းတို့!!ငါတိူ့အပေါ်..ဒီလိုလုပ်တာ....ဥပဒေက မင်းတို့ကို အလွတ်ပေးမှာ မဟုတ်ဘူး!!"

"ဟားးးးးဟားးးဥပဒေ?...မင်းပထွေးတေက ပိုက်ဆံက ရရင် ပါးစပ်ပိတ်တယ်...ဆိုတာ.မသိဘူးလား!...ဟားးဟားး.."

ထိုစကားကြောင့်...Oliverရဲ့ မျက်နှာမာ ဖြူလျော်သွားလေသည်။....သူမှားတာ..သူအစတည်းက Senoလို လူကို သွားမစသင့်ခဲ့ဘူး...ဒါပေမဲ့...တကယ်ဆို Senoလဲ မှားတာပဲ...အစတည်းက Jameနဲ့ Jackကို သူ့ဆီကနေ Senoမလုခဲ့ရင် ဒီလိုမျိုးတေ ဖြစ်လာမှာ မဟုတ်ဘူး...

အကုန်လုံးက Seno အမှားတေ...
(A/N-အေးအေး..သေခါနီးထိ နောင်တ မရသေးဘူး🙃)

ဒိုင်း!!

Oliver အတွေးလွန်နေချိန်မှာ Senoက Oliverရဲ့ ညာဘက်ခြေထောက် ကို သေနတ်နဲ့ လှမ်းပစ်လိုက်တယ်....

Olivetက မယုံနိုင်ခြင်းများစွာနဲ့ Senoကိူ ကြည့်ပြီး... တန်းခနဲ...ငိုပြီး
"အ့...Seno..မင်း...အဲ့လို မလုပ်ပါနဲ့...''

ဒိုင်း!!

Oliverရဲ့ ဘယ်ဘက် ခြေထောက်ကို Senoက နောက်ထပ် တစ်ခါ ပစ်လိုက်ပြန်တယ်...

Oliverအနေနဲ့..ခြေထောက်နှစ်ဖက်လုံး လှုပ်မရဘူး ဖြစ်နေခဲ့တယ်..သူအရမ်းကို ခြောက်ခြားနေခဲ့တာ.....

ဒီဖြစ်စဥ်တေကို Oliverအမေက ဘာမှ ဝင်မပြောဘူး...သူမကို ကူညီဖို့မအော်သလို...သူမရဲ့သားအတွက်လဲ ကူမပြောပေး ဘူး(A/N-မအေနဲ့သား လိုက်ဖက်နေရော🙌)

သူမအတွေးထဲမှာ..Senoတို့ သတ်ချင်နေတာ..သူမယောကျ်ားနဲ့..သူမရဲ့သားကိုလို့ပဲ...သူမ မပါဘူးလိူ့ ထင်နေခဲ့တယ်...

ကြာပန်းဖြူတွေကို ဖြုတ်ချမယ်/ၾကာပန္းျဖဴေတြကို ျဖဳတ္ခ်မယ္(uni/zaw)Where stories live. Discover now