Arc (7.3)

4.4K 366 29
                                    

Unicode

Seno နှစ်နှစ်ခြိုက်ခြိုက် အိပ်ပျော်နေတုန်းမှာ...သူ့ဖုန်းရဲ့ Ringtoneသံက နှောက်ယှက်လာတာကြောင့် သူစိတ်တိုတိုနဲ့ ဖုန်းကို မကိုင်ဘူး....

ဒုတိယတခါ....ဖုန်းဆက်တော့မှ ကိူင်လိုက်တယ်....ဒါပေမဲ့ သူအိပ်နေတာကို နှိုးတဲ့ သူကို စိတ်ထဲမှာ မေတ္တာပို့နေတာနဲ့အမျှ ဖုန်းဖြေတာနဲ့ မာဆတ်ဆတ်ပဲ

"ဟယ်လို...''

တစ်ဖက်က ဝိုင်လို ရစ်မူးဖွယ် အသံနှင့် ပြောလာတယ်..

"နိုးပြီလား....ဇနီးလေး''

"ချီးကိုဇနီးလေး...ဘယ်ကအကောင်လဲကွ!''
နဂိုကတည်းက စိတ်မကြည်ရတဲ့အထဲ...ဇနီးလေးဆိုတဲ့ အသံကြောင့် ပိုတောင် ဒေါသထွက်ကာ အော်ပစ်လိုက်တယ်....ဒါဘယ်က ဖုန်းသရဲလဲ?!..

"အိုး...ဟိူး...မနက်ခင်းမှာ မင်းရဲ့အသံလေးကို ကြားရတာ မင်္ဂလာရှိလိုက်တာကွာ...''ဆိုပြီး မြူးကြွကြွအသံကို ကြားလိုက်ရတယ်...

"ဘယ်သူလဲကွာ!..''

"ဇနီးလေးရေ...မင်းက ကိုယ့်ညီနှစ်ယောက်ကို ကွက်ကျော်ရိုက်သွားတယ်လေကွာ...''

Senoရဲ့ အိပ်ချင်မူးတူးစိတ်က ကြက်ပျောက်ငှက်ပျောက် ဖြစ်သွားတယ်...မှန်သည်...ဇာတ်လိုက်နှစ်ယောက်က ညီအစ်ကိုတွေ...သူတို့နှစ်ယောက်ရဲ့ အထက်မှာ အစ်ကိုတစ်ယောက်ရှိသေးတယ်....အစ်ကိုအကြီးဆုံးပေါ့....နာမည်က John အေးစက်လွန်းပြီး ရေခဲတောင်ကြီးလိုပဲ....သူက စကားကို ငါးလုံးပြည့်အောင်ပြောလေ့မရှိဘူး...သူစိတ်အနှောက်အယှက့်ဖစ်အောက် ပြုတဲ့သူက နောက်တစ်နေ့မပြောနဲ့..ဒီနေ့ နေဝင်တာတောင် မမှီတော့ဘူး....

ဒါနဲ့ သူတို့ညီအကိုတွေက J မျိုးနွယ်တွေလား!ಠ_ಠ

အဲ့လိုလူမျိုးက အခု..သူ့ကိုဇနီးလေးလို့ ခေါ်နေတဲ့အပြင် စကားအရှည်ကြီး ပြောနေတာ...ကျပ်မပြည့်တာလား?..

"ဟေ့....ကိုယ့်အသံမှာ ရစ်မူးသွားတာများလား''

"ယီးဖြစ်နေတာလား!...အဲ့ကိစ္စမှာ...ဘယ်သူမှားလဲ...သိအောင်...အရင်စုံစမ်းပြီးမှ..လာစွတ်စွဲစမ်းပါ!..''

"ကိုယ့်အချစ်လေးက...ကြောင်ရိုင်းလေးကျနေရောကွာ....ကဲပါ....ကိုယ်ကညှိနှိုင်းချင်ယုံလေးပါ...''

ကြာပန်းဖြူတွေကို ဖြုတ်ချမယ်/ၾကာပန္းျဖဴေတြကို ျဖဳတ္ခ်မယ္(uni/zaw)Where stories live. Discover now