Arc (7.12)

4K 363 37
                                    

Unicode

စစ်ဆေးရေးခန်းထဲမှာ senoဟာ မျက်နှာလေးငယ်ကာ ထိုင်နေသည်။

[hostဖင်အရမ်းယားတာပဲ]

'လိ့စ်လား'

[ဟာ..ဆဲတယ်..]

ထိုချိန် ရှေ့က ရဲက
''Mr.Seno.... ခင်ဗျားပိုင်တဲ့ barမှာ...မူးယစ်ဆေးတွေ သုံးစွဲခွင့်ပြုနေတယ်ဆိုပြီး...လာတိုင်ထားလို့....''

''ဟူးးကျွန်တော်လဲမသိပါဘူး....ကျွန်တော်က Barပိုင်ရှင်သာ ဖြစ်တာ...Barကိုမပိုင်ဘူး...''

''ဘာကို ပြောချင်တာပါလဲ''

''ကျွန်တော်သိပါတယ်..ကျွန်တော့်စကားက အပြောပဲရှိပေမဲ့..မလိမ်ပါဘူး...ကျွန်တော့်ရဲ့သူငယ်ချင်းမိသားစုက Barကို လက်ဝါးကြီးအုပ်တာပါ...ကျွန်တော်က ပိုင်တယ်ဆိုရုံပါပဲ...''

''ဟုတ်ကဲ့...ဒီကMr.Seno..ကျွန်တော်တို့ကို သက်သေပြနိူင်မလား...''

''ဟူးး...ခုမှတော့မတတ်နိုင်ဘူးပေါ့ဗျာ...ကျွန်တော့်barရဲ့ VIP 510မှာ သွားပါ...ပြီးရင်...အဲ့က အစောင့်တွေကို...Senoလို့ ပြောလိုက်ပါ ဝင်ခိုင်းလိမ့်မယ်''

Senoကို စစ်ဆေးသူ..ရဲက ဘေးကတစ်ယောက် ​ကို အချက်ပြပီး သွားခိုင်းသည်။

senoဒီလိုဖြစ်နေချိန်မှာ...Oliverကတော့Merryဆိုတဲ့ အမျိုးသမီးနဲ့...

''နင်ပြောတဲ့ ကိစ္စကလေ..အရမ်းလွယ်လွန်းနေတာ''

''ဟမ့်...အဲ့Senoဆိုတဲ့ကောင်က နုံနုံအအနဲ့ကို...''

''Senoရဲ့အိမ်ကိုရော.သတင်းတုနဲ့၊ ပြောပီးပြီလား''

''ပြောဖို့ခိုင်းပြီးပီ..ခုချိန်လောက်ဆိုရင် အဲ့အဖိုးကြီးလဲ သွေးတက်နေလောက်ပီ''

....

"John...ငါမရတော့ဘူး..သတ်ချင်စိတ်တွေ တဖွားဖွားဖြစ်နေပီ...''Jameဟာ ဒေါသသံဖြင့်...ပြောလာသည်။

''ငါရော...ငြိမ်နေမယ်လို့ ထင်လား...အဲ့ကောင်နဲ့ အဲ့ကောင်မကိုရော...ပါဝင်တဲ့ ဘယ်သူ့ကိုမှ အရှင်မထားဘူး''

''ဟုတယ်...ငါအခု..လူလွှတ်ပီး ကိစ္စဖြေရှင်းခိုင်းလိုက်မယ်''jackက ပြောလာပေမဲ့...Leoက

''နေအုံး...ငါ့တို့ ကလေးလေး...ညနေခင်းသာ မစားရသေးဘူး.....''

Jameက''သေရောကွာ...အရေးကြီးကိစ္စ ကိုမှ မေ့နေတယ်...ငါ့တို့ပေါက်စ ဗိုက်ဆာနေတော့မှာ''

ကြာပန်းဖြူတွေကို ဖြုတ်ချမယ်/ၾကာပန္းျဖဴေတြကို ျဖဳတ္ခ်မယ္(uni/zaw)Where stories live. Discover now