5.6 (m)

2.9K 282 446
                                    

tw : aşırı uzun smut ,d

tw2 : seme fuyu ,d

not : smut ve bununla ilişkili olaylar dışında hiçbir şey yok resmen bölümde, rahatsız olacaklar atlayabilir ^^

Chifuyu

Utanç ve arzudan kızarıp duran sevgilimin üstüne atlama isteğimi bastırıp alt dudağımı ısırdım. Cüsse farkımız yüzünden seçeneklerimiz sınırlıydı ama onu yüz üstü bırakacak değildim. Keisuke, ilk defa bu şekilde kıvranıyordu ve sunduğu fırsatı en iyi şekilde değerlendirecektim.

Onu yatak odasına sürüklerken boğazım kuruyor, heyecandan dizlerim titriyordu. Hazırlık yapacak zamanım olsaydı maid falan giydirirdim. Yarın, ilk iş maid kostümü alacaktım.

Onu sadece baksırıyla kalacak şekilde soyup boynunu öptüm. "Birazdan döneceğim. Yaramazlık yaparsan yatak başlığına bağlarım, bilesin."

Sertçe yutkunup saçını topladı. İyice kızarmış, beklentiyle bakıyordu. "Uslu duracağım."

Dudaklarına hızlı bir öpücük daha kondurup banyoya geçtim ve Keisuke'nin rezillik günlerinden kalma ilaçlarından birini yuttum hızlıca. Sonrasında da çekmeceleri karıştırıp geçen gün aldığımız ama deneme fırsatı bulamadığımız oyuncağı kaptığım gibi cebime attım.

Aynadaki aksime gözlerim kayınca gülmeden edememiştim. Benden yarım baş uzun, çok daha iri ve kelimenin tam anlamıyla erkeklik kokan sevgilimi sertçe düzecektim. Daha öncesinde de üstte olmuştum ama ilk seferimizde kontrolü yitirerek onu sakat bıraktığım için, sonrakilerde çok daha nazik davranmıştım.

Ah, ilk seferimizde nasıl siktiysem bir hafta yürüme güçlüğü çekmişti...

Kazutora piçi bunları bilseydi ne yapardı acaba? Ruh hastası puşt, tamamen delirmişti ve ondan kurtulmam gerekiyordu.

Düşünmeyi kesip buz kalıplarını tezgaha vurmuş, dökülen minik buzları da derin bir tabağa koymuştum. Dondurma ya krema olsaydı daha çok eğlenebilirdik ama buz da iş görürdü.

Aklıma gelen fikirle, cebimdekini buzların altına gizledim.

Yatak odasına geri dönerken yeniden heyecan basmış, yanaklarım ısınmıştı. Keisuke, bıraktığım gibi, yatağın kenarında oturuyordu hâlâ ve biraz parfüm sıkmıştı. Tanrım, fazla seksiydi.

Gömleğimden acelesizce kurtulurken seksi bedenini açlıkla süzüyordum. "Tam olarak ne yapmamı istersin, Kei?"

Elini yanağına bastırdı. "Z-zaten söylemiştim."

Ah, onu utandırmaya bayılıyordum. Kızarınca fazla şirin görünüyor, yanaklarını kemirme isteği uyandırıyordu.

Pantolonumu çıkarıp dizlerinin üstüne oturdum ve kaslı gövdesini ağır ağır okşadım. Sert kasları kasılıyor, solukları kesikleşiyordu. Boynuna ıslak öpücükler bırakırken onu yatırıp gövdelerimizi yapıştırdım. Parmaklarını saçıma daldırmış, beni kendine daha fazla bastırıyordu ki aniden geriledim.

Homurdandı. "Sorun ne?"

Köşedeki kıravatı kaptığım gibi bileklerini bağladım ve dikkatinden kaçan tabağı yatağın üstüne koydum. "Kelepçe alalım yarım."

Dudaklarını büzdü. "Beni bağlamandan nefret ediyorum, Fuyu."

Çenesini öpüp kasıklarının üstüne oturdum ve buzlardan birini dişlerimin arasına alıp boynuna eğildim. Eriyen buzun etkisiyle ürpermiş, birkaç küfür mırıldanmıştı. Buzu boynunda eritene dek gezdirmiş, ardından da sıcak dudaklarımı tenine bastırarak onu daha fazla kıvrandırmıştım.

stepbrother complex || tokyo revengers Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin