2.3 (m)

4.1K 352 1.3K
                                    

bolca yorum gelmezse küserim çünkü...

tw : hakaret, UZUN SMUT

tw2 : seme fuyu ,d (bu konuda linç/nefret kusmak isteyenler kurguyu okumasın, rica ediyorum. canım bu şekilde yazmak istedi ve switch olarak sürecek)

not : rahatsız olacaklar varsa bu bölümü komple atlasın çünkü smut dışında hiçbir şey yok resmen.

Baji

Aynadaki aksime bakarken yediğim bokta, daha doğrusu yuttuğum sıvıdaydı aklım. Boğazım sızlıyor, genzim yanıyordu ama... keyifliydim de.

Chifuyu'yu ayartmayı başarmıştım ulan.

Mikey'nin arka bahçesinde, herhangi birinin bizi görme riskini bile siklemeden emmiştim onu. Tanrım, günün birinde penis emeceğimi hiç ummazdım. Daha çok, zamanı gelince, kendimi birilerine emdirmeyi planlardım açıkçası.

En yakın arkadaşımın eski sevgilisine sakso çekmiştim ve azıcık bile pişman değildim. Yine olsa yine yapardım.

Saçıma yapışarak beni kendine bastırması ve sertçe inlemesi öylesine seksiydi ki, bende onu yeniden yalama isteği uyandırıyordu.

Ağzımdaki tattan kurtulana dek dişlerimi fırçalamış, ardından da onu düşleyerek duş almıştım. Chifuyu'yu inletmek, mükemmeldi. Tanrım, onu daha fazla inletmeliydim.

O lanet kızı öperken görmüştüm onu. Loş ışığa rağmen, çoğu detayı seçebilmiştim. Resmen yiyip bitirmişti kızı ve atışmasalardı onu düzecekti de. Kızın memesini bile ellemişti!

Kaslı göğüslerime dokundum. Keşke benim mememi de ellese, hırsla yapışsaydı dudaklarıma.

Tanrım, o kızın yerinde olmak için yalvarabilirdim.

Havluyu sıkıca sarıp odaya geçtiğimde, yatağında uzandığını gördüm. Son günlerde sürekli yaptığının aksine, çalışma odasına sıvışmamıştı. Yorganı beline kadar çekmiş, müzik dinliyordu.

Alt dudağımı ısırıp ona yaklaştım ve kulaklığının tekini çıkardım. "Hey."

Buz gibi gözleri, ağır ağır süzdü beni. "Bu defa ne istiyorsun, sapık puşt?

Ellerini kavrayıp göğüslerime dayadım. "Dahasını ister misin?"

Sol gözü seğirmiş, çenesi kasılmıştı. "Boşluğuma geldi o an."

Yine de... ellerini çekmemişti.

Ona daha fazla sokulup dudaklarına bir nefes mesafesinde durdum. "Şimdi de boşluğuna gelebilir bence."

Gözlerini kırpıştırırken yanakları kızarmıştı. "Cidden sapıksın lan. Adını orospuya çıkaracak kadar sapıksın."

Tanrım, şu anda fazla güzeldi. Tam da düşlerimdeki gibi görünüyor, beni kendine hapsediyordu.

"Orospuluğun hakkını daha fazla verebilirim, Chifuyu."

Daha da kızardı ve sertçe yutkundu. Bir anlığına dudaklarıma kaymıştı bakışları. "Arızasın."

Yaralarla kaplı minik ellerini iyice bastırdım. "Beraber olsun."

Islak bedenimi uzun uzun inceledi ve ardından da başını geriye attı. Sarı tutamlar, gözlerini perdeliyordu. "Şartımı biliyorsun."

Siktir.

Boğazımdaki parmak izlerine dokunup diğer eliyle sertçe yoğurdu göğsümü. "Seni sikmemi istiyor musun, sapık herif?"

stepbrother complex || tokyo revengers Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin