Αποτυπώματα

194 11 2
                                    

Μπήκα μέσα στο κτήριο προσπαθώντας να είμαι ψύχραιμη με τη παρουσία της αστυνομίας.

Μπήκα μέσα στη τουαλέτα που αλλάζαμε και σκεφτόμουν το τι ήμουν έτοιμη να κάνω.

"Ό Γκάλης έχει αφυδατωθεί και πρέπει να του αλλάξεις ορό. Πρέπει επίσης να του κάνεις κλείσμα. Η Μαριάννα του πήρε πίεση ήδη." Είπε η προϊσταμένη μου και έγνεψα περνώντας από το δωμάτιο με τα φάρμακα τον ορό και τη κρεμάστρα του.

Σταμάτησα μπροστά από το δωμάτιο του και περίμενα να μου ανοίξουν. Ο αστυνομικός έπιασε τη κάρτα του νοσοκομείου που είχα πάνω στη μπλούζα μου και τη κοίταξε κάνώντας με να νιώσω άβολα.

"Κεχαγιά. Κύπρος έ;" Είπε και μου σήκωσε τα φρύδια του. "Πήγα πενταήμερη εκεί όταν ήμουν τρίτη γυμνασίου. Μου αρέσουν τα ματάκια σου."

"Να περάσω μέσα παρακαλώ;" Είπα. Ο μπάτσος με ξανασταμάτησε και κοίταξε τον ορό.

"Τι θα του κάνεις;" Ρώτησε κοιτώντας με.

"Κλείσμα." Είπα και μου έκανε νόημα να προχωρήσω. "Για το σεβασμό προς τον κύριο Γκάλη θα προτιμούσα να μην ανοίξετε την πόρτα μέχρι να βγώ και εγώ." Είπα και ο μπάτσος μου έγνεψε. "Ευχαριστώ."

Μπήκα μέσα και βρήκα τον Ιορδάνη να ακούει κλασσική μουσική απο το ραδιόφωνο. Γύρισε να με κοιτάξει και μου χαμογέλασε.

"Πώς είσαι;" Ρώτησα.

"Ενθουσιασμένος." Σχημάτισε τη λέξη με τα χείλια του χωρίς να την πει δυνατά.

"Και εγώ." Απάντησα με τον ίδιο τρόπο και έβαλα γάντια. "Ίορδανη φοβάμαι πως πρέπει να σου κάνω κλείσμα. Αυτό μπαίνει στον ποπό."

"Σοβαρά;" Ρώτησε και έγνεψα. Αναστέναξε και γύρισε τη πλάτη του σε εμένα και του κατέβασα το παντελόνι και ξεκίνησα τη δουλειά.

"Ώστε σου αρέσει η κλασσική μουσική;" Είπα δημιουργώντας συζήτηση για να τον χαλαρώσω.

"Πολύ. Άκουγα μέσα στη φυλακή όλη την ώρα. Ο πατέρας μου έπαιζε πιάνο και μου άρεσε πολύ. Δεν πρόλαβα να μάθω γιατί σκότωσαν τον κολλητό μου και έχασα την παιδικότητα μου." Είπε. "Ελπίζω να βγω από εδώ μέσα γιατί έχω τόσα πολλά να σου πω." Ψιθύρισε πολύ χαμηλόφωνα και με έκανε να χαμογελάσω.

"Θα μου τα πεις όλα. Σύντομα." Απάντησα εξίσου χαμηλόφωνα.

"Ανοίξτε την πόρτα, γιατί θα χρειαστεί να τη σπάσουμε!" Ούρλιαξε κάποιος από έξω.

Τα Πουλιά Δεν Κελαηδούν Την ΝύχταWhere stories live. Discover now