17 - älä koskaan pyydä itseäsi anteeksi

137 19 12
                                    

Kun vanhempani olivat lähteneet viettämään mökkiviikonloppua ja pyytämällä pyytäneet minua pysymään kotona, totta hemmetissä minä pysyin. Ensimmäisenä yönä kutsuin Vilin yökylään, ja me pelasimme kaikkia kotoani löytyviä lautapelejä. Suurinosa niistä oli rasittavia, mutta ne silti saivat nauramaan.

Aamuyöllä oli syvällisten keskustelujen aika. Makasimme siinä vaiheessa takapihalla yöusvan ja hyttysten syötävinä. Vili kertoi minulle yksityiskohtaisesti hänen todennäköisesti hyvin menneestä koe-esiintymisestään, jonka tuloksista hän saisi tietää joskus hamassa tulevaisuudessa. Sitten aloimme puhua siitä, uskoimmeko tosirakkauteen, ja Vili tiesi vastauksen alta aikayksikön - kyllä.

Minä sanoin ensin vain, että vaatteeni olivat likomärät nurmikon yökasteesta, mutta sitten sisään siirtyessämme ajattelin Anastasiaa ja kaikkea hänen kanssaan. Minäkin vastasin kyllä.

Seuraavana yönä minä kutsuin Anastasian yökylään. Makasimme vierekkäin sängylläni, kun kysyin häneltä:

"Uskotko sä tosirakkauteen?"

Hänen silmiensä reaktiosta huomasi, että hän säikähti kysymystä. Hän vei katseensa hetkeksi pois silmistäni, mutta hän katsoi minun huuliani.

Hän ei sanonut mitään. Hän suuteli minua. Vei käden hiuksiini ja antoi huulilleni pehmeän laskeutumisen hänen omilleen.

Se ei ollut huono vastaus. Kohta olin kierähtänyt hänen ylleen. Kosketin hänen hiuksiaan, pyyhin niitä pois hänen kasvoiltaan suudellessani häntä. Me olimme kaksin tyhjässä talossa ensimmäistä kertaa koskaan. Kädet etsivät ihoa muualtakin kuin kasvoilta ja niskasta. Huulet heittäytyvät toisiinsa.

Hän tarrasi ranteestani kiinni ja lopetti.
Avasin silmäni.

"Musta tuntuu, että mä olen demiseksuaali", hän sanoi jännitys silmissään.

Vedin käteni pois matkaltaan hänen paitansa sisään. Hän nielaisi.

"Niin, mä en myöskään ole vielä ihan valmis tähän. Anteeks", hän mumisi.

Huulilleni nousi melkein surullinen hymy. Makasin hänen päällään ja silitin hänen poskeaan. Näpräsin hänen hiuksiaan, pyöritin vaaleita haituvia sormeni ympärille ja siirsin ne sitten hänen korvansa taakse.

"Kiellettyjen asioiden listan ensimmäinen listattava asia; älä koskaan pyydä itseäs anteeks."

Hän näytti hämmentyneeltä, mutta hiljalleen hänen huulilleen nousi hymy.

"Mä aattelin vaan kertoo sulle. Mä tykkään susta tosi paljon, mut mä en ole vielä valmis. Musta ei tunnu vielä ihan siltä. Mä tykkään suudella sua ja kaikkea, mutta-"

Silitin edelleen hänen vaaleaa pehmeää poskeaan. Hänen silmänsä täyttyivät kyynelistä.

"Voi murunen, sun ei tarvii selitellä itteäs", minä pyyhkäisin ensimmäisen karanneen kyyneleen pois sormenpäälläni,

"mennään just niin ku on okei. Mä en koskaan pakota tai painosta sua mihinkään. Tehään vaan juttuja, jotka on molemmille okei, okei?"

Hän hymyili enemmän, mutta vielä jokin vaivasi häntä.

"Mä oon myös neitsyt. Mä en oo koskaan tehny mitään niinku... kenenkään kanssa. Ehkä sekin vaikuttaa", hän kertoi.

"Tiiätkö mitä?" minä kierähdin pois hänen päältään ja jäin katselemaan ja silittämään häntä hänen viereltään,

"neitsyys on patriarkaatin luoma tyhmä konsepti, jonka mukaan seksin harrastaminen on joku pilari elämässä, joka tuhraa naisen puhtauden ja tekee miehestä kokeneen. Sä et menetä mitään. Et ees puhko sun immenkalvoa."

keijupölyyn peittyneitä yöperhosiaOnde histórias criam vida. Descubra agora