Pov Sheerin
Nastał wieczór i miałam dać odpowiedź Syriuszowi. Trochę się stresowałam w końcu nie wiadomo co z tego wyniknie , czy on nie zmieni zdania. Szłam na wieżę astronomiczną , gdzie miał czekać. Stał tam a ja przez pewien moment zastanawiałam się czy odwrócić się i odejść. Niestety , ale Syriusz mnie zauważył i musiałam iść dalej. Podeszłam do niego powoli i patrzyłam się w dal. Staliśmy w ciszy aż w końcu spojrzał na mnie i postanowił się odezwać jako pierwszy.
- Too...jaka jest twoja odpowiedź Rin? - spytał nieśmiało
- Cóż... zgadzam się , ale nie rób sobie żadnych nadziei , bo nigdy nie wiadomo jak to wszystko się potoczy. - powiedziałam z małym uśmiechem
- Jasne. Nie ma sprawy. - powiedział radośnie po czym podniósł mnie i okręcił mnie wokół siebie - To jutro o 16 przed wyjściem z zamku. - odparł i pobiegł gdzieś
- Jasne... - wyszeptałam
Jestem ciekawa co wymyśli. Wyglądał jakby naprawdę zależało mu bym się zgodziła. Po paru minutach także poszłam do swojego dormitorium. Zrobiłam to co miałam zrobić i zasnęłam.
Pov Syriusz
Podeszła do mnie powoli a patrzyła się w dal. Staliśmy w ciszy aż w końcu spojrzałem na nią i postanowiłem się odezwać jako pierwszy.
- Too...jaka jest twoja odpowiedź Rin? - spytałem nieśmiało
- Cóż... zgadzam się , ale nie rób sobie żadnych nadziei , bo nigdy nie wiadomo jak to wszystko się potoczy. - powiedziała z małym uśmiechem
- Jasne. Nie ma sprawy. - powiedział radośnie po czym podniósł mnie i okręcił mnie wokół siebie - To jutro o 16 przed wyjściem z zamku. - odparłem i pobiegłem do chłopaków by pomogli mi przygotować cudowną randkę , żeby Rin się spodobało. Z tych wszystkich wrażeń szybko zasnąłem. Miałem już pomysł na to jak ma wyglądać randka. Powiedziałem o tym chłopakom i Lily i powiedzieli , że mój pomysł jest dobry.
Pov Sheerin
Wstałam , ubrałam jakieś dresy w końcu sobota i nie musiałam ubierać mundurku. Z Heath zeszłam na dół i z huncwotami oraz Lily poszliśmy do WS na śniadanie. Black szedł obok mnie i objął mnie ramieniem na co ja przewróciłam oczami a reszta śmiała się. Starałam się być poważna , ale patrząc na nich nie wytrzymałam i także zaczęłam się śmiać a wraz ze mną Syriusz. Weszliśmy do środka i usiedliśmy na naszych stałych miejscach. Nałożyłam sobie bułkę , którą posmarowałam masłem i położyłam na niej sałatę , ser i ogórki , bo pomidora nie lubię. Do tego w kielich nalałam herbatę. Zjadłam to co sobie wzięłam. Oczywiście Peter wciąż jadł , ale nie skomentowałam tego. To jego sprawa. Wstałam i wyszłam a Heath ze mną.
- Powiesz w końcu jaką odpowiedź podjęłaś? - jęknęła ciekawa
- Powiem , jeśli nie będziesz krzyczeć piszczeć , gdy Ci powiem.
- Jasne Sheer.
- Zgodziłam się by umówić się z nim , ale od razu zaznaczyłam mu , że nie ma robić sobie nadziei , bo no wiesz...nigdy nie wiadomo jak to się potoczy.
- Ważne , że zgodziłaś się. Masz już stylizację na tą randkę?
- Oczywiście.
- To sukienka?
- Nie Heath. Nie wiadomo , gdzie odbędzie się ta randka.
- Ohh szkoda , bo w sukienkach wyglądasz zajebiście.
- Czyżby? Ja nie cierpię sukienek. - powiedziałam ze śmiechem
- No oczywiście , że tak. - również zaczęła śmiać - o której randka?
- O 16 , ale jest jeszcze parę godzin. A powiedz jak jest w końcu pomiędzy Tobą a Remusem?
- A co ma być? Jesteśmy przyjaciółmi i tyle. - odpowiedziała zarumieniona
- Czyżby?
- No tak.
- Spoko. - powiedziałam rozbawiona
- O czym gadacie? - powiedział Black zza moich pleców
- Jasna cholera! Ile mam powtarzać byś tak nie robił?! - powiedziałam zła
- Oj nie przesadzaj. To o czym rozmawiacie.?
- Rozmawialiśmy o Heath i Remusie. - powiedziałam ironicznie
- A co z nimi? - zmarszczył brwi
- A to , że całkiem sporo spędzają wspólnie czas. A ona zarumieniła się , gdy spytałam co jest pomiędzy nimi. - powiedziałam z uśmiechem
- Ooo Luniek ma dziewczynę? - spytał ciekawy
- Nie jesteśmy razem! - krzyknęła oburzona
- Oj no nie kłam już Heather. Wiem , przecież , że go kochasz. - powiedział z wrednym uśmiechem
- A Ty to nie kochasz Sheer?
- Ja to co innego! - krzyknął rozbawiony
- To to samo! - zaczęła się śmiać
- Ta jasne. - mruknął rozbawiony tą rozmową
Ciekawie ten dzień rozpoczął się. Ciekawe co będzie dalej.
CZYTASZ
Love Blind
FantasySzkoła Magii i Czarodziejstwa w Ivermony czy Hogwart? Syriusz i miłość? Czy Sheerin znowu pokocha? Czy jest właśnie tą dziewczyną , która zawróci i sprawi , że słynny łamacz serc zwany jako Syriusz Black zakocha się?