Rozdział #9

46 3 0
                                    

Pov Sheerin

Gdy dotarliśmy na miejsce byłam zachwycona. Wesołe miasteczko było cudowne , wiele atrakcji , nie wiedziałam gdzie najpierw pójść to wszystko jest interesujące. Najpierw zdecydowałam , że pójdziemy na Roller Coster.

- Chyba nie boicie się co?

- Nie , nie wiem jak Syriusz?

- Nie boję się Rogacz.

- Tak właściwie to skąd macie te przezwiska? - spytałam ciekawa w drodze na tą atrakcje

- Wybacz Rin. To jest tajemnica. - powiedział Syriusz a ja w odpowiedzi prychnęłam

Nie zwracałam uwagi na Blacka , ale też z drugiej strony nie znałam ich tak długo by już wtrącać się w ich sprawy. Nie mniej zrobiło mi się przykro , że jego wypowiedź powiedział jak dla mnie oschle. Myślałam , że jesteśmy znajomymi , ale chyba się jednak pomyliłam. Nie dałam po sobie poznać , że jest coś nie tak.

- Sheerin?

- O co chodzi James?

- Jest okej , bo odpłynęłam na chwilę?

- Tak wszystko okej. Po prostu wspominałam zeszłe wakacje. - po części była to prawda zeszłoroczne wakacje spędziłam z Leonem i Roksaną również w wesołym miasteczku. To były jeszcze wspaniałe wakacje , jednak wiedziałam jedno..te wakacje będą i są zupełnie inne.

- Jak je spędziłaś? - spytał Black

- Z moim chłopakiem , teraz już z byłym. Nie ważne nic więcej nie powiem - powiedziałam

- Spoko..

Pov Syriusz

Zauważyłem , że jak wspomniała o swoim byłym chłopaku lekko się spięła. Nie chciała nic więcej na ten temat mówić. Czy coś się stało , że nie chce o nim mówić? Czy może ją zdradził , że w jej oczach wtedy zauważyłem ten delikatny ból?

Love BlindOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz