Pov Leon
- Straciłam ją. Strac...straciłam moją przyjaciółkę...c...co ja zrob...zrobiłam...ma rację...jestem...szmatą - mówiła to płacząc jeszcze bardziej niż wcześniej i jąkając się
Chwilę później zacząłem biec w stronę , w którą poszła Sheerin. Zostawiając Roksanę samą. Muszę ją znaleźć.
Znalazłem ją , gdy rozmawiała z panią dyrektor. Chwilę później zaczęła kierować się w stronę dormitorium zapewne by się spakować i opuścić szkołę.
- Sheerin! Zaczekaj! - krzyczałem w jej stronę
- Zamknij mordę! - odwróciła się i spojrzała na mnie z zaszklonymi i patrzącymi z mordem oczami - Nie próbuj nawet się tłumaczyć. Cokolwiek byś powiedział nie uwierzę Ci. Zostaw mnie w spokoju. Idź do swojej White , zapewne tęskni za Tobą! - powiedziała jadowicie .
- Sheer...
- Zamknij się w końcu! I radzę Ci się do mnie nie zbliżać. Nie ma już tej uroczej , milutkiej i jak się jeszcze okazało naiwnej mnie. Wiesz co? Pierdol się! - zaśmiała wrednie
I odwróciła się ponownie i poszła szybszym krokiem zostawiając mnie na środki korytarzu , gdzie pozostali patrzyli na tą scenę z szeroko otwartymi oczami , które pokazywały szok. W końcu pierwszy raz Sheerin Grimes pokazała się z innej perspektywy niż jak zawsze.
Udałem się do męskiej łazienki. Gdy już byłem na miejscu. Spojrzałem w lustro po czym uderzyłem z całej siły prosto w lustro , które potłukło się a z mojej dłoni lała się krew. Po kilku minutach z moich oczu polały się łzy. Byłem złym chłopakiem , raczej dupkiem a nie dobrym i kochającym chłopakiem.
CZYTASZ
Love Blind
FantasySzkoła Magii i Czarodziejstwa w Ivermony czy Hogwart? Syriusz i miłość? Czy Sheerin znowu pokocha? Czy jest właśnie tą dziewczyną , która zawróci i sprawi , że słynny łamacz serc zwany jako Syriusz Black zakocha się?