Pov Sheerin
Doszliśmy do WS , zajęliśmy nasze stałe miejsca. Remus z Peterem już siedzieli i jedli.
- Cześć Remi.
- Hej Sheer.
James podszedł do Remusa i zaczął mówić.
- Lunio! Wiesz , że ta dwójka jest parą?! I nic nie powiedzieli!!! - krzyczał
- Naprawdę? - Syriusz kiwnął - To gratulacje.
- Nie jesteś zły , że nie powiedzieli? - zapytał zszokowany Jamie
- Nie. Z resztą by powiedzieli prawda?
- No oczywiście , że tak! - krzyknął Syri
- Właśnie macie wyjaśnić skąd wzięły się te przezwiska. Powiedzieli , że to tyczy się Ciebie i to ty masz mi powiedzieć o tym. - powiedziałam spokojnie
- Serio? - spytał zaskoczony
- No...tak.
Spojrzał na nich zły. O co chodzi? Jaki to jest sekret , że tak zaaregował? Nie wiem czy się bać czy śmiać. Ta tajemnica nie może być taka zła...prawda?
- Wieczorem u nas w dormitorium powiem. - powiedział zrezygnowany i smutny?
- Okej. - odpowiedziałam cicho
Poszłam do Heather i Jaydena. Oczywiście Syri musiał na chwilę mnie zatrzymać. Spojrzałam na niego pytająco.
- O co chodzi?
- Musisz iść do tego całego Jaydena? - spytał zły
- Co Ci znowu nie pasuje co?! Z resztą jakbyś był ślepy jest tam jeszcze Heather!
- Nie chce byś spędzała z nim czas! Wydaje się podejrzany! - krzyknął wściekły
Nie wierzę. Nie wierz w to. Jak on może mi mówić z kim mam spędzać czas. Każdy się patrzy w naszą stronę. Nawet Heath i Jay. Napewno usłyszeli tą wymianę zdań. W moich oczach pojawiły się pierwsze łzy.
- Nie masz prawa mówić mi z kim mam spędzać czas! To moja sprawa z kim go spędzam. Jak narazie to nie chce Ciebie widzieć Black! - warknęłam płacząc i poszłam szybkim krokiem w stronę wyjścia z szkoły. Jestem pewna , że Heath i Jay pobiegli za mną. Słyszę ich kroki za mną.
- Sheer! Zaczekaj! Proszę! - krzyczała Heath
- Poczekaj! - krzyknął Jay
Stanęłam tuż przed Zakazanym Lasem cały czas płacząc. Nie odwróciłam się w ich stronę. Na korytarzu był jeszcze Leon , który wszystko widział i pewnie słyszał to co krzyczeliśmy.
Byli już obok i oboje mnie przytulili. Cieszę się , że ich mam.
- Jak on mógł. - szepnęłam załamana
- Co się stało , bo nie słyszałem?
- Mówił zły , że po co się z Tobą zadaję , że mu to nie pasuje. I kłóciliśmy się a on powiedział wtedy , że nie chce bym spędzała czasu z Tobą Jay. - mówiłam cicho łkając
- Jest zazdrosny. - przytulił mnie
- Rozumiem zazdrość i w ogóle , ale nie ma prawa mówić mi z kim mam spędzać czas.
Pov Leon
Jak on mógł tak na nią krzyczeć? Ja wiem , że sam nie byłem idealnym chłopakiem , ale nigdy nie krzyczałem na nią. Widziałem jak jakiś chłopak wraz z jakąś dziewczyną pobiegli za nią. Zapewne to jej przyjaciele.
CZYTASZ
Love Blind
FantasySzkoła Magii i Czarodziejstwa w Ivermony czy Hogwart? Syriusz i miłość? Czy Sheerin znowu pokocha? Czy jest właśnie tą dziewczyną , która zawróci i sprawi , że słynny łamacz serc zwany jako Syriusz Black zakocha się?