အပိုင်း ( ၁၄ )

1.1K 85 0
                                    

Unicode>>>>>

"မ.............."

"အင်း ပြောလေ မောင်..........."

"မောင်တို့ညားကြပြီလားဟင် အခု........"

"မညားသေးဘူး........နမ်းရုံပဲနမ်းရသေးတာ......."

"မ မောင့်ကိုအတည်ယူမှာလားဟင်......."

"အမလေးမောင်ရယ်.......အဲ့ဒါ မက မေးရမှာလေ........"

"မောင် မကိုလက်ထပ်ချင်တယ်ပြောရင် ဖြစ်နိုင်ပါ့မလား စဉ်းစားနေတာမရဲ့........"

"ဘာကိုလဲ.........."

"မရဲ့မိဘတွေကလည်း ခေတ်ရဲ့မိဘတွေလို မောင်နဲ့သဘောမတူရင် ဘယ်လိုလုပ်မလဲ........."

"မက မိဘကိုမှီခိုပြီးနေတာမဟုတ်ဘူးလေမောင်ရဲ့.......မမှာကိုယ်ပိုင်အလုပ်ရှိတယ်.......မောင်တစ်ယောက်စာတော့ မ ကျွေးနိုင်ပါတယ်......."

"မောင်လည်း အလုပ်လုပ်ချင်တယ်.......မောင်ရှာထားတဲ့ငွေထဲကနေ မ အတွက်လိုတာတွေဖြည့်ဆည်းပေးချင်တယ်........."

"မောင့်မှာ အဲ့လိုကြိုးစားချင်တဲ့စိတ်တွေရှိတာပဲ......မောင့်ကောင်မလေးအတွက် ဘာလို့မကြိုးစားတာလဲ........"

"ခေတ်ကလေ မောင့်ကိုအရမ်းအနိုင်ယူခဲ့တာ.......အရမ်းလည်းနှိမ်ခဲ့ဖူးတယ်......အဲ့ဒါတွေမောင်တေးမထားပါဘူး......ဒီတိုင်းမှတ်မိနေတာ.......မနဲ့ ခေတ် ကွာတဲ့အချက်ရှိတယ်......"

"ဘာကွာတာလဲ........."

"မက မောင့်ကိုကြိုးစားချင်စိတ်အောင်ပြောပေးတယ် တွဲခေါ်ပေးတယ်........ခေတ်ကကျ မောင့်ကို သူ့မှာပိုက်ဆံရှိတယ် လိုရင်ပြော......အဲ့လိုမျိုး ဆက်ဆံတာဆိုတော့ အမှန်အတိုင်းပြောရရင် ခေတ်နဲ့နေရတာ မောင်အဆင်မပြေဘူး........."

"တကယ်လို့ မ ဆိုတာ မရှိခဲ့ရင်ရော.......မောင် ခေတ်ကိုမရွေးချယ်မှာသေချာလား......."

"အလှမ်းကွာလွန်းရင် ဘယ်တော့မှမဖြစ်နိုင်ဘူးလေမရဲ့.........လူနှစ်ယောက်ပေါင်းစည်းဖို့က လွယ်တာမှမဟုတ်တာ....... frequencyချင်းမတူရင် ပိုဆိုးတာပေါ့.........."

"မနဲ့ရော တူလားမောင်က........."

"မတူဘူး.......မ အိမ်ကပိုက်ဆံရှိတာမောင်သိပါတယ်......မောင်ချစ်တာ ပိုက်ဆံမဟုတ်ဘူး မကိုပဲချစ်တာလေ........."

မြေ့ ( Completed )Where stories live. Discover now