VEDA

591 49 55
                                    

Öncelikle merhaba meleklerim uzun zamandır görüşmüyoruz.

Bu ficimizin de sonuna geldik ama ne benim içime sindi ne de sizin çok hoşunuza gitti farkındayım, zorla yazdığım hızlı bir final oldu. Bu kadar bekletmeye daha güzel bir final olsun isterdim ama bu fic ilerletme açısından en zorlandığım fic oldu.

Öncelikle amacım bir dilek listesi hazırlamaktı, bu listeyi sizin oluşturmanızı istedim, gerçek hayatta gerçekleşemese de Yoonmin çiftinin dileklerinize can vermesini istedim. Daha sonra dilek yazan çoğu kişi gitti falan derken bu liste çok havada kaldı.

Kanser kavramını daha etkili bir şekilde işlemek istiyordum çünkü gerçekten o kişinin yaşadığı zorluklar hakkında bilinçlenmemiz gerektiğini düşünüyorum.

Hayat gerçekten çok garip, bu fici yazmaya başlarken amcamın akciğer kanseri olduğunun haberini aldım, yazdığım her cümle bu sefer daha gerçekçi geldi bana. Biz ondan kötü bir haber alabiliriz düşüncesine kendimizi alıştırırken bir kaç ay sonra yendiğini öğrendik ama hayat yine garip ki benim diğer yarım olan dedemi hiç bir hastalığı olmadan bir anda kaybettik. Demek ki hayatta planlar tutmuyormuş, veda anı her an olabilirmiş ve o an gerçekten hiç umulmadık bir anda geliyormuş.

Bu yüzden bu ficin yeri benim için çok farklı olacak, ayrıca başladığım zaman diliminde kpss sınavına hazırlanıyordum, şimdiyse finalini artık işine başlamış birisi olarak veriyorum.

Neyse çok dır dır yaptım.

Daha güzeli olsun isterdim ama bu ficin kaderi de buymuş meleklerim, beni bu yolculukta tek bırakmadığınız için teşekkür ederim umarım kütüphanenize dönüp baktığınızda bu fic de güzeldi diyerek hatırlayacağınız bir kitap olmuştur.

Bana attığınız dileklerin bir bir gerçekleşmesi dileğiyle, sizi seviyorum.

❤❤❤

Perfect Man || YoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin