•——————•°•✿•°•——————•
-Emm to yh... zrozumiałem, że jestem gejem gdy...........
•——————•°•✿•°•——————•
Sapnap: Gdy... z-zakochałem się w pewnym chłopaku.
Y/N: Uuu a kto to taki. Miałam już swoją dość prawdopodobną teorię, ale wolałam nic nie mówić, gdyż nie miałam pewności, że jest ona zgodna z prawdą.
Chłopak szybko pokręcił głową i powiedział.
Sapnap: Nie ma mowy, już i tak ci za dużo powiedziałem.
Zrobiłam naburmuszoną minę i poszłam do mojego pokoju z głową uniesioną ku górze. Odpaliłam kompa i zobaczyłam, że mam sporo filmów do zmontowania więc postanowiłam zabrać się za to, żeby później mieć mniej pracy. Po mniej więcej dwóch godzinach przyszedł do mnie Dream.
Dream: Hej chcesz być jutro u mnie na stream'ie?
Y/N: Oh um no ok.
Dream: Jeśli nie chcesz to-.
Y/N: Nieee nie chodzi o to, po prostu nie spodziewałam się, że to zaproponujesz.
Dream: To?
Y/N: No jasne, że chcę. Uśmiechnęłam się szeroko. Chłopak za każdym razem gdy to robiłam, mocno się rumienił. Było to ogromnie słodkie, przez co robiłam to dość często, nawet tego nie zauważając.
•——————•°•✿•°•——————•
Sapnap POV
Od paru dni Y/N nie dawała mi spokoju i ciągle pytała się mnie o mojego crusha. Na początku dało się to znieść, ale po jakimś czasie robiło się to trochę uciążliwe. Nawet Clay pewnego dnia się mnie spytał.
Dream: Nie możesz jej po prostu powiedzieć? Dałaby ci spokój.
Ja wtedy jedynie odmruknąłem mu coś niezrozumiałego.
Może i powiedziałbym jej w kim się zakochałem gdyby nie był to ktoś, kogo dobrze zna. Moja cierpliwość powoli się kończyła, więc wpadłem na pewien pomysł.
Gdy Y/H/C znowu wypytywała o chłopaka, który skradł moje serce, odpowiedziałem.
Sapnap: Jak powiem ci jego inicjały, to dasz mi spokój?
Y/N: Ehh niech będzie i tak mam już dość latania za tobą.
Sapnap: K.J.
Dziewczyna rozmyślała przez chwilę i nagle wykrzyknęła, biegnąc do salonu.
Y/N: Claaaaaay! Wisisz mi 20 dolarów!!!
Zdziwiony jej zachowaniem poszedłem do salonu. Tam ujrzałem złego Dream'a, który dawał jej do ręki 20 $. Nie rozumiejąc, o co chodzi, podszedłem i spytałem.
Sapnap: Mogę się dowiedzieć, o co się założyliście?
Y/N: Clayton założył się ze mną, w kim się zakochałeś. Ja strzelałam na Karla, a ten debil tutaj uważał, że to ktoś, kogo nie znamy.
Sapnap: Przecież nie powiedziałem, że to Karl.
Y/N: Ale inicjały pasują „Karl Jacobs". A poza tym ciągle się z nim spotykasz i zawsze jak wracasz do domu, to masz bardzo dobry humor, więc spotykasz się z nim codziennie. Tak w ogóle to jeśli myślisz, że nie słychać jak o 2 w nocy gadasz z nim i dosłownie z nim flirtujesz, to się grubo mylisz.
CZYTASZ
You made me smile//Dream x Reader
FanficY/N to 21-letnia dziewczyna mieszkająca z matką. Jej ojciec zostawił ją gdy była mała, a jej matka popadła w alkoholizm. Od 11 lat nie uśmiechnęła się choćby na sekundę, czy stanie się coś lub ktoś pojawi się na jej drodze, który to zmieni? Osiągnię...