14.🥀 Spotkanie z rodziną 🥀

685 24 17
                                    

•——————•°•✿•°•——————•

Y/N: Ehh po prostu chodźmy. Powiedziała, próbując ukryć swoje rumieńce na policzkach.

•——————•°•✿•°•——————•

Y/N POV

Nie spodziewałam się nagłego zaproszenia na randkę od Dream'a, jednak nie oznacza to, nie chciałam z nim na nią pójść. Była to moja pierwsza randka w życiu, dlatego też mocno się stresowałam. Nie pomógł fakt, że Clay postarał się ze strojem i wyglądał nieziemsko (zdjęcie w mediach), kiedy ja ubrałam się w wybrane przez niego jeansy i przy dużą bluzę.

 Nie pomógł fakt, że Clay postarał się ze strojem i wyglądał nieziemsko (zdjęcie w mediach), kiedy ja ubrałam się w wybrane przez niego jeansy i przy dużą bluzę

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Gdy byliśmy już gotowi do wyjścia, powiedziałam.

-Nie mogę wyjść w takim stroju gdy ty wyglądasz tak dobrze. Powiedziałam oburzona i założyłam ręce na piersi.

Dop. A chodzi mi o takie coś, jakby ktoś nie zrozumiał, o co mi chodzi w założeniu rąk na piersi.

 A chodzi mi o takie coś, jakby ktoś nie zrozumiał, o co mi chodzi w założeniu rąk na piersi

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Chłopak zaśmiał się i odpowiedział.

-Cóż dziękuje za komplement, ale uważam, że wyglądasz pięknie we wszystkim. Jeśli będziesz czuła się niekomfortowo gdy ja będę w garniturze, a ty w codziennych ciuchach to mogę się przebrać.

Przytaknęłam głową na jego propozycje i poczekałam aż chłopak ubierze się w codzienniejsze ciuchy. Po chwili wyszedł ze swojego pokoju i mogliśmy już wychodzić.

Przed tym jak weszłam do auta blondyna, Dream obrócił mnie ku sobie i podarował piękne kwiaty, a mianowicie Y/F/F.

Przed tym jak weszłam do auta blondyna, Dream obrócił mnie ku sobie i podarował piękne kwiaty, a mianowicie Y/F/F

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

(wyobraź sobie, że są to twoje ulubione kwiaty jeżeli stokrotki nimi nie są).

Liked by Georgenotfound and 1,234 673 others.

Dreamwastaken: Flowers for my girl <3

Sapnapinsta: Mój kumpel kogoś wyrwał 😎.

Georgenotfound: kto jest tą szczęściarą?🤨

>Odpowiedź Sapnapinsta: Gdybyś oglądał stream gdy o niej mówił to byś wiedział😂.

Po chwili dostałam powiadomienie z Instagramu, wyciągnęłam telefon i zobaczyłam post Clay'a. Zarumieniłam się i schowałam twarz w dłoniach.

Blondyn zaśmiał się z mojej reakcji i otworzył mi drzwi samochodu jak dżentelmen. Podróż nie była długa, ale za to bardzo przyjemna. Mieliśmy nawet okazje zaśpiewać według mnie najlepszą piosenkę Dream'a.

Po dotarciu zauważyłam, że w ogóle nie znam tego miejsca.

Y/N: Emm Clay gdzie jesteśmy?

Dream: Cóż bałem się, jak zareagujesz jak, poproszę cię o obiad z moimi rodzicami, więc postanowiłem pod pretekstem randki zabrać cię do nich na obiad. Odpowiedział nieśmiało.

Y/N: Nie miałabym nic przeciwko temu. Tylko teraz na pewno nie pójdę do nich w takim stroju. Powiedziałam, wskazując na mój dzisiejszy ubiór.

Dream: Dlatego nie chciałem, abyś wiedziała, że cię do nich zabieram, bo będziesz stresować się swoim ubiorem.

Y/N: Ehh masz szczęście, że cię kocham.

Chłopak zaśmiał się pod nosem i biorąc mnie za rękę, skierował się do sporych rozmiarów domu.

Zapukał do drzwi i otworzyła nam szczupła starsza kobieta. Zaprosiła nas uprzejmie do środka. 

Mimo dużego stresu chyba udało mi się  uzyskać dobre pierwsze wrażenie, a przynajmniej miałam taką nadzieję. Poznałam siostrę Clay'a, która okazała się być bardzo miłą osóbką.

Po obiedzie porozmawialiśmy jeszcze około godziny z rodzicami chłopaka i o 20 pożegnaliśmy się i skierowaliśmy się do domu.

Dream: I co było tak strasznie?

Y/N: Tak właściwie to świetnie się bawiłam, a i przekaż swojej mamie, że świetnie gotuje.

Dream: Nie ma sprawy, powiem jej o tym.

Po powrocie do domu postanowiłam, że trochę po montuje, bo mam dość sporo zleceń.

Wzięłam butelkę wody z kuchni, aby nie musieć chodzić i poszłam do mojego pokoju.

Y/N: Na swoje mieszkanie mam już 75% sumy. Pomyślałam.

Kochałam blondyna, ale nie chciałam siedzieć mu na ogonie całe życie. Po zmontowaniu aż 5 filmów zrobiłam się strasznie śpiąca, więc przebrałam się w piżamę i podłączyłam telefon do ładowania, jednocześnie odkrywając, że jest już po 3.

Odłożyłam telefon i po chwili odpłynęłam w objęcia Morfeusza.


::::: �� ━━━━━━━━━━━━━━ �� :::::

POLSAT

Hejka:3

Przepraszam, że od 4 dni nie napisałam nowego rozdziału do tej książki, oraz za to, że jest on taki krótki. Niestety ze smutkiem muszę powiedzieć, że jest to najprawdopodobniej ostatni rozdział, nie licząc epilogu :(. Dziękuje mocno wszystkim, którzy czytali tę książkę i mam nadzieje, że książka się podobała.

Jak ci minął dzionek?

╰┈➤

Uwagi

╰┈➤

Pamiętajcie, aby jeść odpowiednią ilość jedzenia dziennie i pić wodę. Jesteście niesamowici na swój sposób, nie zapominajcie tego nigdy<3

Słowa:705

You made me smile//Dream x ReaderOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz