Családban

303 19 0
                                    

Tooru mellett sétálva megyek a nappaliba ahol a kapén ülve vártak a szülei.

-Sugawara Koshi vagyok- hajoltam meg amennyire csak tudtam- örülök a találkozásnak.

Lassan felegyenesedve egész idő alatt az arcukra figyelvetem, hogy le tudjak olvasni róluk valami érzelmet. Vajon mi lesz a véleményük? Remélem ha nem tetszem nekik Tooru kiáll majd mellettem és megpróbál velem maradni. Annyira ideges vagyok... elfogom rontani, nem fognak kedvelni.

-Örvendek Sugawara, Tooru anyja vagyok ő pedig itt a férjem, Tooru apja.

-Kérem, szólítsanak csak Suganak vagy Koshinak.

-Nos, Suga- szólt az apja- mesélj honnan ismered a fiam.

A szeme és haja barna, akárcsak a fiának. Ami azt illeti eléggé hasonlítanak. Feleségéhez hasonlóan ő is elegánsan, egy öltönybe volt öltözve.

-Igazából én is röpizek szóval játszottunk párszor egymás ellen, aztán elkezdtünk találkozgattni mint barátok és ő segített nekem hogy túl lehessek az előző kapcsolatomon...- meséltem.

-Ha szabad kérdeznem- szólt közbe az anyja- mért lett vége az előző kapcsolatodnak?

-Rajta kaptam... rajta kaptam az exem azon hogy megcsal- préseltem ki magambol a választ.

-Gyere ide édesem- mosojodott el az anyja miközben hellyel kínált.

-Szóval- ültem le- ő segített rajtam és nagyon jóba lettünk és én beleszerettem amit végül elmondtam neki és kiderült hogy viszonozza. Azóta együtt vagyunk.

-Szóval tényleg szereted őt? Megtudod mondani nekem mért?

-Hát...- gondolkoztam el- ezt nehéz megmondani, igazából mindent szeretek benne. Szeretem benne hogy olyan kedves, na meg néha elég hülye de közben aranyos szóval nem tudok érte haragudni...

-Nos - szólt az apja- láttom rajta hogy tényleg szeret téged ahogy te is őt és nem csak azért mert jól néz ki... Üdv a családban.

"Üdv a családban"? Ez azt jelenti hogy együtt maradhatunk? Örömömben a mellettem ülő nő nyakába ugrottam.

-Köszönöm, el se hiszik mennyit jelent ez nekem.

Oda szaladok Tooruhoz és úgy ölelem át mintha már legalább egy éve nem láttam volna.

-Jutt eszembe- szolalt meg a kanapén ülő férfi- Tami hol van?

-Azt mondta meló után átmegy egy barátjához, nem tudjuk mikor jön- válaszoltam egyből.

-Menjetek, csináljátok csak amit elkezdtetek- kacsintott az anyja.

Az arcom megint egyre vörösebb lett a reggel emlékére. Megfogtam Tooru kezét és elindultunk a szobája felé. Beérve oda mindketten megkönnyebbülten felsóhajtottunk. Sikerült megcsináltam, örömömben szerelmem nyakába ugrottam.

-Olyan ideges voltam hogy elrontok valamit és nem fognak kedvelni- vallottam be őszintén.

-Bolond, nagyon aranyos vagy, téged ki ne kedvelne?- nevetett ki.

-Te vagy a bolond- vágok vissza duzzogva.

Lehajolt a nyakamhoz lassú csókokat és szívásnyomokat otthagyva.

-Hol is hagytuk abba?- mosolyodott el pervezen.

Felkapva engem indul meg az ágy felé majd letesz a párnák közé. Leszedem róla a pólóját amit ugye a szüleivel való beszélgetés miatt visszavett, és a nyakához hajolva lepem el csókokkal szívásokal és harapásokkal. Had tudja csak mindenki hogy foglalt. Befeküdt a párnák közé én meg elkezdtem vetkőzni, mire megszabadultam minden ruha darabomtól már ő is mesztelenül feküdt az ágyban. Lovagló ülésben ültem az ölébe. Felült és szenvedéjes csókba hívott, a kezeimet a hajába vezetem még ő a dekeremnál fogva húz magához még közelebb ezzel összeérintve álló tagunk. Mindketten belenyögtünk a csókba egy pillanatra se távolodunk el egymástól. A vágy ködösíti az elmém, minden pillanatát, minden érintését élvezem. Hirtelen egy ujjat éreztem meg magamban ami először megrémített de egész jó volt. Majd jött a következő és lassan ollózni kezdett bennem. Nagyon jól csinálnja, mindent nagyon jól csinál. Kihúzta az ujjait és a szemebe nézett.

-Készen állsz?

-Csináld már!- szóltam rá türelmetlenül.

-A fiókban van gumi.

Gyorsan kikerestem az említett tárgyat. Kibontottam és felhúztam neki, nem sokkal később már meg meg is éreztem őt magamban.

-Áh...- nyögtem fel fájdalmasan.

-Hah... ha úgy érzed... csak kezd el mozgatni a csípőd...- suttogta szexi rekedtes hangon.

Úgyérzem már csak a hangjától el tudnék menni. Kezeit lassan vezeti végig a hátamon egészen a fenekemig ahol megállt. Elkezdtem fel-le mozogni először lassan majd gyorsabban.

-Ah... istenem...- sóhatottam- Thooruh... ah...

-Koo...- sóhajtotta a nevem.

Fordított a helyzetünkön így alá kerültem. A vállaira tette a lábaimat és egyre gyorsabb tempót vett fel.

-Tooruh... én...

-Igeh... én is...

Egyszerre mentünk el. Ő összecsomoszta a gumit és zsebkendővel elkezdett letisztítani.

-Tooru...

-Hmm?

-Szeretlek.

-Tudom, én is szeretlek.

Segítségből SzerelemWhere stories live. Discover now