Yoru kapının önüne çıktığında onu arabayla bekleyen bir Chamber görmeyi beklemiyordu.
Chamber "Biliyorum gelme demiştin ama bir kaç okul malzemesine ihtiyacın olabileceği aklıma geldi. Maske falan." dedi.
Yoru uzunca baktı "Evet evde maske yoktu ama Phoenix getireceğini söylemişti. Yani ihtiyacım yok."
"Fazladan defterin var mı? Kimya hocası 2 defter tutturuyor." dedi Chamber panikle.
"Evet haberim var ve defterim de var."
Chamber mağlubiyetle omuzlarını indirmişti "Hiç düşündüğüm gibi bir başlangıç olmadı bu..." dedi.
Yoru "Buraya kadar gelmişsin en azından okula birlikte gidebiliriz?" dedi.
Chamber zaferle sırıttı "Çok iyi olur!" diyip hızla arabasına bindi. Yoru arka kapıyı açınca Chamber "Öne otursana." dedi. Yoru onaylar bir ses çıkarıp çantasını arka koltuğa bıraktı ve öne geçti.
Chamber sürmeye başladı "Okulun ilk günü nasıl geçti?"
"İyiydi. Bütün okulu gezdik sonra da sınıfla tanıştım."
"Hangi sınıftaydın?"
"D sınıfındayım."
"Ben de A'dayım, bir şey olursa gelebilirsin her zaman."
Yoru kafasını salladı. Diyecek bir şey bulamıyordu.
"Düşündüğümden daha sessiz birisin." dedi Chamber kırmızı ışıkta durarak. Yoru'ya döndü. "Ne konuşabiliriz ki?" dedi Yoru göz teması kurarak.
"Havadan sudan, bana nelerden hoşlandığından bahsedebilirsin mesela ya da müzik zevkin. Nelerden hoşlanmazsın? Daha yeni tanıştık konuşacak çok şeyimiz var."
"Bunlar basit şeyler, sen onu bunu boş ver de, gerçekten neden benimle takılmak istediğini söyle." Chamber gözlerini kaçırmıştı zaten sonra yola döndü. Oturduğu yerde dikleşti.
"Dediğim gibi, dikkatimi çektin. Hem yeni de geldiğin için takılırız diye düşünmüştüm." biraz duraksadı "Ve sanırım seninle sevgili olmak istiyorum." dedi Chamber.
Yoru bir kaç kere öksürmüştü. Fazlasıyla şaşırmıştı bu doğrudanlığa "Sence de biraz hızlı olmadı mı?" dedi nefesini düzeltince.
Yeşil ışık yanmıştı, sürmeye başladı "Sadece amacımı söylüyorum, bunun için uğraşacağım. Gizlim saklım yok." dedi.
"Anladım... Dürüstlüğün beni şaşırttı açıkcası." dedi Yoru. Sarkacağını düşünmüştü ama doğrudan söyleceği aklının ucundan geçmemişti.
Chamber kafa salladı "Yani, zaten sen de anlamışsındır. O yüzden söylememde sakınca olmadığını düşündüm."
"Peki arkadaşların? Ya da peşinde dolananlar?"
"Aslında pek arkadaşım yok. Herkesin etrafımda olma nedenini de biliyorum, ya para ya da hayranlık. Bi' Astra var arkadaşım diyebileceğim. Onunla da bu aralar aramız biraz limoni, ufak bir tartışma yaşadık..."
"Anladım..."
"Yani gün içinde yanına çok gelirsem garipseme. Adam akıllı takılabileceğim tek kişi sensin." dedi Chamber tek nefeste.
Yoru dikeldi "Gel ama diğerleri ne der bilmiyorum. Yani kavga çıkmayacaksa sorun yok." dedi.
"Ben çıkarmam." diyip arabayı park etti Chamber.
"Phoenix çıkarır gibi sanki... En iyisi sen beni uzaktan çağır ben gelirim yanına." dedi Yoru arabadan inmeden önce.
Chamber kıkırdadı ve arabadan indi. "Bence de iyi fikir." dedi ve çantalarını aldılar.
Birlikte okula ilerlediler. Yoru okul kapısında kaşlarını çatmış bir Phoenix ve gülmemek için zor duran Neon, Jett ikilisini beklemiyordu.
Chamber "İstersen ayrılalım yoksa Phoenix gerçekten kavga çıkaracak gibi duruyor." dedi.
Yoru "İyi fikir." dedi Chamber el sallayıp uzaklaştı.
Yoru muhtemelen kendisini bekleyen üçlüye doğru ilerlerdi.
"ADAMA DİYORUM Kİ, UZAK DUR. O NAPIYOR? ARABASINDAN İNİYOR!" Phoenix bağırınca Neon ve Jett daha fazla kendini tutamayıp kahkalara boğulmuşlardı.
"Beni almaya gelmiş ben de geri çevirmedim." dedi Yoru sakince.
"Ya bırak ya bırak ya" diyip arkasını döndü ve okula yürüdü Phoenix. Diğerleri de gülüşerek takip ettiler...
Patron çıldırdı bölüm yazıyor
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Valorant Highschool
FanfictionYorunix - Slight platonic Jeon, Yomber fanfic. Valorant School Au.