Bir ay olmuştu Neon ve Yoru bu okula geleli. Güzel bir arkadaş grupları olmuştu. Sabahlık arkadaş bekleme rutinini yapıyordu Jett ve Phoenix. Önce Neon sonra da arabayla Yoru gelirdi. Ama bu sefer öyle olmadı. Yoru okula yürüyerek girip Phoenix ve Jett'in yanına ilerledi.
Jett "Chamber gelmiyor muymuş bugün niye o getirmedi seni?" diye sordu Phoenix de çok merak ediyordu. Yoru "Ne bileyim ben." dedi ve omuz silkti. Phoenix ve Jett birbirine baktı. Phoenix "Ne demek ne bileyim ya, her sabah birlikte geliyordunuz." dedi şaşkınlıkla.
Yoru "Kavga ettik ve ben de kendi başıma geldim. Bu kadar. Lütfen konuşmayalım bunun hakkında." diyip ikiliyi susturdu. Yoksa ikisi de çok merak ediyordu ne oldu ne bitti diye.
Neon ve Sova da geldiğinde hepsi sınıfa ilerlemişti. Sınıfa girdiklerinde Yoru direkt kendi sırasına oturup kafasını gömmüştü.
Neon sorgularcasına baktı o arada Phoenix "Gece hiç uyuyamamış biraz huysuz." dedi Neon'un sormaması için. Yoru da rahatlamış bir iç çekmişti. Şu an gerçekten konuşmak istemiyordu.
Öğle arasına kadar neredeyse ağzını bıçak açmamıştı. Herkes yemeğe giderken Yoru sınıfta kalmıştı. Chamber ile gideceğini düşündükleri için sorgulamamışlardı ama bir kişi kalmıştı, Phoenix.
Skye da gittiği için Yoru'nun yanı ve sınıf tamamen boştu. Düz bir bakışla telefonda bir şeylere bakıyordu. Phoenix yavaşça yanına oturdu Yoru'nun "Yemeğe gidelim mi?" dedi. Yoru "Sen git benim iştahım yok." diyince Phoenix arkasına yaslandı "O zaman benim de yok."
Birlikte 5 dakika konuşmadan oturdular. Phoenix, Chamber'ın gelmesini ummuştu ama öyle bir şey olmamıştı. "Ne olduğunu anlatmak ister misin?" dedi Yoru'ya.
Yoru uzunca iç çekip telefonunu kapadı ve sıranın üstüne koydu. "Aç olmadığına emin misin, en oburumuz sensin." dedi sakince.
Phoenix "Evet eminim, sen boş ver beni. Konumuz sensin." dedi oturuşunu düzelterek. Yoru ise bir süre ellerine baktı ve konuşmaya başladı "İlişkimizin ciddi olduğunu söylüyor ama beni sevmiyor. Yani, eskisi gibi değil, ilgisi çok azaldı." Phoenix tek kaşını kaldırdı "Neden öyle düşünüyorsun, belki bunalım döneminde falandır?" dedi. Yoru "Nedenini sordum ve aldığım cevap aramızda yeterince cinsellik olmamasıymış." dedi ve sinirle güldü.
Phoenix yüzünü ekşitti, Yoru'nun Chamber ile ilişkiye girmesi düşüncesi hiç hoşuna gitmemişti -Yoru'nun herhangi biriyle cinsellik içeren herhangi bir şey yapması da hoşuna gitmeyecekti.- Yoru'dan hoşlanıyordu ve bunu istemese de kabullenmişti.
Phoenix "Yeterince? Seni zorluyorsa bu tacize giriyor. Yapmak zorunda değilsin. Şikayet edebilirsin?" dedi. Chamber'a azıcık bile ısındıysa şu an soğumuştu.
Yoru "Zorlamıyor, soğuk yapıyor." dedi ve kafasının iki yanını ovdu "Bu yüzden kavga ettik."
Phoenix onaylarcasına bir ses çıkardı "Peki ayrıldınız mı yoksa... Ara falan mı verdiniz?" dedi. Yoru "Bilmiyorum, neyse boş ver hadi yemeğe gidelim." diyip ayaklandı. Phoenix de arkasından ilerledi. Birlikte yemek alıp daha kalkmamış 3'lüye ilerlediler.
Neon "E biz kalkacaktık çok geç geldiniz!" dedi. Jett "En azından geldiler..." dedi ve kalktı. Sova "Afiyet olsun size." dedi ve Phoenix'e göz kırptı. Phoenix sorgularcasına bakmıştı ama bir şey demedi.
Yoru sessizce yemeğini yedi. Phoenix, Chamber'ın oturduğu masaya bakmıştı. Hiç buralı gibi gözükmüyordu Chamber.
Yemeklerini bitirdiklerinde ayaklandılar ve koridora ilerlediler, Yoru "Ben biraz dolanacağım sen sınıfa geç." dedi.
"Yoru." dedi Phoenix. Yoru duraksadı ve döndü. "Ne old-" Phoenix'in ona sarılmasıyla lafı kesilmişti. Yavaşça kollarını Phoenix'e sardı. Phoenix "İstediğin her zaman bana gelebilirsin, hep seni dinlerim." dedi.
Yoru gülümsemesini tutamadı.
"Biliyorum..."
Ay bebeklerim benim yerim sizi.
Yarın sınavım var 50 soruluk fizik, yarın ödevim var 30 sayfalık matematik. Ben ne yapacağım? Diğer bölümü yazacağım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Valorant Highschool
FanfictionYorunix - Slight platonic Jeon, Yomber fanfic. Valorant School Au.