29

273 25 20
                                    

Phoenix ne kadar farklı şeyler yapmak istese de Yoru Phoenix'i ağlata ağlata ders çalıştırmıştı. Phoenix "Yarın dışarı çıkacağımız için yapıyorsun bunu biliyorum ama gerçekten kafam almıyor artık nolur bırakalım..." dedi, Yoru "Tamam Phoenix testi full çıkarırsan salacağım." dedi.

Phoenix hemen itiraz etti "Hayır çıkaramam, beynim yok. Erittin. Hem dersle hem güzelliğinle."

Yoru sorgularcasına bakınca Phoenix önceden Yoru'nun söylediği gibi pozisyon aldı "Ders çalışan erkek karizması diye bir şey var." dedi. Yoru gülüp önüne dönünce Phoenix iç çekti "Bugün benim yanımda yatsana." dedi.

Yoru bir şey demedi. Önündeki soruya odaklandı. Phoenix yanaklarını şişirdi "Yoru Yoru Yoru Yoru Yoru Yoru Yo-" Yoru Phoenix'in ağzını kapatmıştı "Tamam, Phoenix, sakin ol." dedi.

Phoenix sevinçle kalktı "Ben acıktım atıştırmalık bir şeyler alacağım, istediğin bir şey var mı?" diye sordu. Yoru "Bu saatte mi?" dedi, gece yarısı olmuştu. Phoenix "Evet, biraz abur cubur." dedi. Yoru "Şimdi yeme." diyince Phoenix "Neden???" diye itiraz etti.

Yoru "Şimdi yersen, özellikle abur cubur, kilo alırsın, sağlıksız." dedi. Phoenix "Ama acıktım." dedi mızıklanarak Yoru "Sabaha kadar tutabilirsin boğazını bence." dedi defterini kapatırken.

Phoenix "Beni açlıktan öldüreceksin yani..." dedi ayaklarını sürükleye sürükleye yatağına giderken. Yoru başka bir dersin defterini aldı "Ölmezsin ölmezsin. Ben sana sabah omlet yaparım." Phoenix yatağa uzandı "Jambon da kızart yanına." dedi üzerini örterken. Yoru kıkırdadı "Tamam kızartırım."

Phoenix telefonuna kulaklığını taktı "Yalnız sen yanıma yatmadan uyumam, çok uykum gelince de adını spamlarım. Yani derse dalıp beni unutma." dedi. Yoru yine ses vermemişti

"Yoru beni kırıyorsun." dedi Phoenix seslice. Yoru "Tamam yarım saat ver bana. Ama o yarım saat boyunca beni her rahatsız edişinde artı yarım saat eklerim." dedi. Phoenix "E sen şimdi benim nefes alışıma falan da rahatsız olursun o zaman, beğenmedim bu fikri." dedi ve kulaklığını taktı.

Yarım saat geçmişti, Phoenix sadece yatakta uzanıp şarkı dinlemişti. Hatta eşlik etmemek için sözsüz şarkılar seçmişti hep. Gerçi ne kadar şarkı dinlese de çok uykusu gelmişti. Tam kalkıp Yoru'yu öpüp uyuma kararı almıştı ki Yoru masa lambasını kapattı ve gözlerini ovaladı. Esneyip ayağa kalkmıştı.

Phoenix kıpırdanıp Yoru için alan bıraktı ve kollarını açtı. Yoru ise bir an için tereddüt etmişti ama yine de Phoenix'in kolları arasına girmişti.

Phoenix sıkıca sarıldı mavişine. Yoru dışarıdan ne kadar iri gözükse de kolları arasında küçük kalmıştı. Belki kaslı bir vücudu vardı Yoru'nun ama yine de Phoenix'in kollarında kayboluyordu.

Yoru biraz üste çıkıp yüzlerini hizaya getirdi "Sarılıyor muyuz yoksa beni boğarak öldürmeye mi çalışıyorsun ayırt edemiyorum şu an." dedi. Phoenix gülüp kollarını genişletti. Yavaşça uzanıp dudaklarını buldu sevgilisinin. Uzun uzun öptü "İyi geceler..." dedi.

Yoru hafifçe gülümsemişti "İyi geceler." dedi kendisini sarıp sarmalayan sevgilisine. Phoenix'in çoktan uyuduğunu farkedince yavaşça örtüyü üzerlerine çekti ve sırnaştı...
















Geçiş bölümü gibi bir şeydi bu.

Canım fluff istedi fluff yazdım aslında olay bundan ibaret.

HAHA SMUT BÖLÜMÜ 31. BÖLÜME DENK GELİYOR

Valorant HighschoolHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin