Phoenix "O alkış sesleri ne ya?" dedi. Jett "Bilmiyorum ama yoruldum sanki... Oturalım mı? Biraz dinleniriz sonra sen Yoru'yu dansa kaldırırsın." dedi. Phoenix "İstemediğini söylemişti ama denerim." dedi.
Gözleriyle Neon'u aradılar ve yanına gittiler. Phoenix "E Yoru nerede?" demişti. Neon "Otur hele bi. Bana bak." dedi. Phoenix "Ne oldu ya?" diyince Neon "Nasılsın iyi misin?" diye sordu. Jett "Neon ne oldu? Garip davranıyorsun? Bir de biraz önce bi alkış çığlık koptu o neydi?" dedi. Neon "Tamam sakin olun. Şimdi gösterdiğim yere bakın. Ama olay çıkarmak yok." dedi ve dans eden Chamber ve Yoru'yu gösterdi.
Jett elini ağzına kapatmıştı. Phoenix sadece baktı. Uzunca süzdü "Neden?" dedi uzun sessizliğinin ardından.
O sırada Yoru kendisine yakınlaşmaya çalışan Chamber'ı uyardı "Mesafe al." dedi. Chamber "Bu kadar soğuk yapma ama..." diyince Yoru "Sen beni aldattın. Git aldattığın kızla dans et." diyip ellerini geri çekti. Chamber "Tamam tamam tamam mesafemi koruyacağım, bırakma." dedi ama Yoru bırakmıştı "Chamber olmuyor. İstemiyorum." dedi. Chamber "Biliyorum, özür dilerim. Nasıl affedeceksin beni?" diyince Yoru "Affedemiyorum. Herkes beni uyardı senin hakkında ama ben sana yine de şans verdim. Ona rağmen bana ihanet ettin. Olmuyor, katlanamıyorum." dedi.
Yoru arkasını dönüp masasına ilerlemeye başladı. Phoenix, Chamber'ın omzuna dokundu arkasından. Chamber Phoenix'e dönmüştü. Phoenix "Şimdi herkesin içinde ağzını yüzünü kırmayayım. Tenhada görüşürüz." dedi ve Yoru'nun arkasından gitti. Yoru'yu kolundan çekiştirdi. Yoru şaşırmıştı ama bir şey demeden takip etti. Phoenix otoparka kadar götürmüştü Yoru'yu.
Phoenix etrafın boş olduğundan emin olduğunda "Derdine ne?" demişti. Sesi istediğinden daha yüksek çıkmıştı. Yoru "Ciddi bir şey değildi dinle-" "DERDİNE NE?" dedi Phoenix. Bu sefer bağırmıştı. Yoru bir şey diyecekti ki Phoenix susturdu "Sen bana dans etmek istemiyorum dedin diye ben seni zorlamadım. Sen ne istersen o dedim ama sen, seni aldatan eski sevgilinle dansa mı kalkıyorsun? Bunu bana neden yapıyorsun Yoru?" dedi. Gözleri dolmuştu. Yoru ensesinden kendine çekti Phoenix'i, omzuna dayadı esmerini.
"Çok ısrar etti, etrafına kalabalık da toplamış. Baskı altında bıraktı. Siz de yoktunuz. Neon da bir şey diyemedi. Kalkmak zorunda kaldım. Son bir anı istemiş, öyle dedi. Zaten yapamadım, bıraktım." dedi mavili esmerinin ensesini severken.
Phoenix kollarını Yoru'nun beline sardı "Ne olursa olsun uzak dur demedim mi ama ben sana..." dedi kafasını kaldırdı. Yoru sevgilisinin göz yaşlarını sildi "Ağlama... Hiçbir şey olmadı, olamaz da zaten." dedi ve sildiği yanaklarından çekip dudaklarını öptü esmerinin.
Phoenix durduramamıştı ağlamasını. Yoru telefonunu aldı eline, şarkı açtı.
At Last - Etta James
Yoru Phoenix'in elini tutup beline koydu sonrasında kendi elini Phoenix'in omzuna koydu ve boşta kalan eliyle elini tuttu. Yaklaştı ve dans pozisyonu aldı. Şarkının tınısıyla yavaşça salınmaya başladılar. Phoenix burnunu çekip duruşunu düzeltti. Sonrasında ise şarkının ahengine uyum sağlayarak dans ettiler.
Phoenix'in ıslanmış kirpikleri sokak lambası altında parlıyordu. Yoru gülümseyerek baktı sevgilisine "Sen başıma gelmiş en iyi şeysin." dedi. Phoenix gülümsedi. Yoru uzandı ve gerilmiş dudaklarını öptü esmerinin. Yavaşça omzundaki elini ensesine koyup tıraşlı ensesini sevdi. Phoenix huylanıp kıkırdamıştı. Öpüşmelerini kesmeden sallanmaya devam ettileri şarkı eşliğinde.
Şarkı bitiminde Yoru alnını Phoenix'in alnına dayadı "Seni seviyorum." dedi fısıldayarak. Phoenix "Ben de..." dedi sevgilisinin yanaklarını severken.
Phoenix salona döndü "Oraya gitmek istemiyorum. Eve geçelim mi?" diyince Yoru "Sen nasıl istersen..." dedi.
Phoenix annesine mesaj attı evde olacaklarına dair ve elinden tutup eve ilerlemeye başladı...
Sonraki bölüm finalmiş?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Valorant Highschool
FanfictionYorunix - Slight platonic Jeon, Yomber fanfic. Valorant School Au.