Öhem. Smut var.
Koca bebek: Bir kaç saat takılın dışarıda.
Anem ✨: Sen sıkıntı etme hallederiz ;>
Phoenix gelen mesaja göz ucuyla baktı ve Yoru'yu içeri aldı. Elinden tutup odasına kadar götürdü. Ceketlerinin yere düşme sesi ile Phoenix'in Yoru'yu yatağa itme sesi birbirine karışmıştı. Gömleklerinin düğmelerini yırtarcasına açtı ikisi de.
Phoenix eğildi ve uzunca öptü Yoru'nun dudaklarını. İlk zamanlardaki gibi amatör değildi ikisi de. Çokça keşfe çıkmışlardı birbirlerini. Hatrı sayılır sayıda denemişlerdi her şeyi. Biliyorlardı neler hoşlarına gidiyordu neler gitmiyordu...
Phoenix yavaşça boynunu emdi Yoru'nun. Dilini gezdirdi çene hattı boyunca, Yoru küçük bir inleme bırakmıştı havaya. Öperek aşağıya indi Phoenix, Yoru'nun göğüs ucunu ezdi dişlerinin arasında.
Pantolonu üzerinden okşadı mavişinin aletini. Yoru kasılmış ve Phoenix omuzlarına tutunmuştu. Phoenix kafasını kaldırdı ve Yoru'ya baktı. Dudaklarını yaladı "Daha yeni başlıyoruz..." dedi fısıldayarak. Kemerini çözdü ve alt bedenini ortaya çıkardı Yoru'nun. Parmaklarını Yoru'nun ağzına vermiş diliyle oynuyordu. Derine itince Yoru refleks vermiş, öğürmüştü. Phoenix parmaklarını çekince öksürmeye başladı.
Phoenix sırıtıp deliğine itti parmaklarını bu sefer. Boşta kalan eliyle Yoru'nun boğazını sarmıştı. Sıkıp biraz kaldırmıştı kafasını Yoru'nun, dudaklarını öpüp geri yatağa bıraktı kafasını.
Yeterince genişlettiğini düşününce ayağa kalktı Phoenix. Kendi kemerini de çözdü. Yoru da sevgilisinin önüne gidip diz çökmüştü. Aletini kavradı esmerinin "İster misin?" diye sordu sırıtarak bakarken. Phoenix "İsterim." diyince Yoru önce biraz okşamış sonrasında ise boydan boya yalamıştı. Ucunu ağzına alıp dişlemişti. Phoenix dudağını ısırdı "Oynama ama..." dedi kısılan sesiyle. Yoru'nun saçlarını sevip ensesinden tuttu ve itti.
Yoru zorlanarak da olsa hareket etmeye başlamıştı. Phoenix'in yardımlarıyla gelgitlerini hızlandırdı. Nefessiz kalınca ise geri çekildi ve dil attı ucuna. Phoenix kıkırdadı "Tamam yeter bu kadar." dedi ve Yoru'nun elinden tutup kaldırdı.
Phoenix üzerine çıkarak yatırdı Yoru'yu. Yavaşça öptü içine girmeden. Girdiğinde ise Yoru kasılmış büyük bir inleme bırakmıştı Phoenix'in dudaklarına. Phoenix yavaşça hareket etmeye başlamıştı. Biraz biraz hızını artırırken telefon çalmaya başladı.
İlkinde umursamadılar ama artık dördüncüsünde Yoru açmıştı Phoenix'i durdurup.
"Ne oldu Jett?" diye sordu Yoru.
"Nerdesiniz?" dedi Jett merakla, Phoenix gelgitlerine devam etmeye başladı. Yoru kaşlarını çatıp Phoenix'e baktı.
"Dışarıda... G-geziyoruz..." dedi.
Jett "Ne zamana geleceksiniz? Balonun bitmesine daha iki saat var ama yine de yavaş yavaş gidenler oluyor. Biz sonuna kadar kalırız dedik de siz yoksunuz." dedi. Yoru "Yarım saate..." Phoenix sırıtarak hızlanmıştı Yoru dudağını ısırdı "Bilemedin bir saate..."
Jett "Tamam çok gecikmeyin ama daha eğlenemedik!" dedi ve kapattı. Yoru telefonun kapanmasıyla inlemesini bırakmıştı. Phoenix kıkırdadı "Ne güzel konuştun öyle ben seni acımadan becerirken." dedi. Yoru "Bu konu- ah... Bu konu hakkında sonra konuşalım mhmm... Sonra kızıca- aAH-" dedi. Phoenix güldü "Konuşma bebeğim inlemelerini bölüyor..." dedi. Yoru "Bana bebeğim deme... Mhmm..." demişti.
Phoenix dudaklarını öptü mavişinin "İçine geleceğim bebeğim." dedi. Yoru nefes nefese "G-gıcık..." dedi. Phoenix bir kaç gelgit sonrası gelmişti. Yoru'yu da çekiştirip rahatlattı.
Yoru yorgunca baktı üstünden kalkan Phoenix'e. Phoenix "Hadi temizlen de baloya dönelim." dedi. Yoru mızıldayarak kalktı.
***
Yarım saat sonra baloya dönmüşlerdi. Yarısı gitmişti milletin. Reyna ve Sova slow müziğin altında dans ediyordu. Neon elleriyle oynuyordu. Yoru, Phoenix'i dürttü "Kalk şarkı ayarlayalım, Neon ve Jett'in arasını yapalım." dedi.
Phoenix DJ'in yanına gidip şarkıyı verdi. Şarkı bitinceye kadar beklediler. Yeni şarkı başlayınca Yoru Neon'u, Phoenix Jett'i kaldırmıştı.
Studio Killers - Jenny
İkisi de itti kızları piste. Neon da Jett de şaşırmıştı. Jett Phoenix'e döndü "Ne oluyor ya?" diye sordu. Phoenix omuz silkti "Ne bileyim ben, orasını sen anlayacaksın." dedi. Yoru "Hadi Neon sendeyiz!" dedi şarkının ortalarına doğru.
Neon önce ellerini yüzüne kapatmış sonra ise derin bir nefes almıştı. İlerledi ve Jett'in ellerini tuttu.
Tam nakaratı geldiğinde Neon uzanıp Jett'i öptü. Grup alkışlamaya başladı. Reyna videoya çekiyordu. Jett Neon'a bakıp gülümsedi "Av başarılı..."
Okuduğunuz için teşekkürler bebişlerim :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Valorant Highschool
FanfictionYorunix - Slight platonic Jeon, Yomber fanfic. Valorant School Au.