Öğle tenefüsü bitmişti, herkes sıralarına geçmişti. Skye, Yoru'ya fısıldadı "Sonunda doğru kişiyi görmüşsün, tebrik ederim." dedi. Yoru "Sen nerden- Jett mi söyledi?" diyince Skye onaylayan bir mırıltı çıkardı.
Yoru "Teşekkürler, Chamber ile ayrıldığımda -yani aldatıldığımda- kurduğun cümle Phoenix için miydi?" dedi merakla. Skye "Evet, Phoenix senden uzun süredir hoşlanıyor. Galiba geldiğin haftadan beri." dedi defterini çıkarırken.
Yoru tek kaşını kaldırdı "Nasıl ya? O kadar uzun süredir mi?" diye sorguladı. Skye "Yalnız olunca insanlar hakkında daha çok bilgi sahibi oluyorsun. Sıkıntıdan etrafı izlerdim. Phoenix ilk defa birine karşı böyle davranıyordu. Arkadaşlarına karşı davranışına çok kez şahit oldum ama sana karşı daha sahiplenici bir tavrı vardı. Seni sürekli kıskanıyordu. Ben de hoşlanıyor olabileceğini düşünmüştüm. Düşüncelerim doğru çıktı." diye açıkladı.
Yoru şaşkınlıkla dinlemişti "Vay... Ben sadece Chamber'ı sevmiyor diye yapıyor sanıyordum." dedi. Skye "Chamber'a karşı bu kadar nefret beslemiyordu senden önce." diye cevapladı. Yoru aydınlanmanın etkisiyle kafa salladı, sonrasında hocaları gelmişti...
***
"Ayh hiç bitmeyecek sandım, sıkıntıdan patlamak üzereydim!" dedi Jett çantasını sırtına takarken. Neon iç çekti "Harbi ya... Sage hocayı sevmesem hiç çekilmez biyoloji ya..."
Yoru "Güzeldi bence... Daha sıkıcı konular var." dedi. Sova "İnek işte ne olacak." diyip el salladı. Servise yetişmesi gerekiyordu. Diğerleri de çıkışa kadar birlikte gitmiş çıkışta herkes kendi evinin yolunu tutmuştu.
Yoru ve Phoenix ise birlikte gidiyordu. Bir anda önlerine kıran araba ile Yoru sesli bir küfür etmişti. Phoenix "Alooo yoldan sürcen bacım!" diye bağırdı. Tam Yoru'yu kolundan tutup götürecekken arabadan Chamber indi.
Chamber "Yoru lütfen dur, konuşmak istiyorum." diye Yoru'ya doğru ilerledi. Yoru tam ağzını açmış bir şey diyecekti ki Phoenix "Siktir lan ordan, bak işine." diyip Yoru'nun elini tutup ilerlemeye başladı.
Chamber koşup boşta kalan kolunu yakalamıştı Yoru'nun "Nolur, konuşalım."
Yoru iç çekti "Tamam Chamber, konuş ama burada konuşurum başka yere gelmem." dedi. Chamber, Phoenix'e baktı. Phoenix ise hâlâ sıkı sıkı Yoru'nun elini tutuyordu.
Chamber boğazını temizledi "Yoru... Şu zamana kadar bir çok kişiyle birlikte oldum. Ama sen farklıydın. Herkes beni param ve şöhretim için seviyormuş gibi davranıyordu ama sen öyle değildin. Gerçek sevgiyi sadece sende hissettiğimi farkettim. Olanlar için özür dilerim." dedi.
Yoru "Aldattığın adama dönecek kadar çaresiz bırakan şey bu mu gerçekten? Pişman değilsin Chamber. Sadece yeni oyuncağın seni memnun etmedi. Sen de eskisiyle tekrar oynamak istiyorsun." diyip kolunu kurtardı.
Chamber tekrar atıldı "Hayır, gerçekten öyle değil Yoru. Evet, aldattım. Pişmanım, çok pişmanım. Lütfen affet. Sana ihtiyacım var, sevgine ihtiyacım var... Seni seviyorum." dedi. Yoru son anda kolunu kavranmaktan kurtarmıştı.
Phoenix "Pardon kanki, Yoru'yu sevmen ya da ona ihtiyacın olması hiçbir şeyi değiştirmeyecek." dedi Chamber "Ne demek istiyorsun?" diyince Phoenix en başından beri asla bırakmadığı elini kaldırdı "Bilmem anlatabiliyor muyum? Yani git başka aldattığın birine ağla. Yoru'nun başı bağlı." diyip yürümeye başladı.
Yoru Phoenix'in hızlı ve büyük adımlarına ayak uydurmaya çalışırken "Söylemese miydin? Ya bir şey yaparsa?" diye sordu. Phoenix "Ne yapabilir ki? Adam tutup dövdürecek hali yok herhalde. Azmış sana gelmiş." dedi ilerlerken.
Yoru arkasını dönüp Chamber'a baktı. Önce üzerini düzeltmiş sonra da arabasına binip gitmişti. Yoru durunca Phoenix de durmak zorunda kaldı "Phoenix, yine de dikkatli ol. Yalnız gezme." dedi Yoru. Phoenix "Neden yalnız gezeyim ki? Sen varsın hep yanımda, yalnız değilim." dedi.
Yoru "Sen yine de dikkat et." dedi Phoenix "Tamam bebeğim." diyip yürümeye devam etti. Yoru bir süre sessiz kalmıştı.
"Bir daha bana bebeğim deme."
"Tamam bebeğim."
"Ya Phoenix."
"Efendim bebeğim."
"...Yok bir şey."
Imsss
Valo oynamak istiyorum. Ama Yoru'm yok. Ben kime bebeğim diyeceğim?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Valorant Highschool
FanfictionYorunix - Slight platonic Jeon, Yomber fanfic. Valorant School Au.