Maria kapıyı çalınca Yoru panikle uyanmış yataktan düşmüştü "Çocuklar! İyi misiniz?" diye sordu duyduğu sesle.
Yoru "İyiyim!" diye seslendi. Phoenix olayları idrak edip gülmeye başlamıştı. Maria kıkırdadı "Hadi uyanın, kahvaltı hazır!" dedi ve gitti.
Phoenix ayaklandı ve yerdeki Yoru'ya elini uzattı, hâlâ gülmeye devam ediyordu. Yoru göz devirip kendisi ayağa kalktı. Phoenix Yoru'yu belinden çekip öpmüştü "Günaydın." dedi ardından. Yoru "Acı çekmemden zevk alıp beni seviyormuş gibi davranma." dedi yalancı bir ağlamayla. Gülüşüp sonrasında kahvaltıya gittiler.
Maria "Phoenix, Yoru. Biz aile büyüklerini ziyarete gideceğiz. Kendi başınızın çaresine bakabilirsiniz değil mi? Gerçi Yoru'ya güveniyorum da... Phoenix?" dedi. Phoenix göz devirmiş "Yeni annem Yoru olur merak etme." dedi ardından ekledi "Gece abur cubur yememe izin vermedi sağlıksız diye." diye şikayet etti. Maria "Ben desem dinlemezsin ama Yoru diyince dinliyorsun ha..." dedi triple.
Phoenix mızıklandı "Gelmeyin üstüme ya." diyip çatalını salatalığına saplayıp yedi "Yoru hani sen yapacaktın ya bana omlet. Dün gece öyle söz vermiştin!" dedi haşlanmış yumurtasını bölerken. Yoru "Yarın ben hazırlarım artık, hem acelemiz var." dedi saate bakarak.
Maria "Ah doğru, çıkarken unutmayın anahtarı biz olmayız siz gelince." dedi. Phoenix ve Yoru hızlıca yemeklerini yiyip hazırlandılar.
Yoru boğazlı siyah bodysinin kollarından asıldı. Phoenix, Yoru'nun vücudunun hiç böyle olacağını düşünmemişti. Bodysinin altından karın kasları belli oluyordu. Phoenix yutkundu "Üzerine tişört, gömlek falan ister misin?" diye sordu. Yoru "Ah, olur." dedi ve bodysini siyah kotunun içine kattı ve kemerini düzeltti.
Phoenix dolabını açınca Yoru biraz bakındı sonrasında ise turuncu-siyah kareli oduncu gömleğini alıp üzerine giydi "Nasıl oldu?" diye Phoenix'e döndü. Phoenix "E ben seni erkek sinekten bile kıskanırım bu kadar güzel olursan..." dedi hayranlıkla. Yoru "Abartma o kadar..." dedi...
***
Herkes belirlenen yerde toplanmıştı. En son gelen yine Neon olmuştu "Valla her yere geç kalmıyorum, denk geldi." dedi. Herkes gülüşmüştü. Sonrasında Neon ve Yoru, Reyna ile tanıştılar.
Reyna "Sen şimdi gerçekten bizim oğlanın sevgilisi misin?" diye sordu Yoru'ya. Yoru "Evet." demişti. Reyna sahte gözyaşlarını sildi "Gerçekten de büyümüş... Sova doğru duyuyorum değil mi hayatım? Gerçekten Phoenix'in sevgilisi var, değil mi?" dedi. Jett ve Neon kahkahalara boğulmuş Skye kıkırdamıştı. Phoenix göz devirdi. Sova kolunu Reyna'ya attı "Evet... Ellerimizde büyüdü kerata..." diyince Phoenix "Aaaa hadi ama yaaa daha ne kadar dalga geçeceksiniz?" dedi. Yoru da gülüp Phoenix'in koluna girdi "Sanırım asla."
***
Birlikte çarşının altını üstüne getirmişlerdi. Reyna ve Yoru çok iyi anlaşmış sürekli aralarında bir şeyler konuşuyorlardı. Sonrasında erkekler aralarında toplanıp ayakkabı bakmaya gitmişlerdi. Reyna kızları etrafına toparladı "Kızlar, Yoru'yu erkeklerden ayırıp makyaja götürmemiz gerek, çocuğun yüzü çok güzel. Makyajla Phoenix'i çıldırtabiliriz." dedi. Jett "Oha oha kesinlikle Yoru'ya kelebek eyeliner çekmeliyiz!" dedi. Diğerleri de katılmıştı.
Skye "Ama Yoru isteyecek mi?" diye sordu. Neon "Biz deneriz Jett'le, olmadı siz ısrar edersiniz." dedi. Erkekler gelince ise işe kalkışmışlardı. Sova "Bizim başka işimiz yok, siz de tamamsanız yemeğe geçelim sonra dağılırız." dedi. Reyna "Biz daha tamam değiliz, işimiz var ama bize Yoru lazım. Siz gidin bir iki el pes atın." dedi. Yoru sorgularcasına baktı "Ben mi?" dedi. Pes'i duyunca ağzı sulanmıştı ama kızlar Yoru'yu kolundan çekiştirmişti. Jett dönüp Sova ve Phoenix'e el salladı "Burda buluşuruz tekrar!" dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Valorant Highschool
FanfictionYorunix - Slight platonic Jeon, Yomber fanfic. Valorant School Au.