nový dům

388 5 0
                                    

Druhý den jsem se probudila s kocovinou ale né tak silnou. Motala se mi hlava ale přesto jsem všechno dokázala. Došla jsem do koupelny udělala higienu a došla si pro prášek. V kuchyni už stáli naši a dodělávali oběd. Aha takže vstávám zase ve 12. ,, ahoj" pozdravila jsem ,, ahoj, jak pak se spinkalo" dostala se mi odpověď ale ta byla spíše ironická. Spalo se mi nahovno, bolela mě celou noc hlava a našlo mi usnout. Po snídani jsem se odklidila do svého pokoje kde jsem si zavřela dveře a při cvaknutí dveří mi vlastně doslo že se zítra stěhuju, musím balit, a že neuvidím už kamrády. Hhh spíše kamarádku ale to je jedno. Šla jsem si sní ještě rychle zavolat a pak balit. Jedeme do kanady a tam je víc zima, budud si musek v kanadě dokoupit oblečení. Po zabalení oblečení přišla na řadu část mých věcí v pokoji, knížky a další takové věci.

Po všem tom balení byl už večer a já neměla ani hlad, při pomyšlení na to že se se svoji kamrádkou nebudu výdat mi stahoval žaludek. Nemohla jsem spát, přemýšlala jsem nad tím jaký to tam bude. Má to být starý barák, bude to jako v horrorech? Co sousedé, budou fajn nebo to budou zahořklí starý lidé? Bude se mi tam vůbec líbit? A s kým se tam budu bavit. Jsou tam přece jenom 4 baráky včetně našeho. Všechny různé otázky se mi honily v hlavě a já je nedokázala vypnout. Koukala jsem do stropu další hodinu a pak jsem usnula. Ráno jsme vztávali brzo, došla jsem se ještě vysprchovat a udělat ranní higienu. S rodiči a sestrou Madison jsme dojeli na letiště a tam pak po odbavování a vší kontrole nasedli do letada. Usnula jsem a probudila mě ságra co seděla vedle mě a pištěla mi do ucha že jsme tu. No neříkej, divím se že ji nedělá problém se jen tak odstěhovat ale tak ji nezáleží tolik na pravém kamarádství, najde si určitě zase jiný holky co se s ní budou bavit a lakovat nehty.

Táta už tam měl auto a vedle něj stála moje velká čtyřkolka kterou jsem dostala předminulý rok k narozeninám. Narozky budu mít zase příští měsíc, a tentokrát s výjimkou že mám už hotovej řidičák! Táta nasednul do auta a já na čtyřkolku. Jela jsem za nimi. Když jsme přejeli město jeli jsme do luk, vedla tam normální silnice a míjeli jsme první barák. Byl takovej normální, ani né novej ani ne starej. Po dalším kusu cesty další barák, už vypadal starší. Pak tam byl třetí barák a ten byl ještě straší.  V tu chvíli jsem si myslela že budeme zít v rozpadlým strašidelným domě. Ale nakonec mě to překvapilo a naši zastvaily u čtvrtého baráku na samotě a barák byl opravdu velký ale žádná barabizna to nebyla.
vypadal takhle:

Můj pokoj byl ten nejvíše, podkrovní

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Můj pokoj byl ten nejvíše, podkrovní. Je krásný a po obýváku mám největší místnost v baráku. Nakonec jsem tu spokojená, je to úplně jiné než klasicé americké baráky. Vybalila jsem si a začala prolízat celý barák, jediné místo ze kterého se mi dělé trochu divně je půda. Nelíbí se mi ty malé schudky co do ní vedou na konci Chodby ve stejném patře jako je můj pokoj. Venku jsem probíhala zahradu a pak jsem si všimla lesu přez silnici. Dneska bylo vydařené počasí ale lasy vždy byly ve stínu. Chtěla jsem se tam jít podívat a tak jsem se tepleji oblékla a vyrazila. Vím že mi to rodiče zakázali ale co čekali, čtu čnu a koukám na horrory a tan les mě tím že mi ho zakázali přitahuje. Ten les byl naprosto normální, řekli mi že tam je medvěd, ale na to jim neskočím. Medvěd může bejt tady v kanadě kdekoliv ne jenom vlese přez silnici. MOji rodiče jsou blázni, furt se o mě bojí a já myslím že to zbytečně přehánějí.

V lese přeběhlo pár vlků ale medvěda bych slyšela. Les byl sice tmavší ale krásný. Procházela jsem se jenom pokrajích lesa protože jsem vyrazila pozdě a nechtěla jsem chodit po lese ve tmě. Začalo se stmívat a mě byla už zima. CHvátala jsem domu a potkala jednoho staršího pána. ,, ty budeš určitě jedna z těch co se sem přistěhovali" ,, ano" ,, drž se od toho lesa dál, vypráví se mezi lidmi fámi" ,, jaké" ten muž se na mou otázkou pouze zamračil a jápochopila že bude lepší když půjdu. Dosla jsem domu ,, t/j kde jsi byla!" ,, byla jsem se projít, vadí?" ,, nemůžeš se tu toulat, les je plnej medvědů a dalších zvířat"
,, mami, neboj se. Poznám když se blíží medvěd" ,, já nechci aby jsi tam chodila" ,, jo to už jsi říkala ale já jsem už unavená a jdu si lehnout, mějte se!

Howl criminals // vinnie hacker // dokončenoKde žijí příběhy. Začni objevovat