Spalo se mi docela dobře, když jsem se probudila, viděla jsem ten stín. Šel k mojí posteli a já rychle vystartovala z pokoje ven, nedávala jsem pozor a nabourala do vinnieho. ,, t/j co se děje?" ,, můžu se ti taky s něčím svěřit?" ,, jistě, pojď do obýváku" sešly jsme s vinnie z prvního patra do přízemí do obýváku. ,, vinnie, já už od mala vidím stíny. Když jsem ještě bydlela ve starém domě, viděla jsem první stín. Na to jsem potkala kamrádku a ta mi zabila kočku. Ted v našem novém domě mě ty stíny několikrát popadly a před chvíli jsem ten stín viděla zase a přibližoval se. Mslím že mě chtělí varovat před tebou" ,, já bych ti nikdy nic neudělal t/j" ,, slib mi to" ,,slibuju, t/j věř mi" ,, věřím" obejmula jsem ho, cítila jsem se s ním strašně v bezpečí. Začala být tma a já věděla že zachvíli začnou volat rodiče. Najmou si ostrahu a i tak jim uteču. A taky že jo, zachvíli mi začal zvonit telefon, už mě to sralo tak jsem si vypnula zvuk. S vinniem jsme se daly večeři a pak jsme se dívali na filmy.
Večer jsem s vinniem usnula v objetí na gauči. ,, kurva moje záda" zfňukala jsem si když jsem se ráno probudila na vinniem ,, no mě taky bolí" ,, příště spíme v posteli" ,, no jo když mě se už nechtělo" ,, to mě taky ne" udelali jsme si snídani a po ni jsem musela domu. Rodiče určitě nejely do práce, budou se bát. Já jim dám mě hlídat a ještě najmout nějaký vobludy co stříly po lidech. Vzala jsem si čtyřkolu a odjela od vinnieho. Doma už ti chlapy nebyly, předpokládám že je propustily. ,, dobré ráno rodinko, kdepak máte hlídače?" ,, t/j kde jsi byla! Měli jsme strach!" ,, to se neříká" ,, objeli jsme všechny sousedy a ty nikde" ,, no jo no" ,, jaký no jo no? ještě jednou a dáme tě na intr" ,, jo tak jo, to se mi bude utíkat líp" ,, t/j!" ,, copak tatínku?" cladce jsem se usmála a chtěla jít do pokoje ,, t/j ty nebudeš snídat?" zeptala se mě máma a ségra se už ušklíbla. ,, ne, už jsem jedla" usmála jsem se a odešla. Jenom jsem zeshora slyšela jak se o mě baví. Zachvíli za mnou přišel kocour a nechal se drbat. Ležela jsem na posteli a koukala do mobilu.
vinnie: tak co rodiče?
já: jsem s nima vymetla, nic neví
vinnie: t/j ty jsi vážně rebelka
já: no jo no, ale nebaví mě to tu
vinnie: přijď za mnou
já: dobře, vezmu si nějaký věci do báglu
vinnie: jop tak přijeďNahrabala jsem si věci do tašky a sešla schody, obula jsem si boty a chtěla jít pryč. ,, kampak?" zavoalal na mě táta ,, a není to jedno?" ,, t/j dneska přijednou naši známí. ,, musím tu být?" ,, jo" ,, dobře ale zítra už můžu jít?" ,, nevím, možná tu přespí" ,, achh" odešla jsem zase s taškou do pokoje a nechala ji ležet v rohu pokoje.
já: vinnie, táta někoho čeká a prej tu musím být
vinnie: škoda, tak přijdeš zítra
já: jo přijdu hele asi tu už jsou tak já jdu
vinnie: dobře čau
Já: ahojPřišla jsem dolu a tam stal vysoký muž a vedle něj žena, nejspíš manželé. ,, to jsou oni?" zeptala jsem se ze schodů" ,, ano t/j seznamte se" ,, já jsem t/j"
,, já mike" ,, a já Jessa" ,, těší mě" popravdě mě netěší ale mám být zdvořilá. Právě sedím u stolu a píšu si s mojí nejlepší kamarádkou, nevnímám o čem mluví dokud neřekne táta jejich příjmení. Hcker, počkat počkat, myslím že se takhle jemnuej vinnie.já: vinnie nejmenuješ se náhodou Hacker?
vinnie: jo, proč?
já: jaká je pravděpodobnost že tvůj táta a tvoje máma sedí u nás u jídelního stolu
vinnie: cože? t/j nenápadně je vyfoť abych si byl jistej že jsou to oni
já: ok
-fotka
vinnie: t/j to jsou oni
vinnie: musíš za mnou!
já: ale jak? hlídaj mě, určitě tě máma s tátou tenkrát poznali, a myslím že mě jednou viděli jak jdu do toho lesa
vinnie: tak to máme problém
já: jo vim,, t/j, pověz nám co tu děláš když tu nemáš kamrády?" ,, chodím se procházet a nebo jsem na telefonu" ,, aha, tatínek říkal že je tu prej jeden nebezpečnej les" ,, hmm" ,, byla jis v něm někdy?" ,, ne, tomu lesu se vyhýbám" lež, lhát umím. ,, ale já jsem tě viděl tam jít, navíc tě tam našel ten kluk" přidal se můj vlastní otec ,, Já tam nechodím, v tom lese mě ten kluk našel protože mě tam zahnala lesní zvěř a teď jsem už unavená, půjdu si lehnout" ,, jo dobře"
DOběhla jsem do pokoje a vzala tašku do který jsem narvala ještě nějaký oblečení, budeme muset zmizet. Ted mi dochází proč moji rodiče najednou zbohatli. Baví se s mafiánama a tím si mohly dovolit i hlídače, koupily barák u lesa. Všechno zapadá do sebe. Oblékla jsem se a jediná moje možnost jak se dostat za vinniem je přez sklep. Siceod tamtud nemám hezký vzpomínky ale musím zmizet. Chytla jsem bágl a potichu šla po schodech. Do sklepa se jde vedle schodů v přízemí. Sešla jsem z méh pokoje do patra kde nikdo není a pak mi zbývali schody do přízemí kde byl sklep ale i dvě rodiny mafie. U schodů jsem proklouzla a otevírala dveře do sklepa. ,,mam jdeš?" smutně se zaptala madison ,, musím pryč, potichu!" ,, já tu nechchi být!" ,,já nevím jestli ti můžu věřit" ,, prosím, vím co jsou zač" ,, pojď" Prošly jsme a zavřeli dveře do sklepa. Ve sklepě jsem na sobě zase cítila něčí ruce a hlasy ať nechodím pryč. Už mě to tu nebaví! Prolezly jsme oknem ven a vyběhly jsme za vinniem. ,, madison, pokud víš tedy kdo jsou zač je ti tedy i jasný kdo je ten za kým jdeme"
,, no uplně ne" ,, ten kluk co mě přinesl se jsmenuje vinnie a bydlí v tom lese kam máme zakázáno chodit. Je to syn tý rodiny co u nás je, ale až na to že on svý rodiče nenávidí" ,, aha, že budeme v pořádku? " ,, neboj" utelky jsme a už jsme byly v lese, začínala bát tma a madison se bála. Zanedluho jsme přišly k vinnieho baráku,, vinnie tohle je moje mladší sestra madison, jde s náma. Ví co jsou zač" ,, dobře, já jsem vinnie. T/j strýc mi přinesl dostatek jídla ale nepočítl jsem s další osobou, nezapomeň že mám ještě dva psy" ,, jo já vím, stavíme se někde v obchodě, já tamdojdu" ,,dobře, madison ty jdi do zadu, snad ti nevadí psy" ,,ne"
Madison si poslušně sedla dozadu a já s vinniem jsme vymýšleli kam pojedem. Nejhorší je že nemůžeme odletět, vinnieho by někdo poznal a blo by zle.
ČTEŠ
Howl criminals // vinnie hacker // dokončeno
ActionVšechno začalo novým domem, potom nehodou a jedním klukem. T/j nikdy netušila co život všechno může připravit do života dvou mladých lidí...