Přijeli jsme domu a já vyskládala nákup a odnesla si oblečen ,, děkuju reggie" ,, za co?" ,, za to oblečení" ,, to byla maličkost" ,, smála jsem se na něj a šla uvařit večeři. ,, co by sis dal?" ,, nevím, co ty?" ,, já asi nějaký maso s rýží" ,, jo to bych si taky dal" vzala jsem hrnec a nalila do něj vodu, pak do něj ponořila sáčky s rýží. Vndala jsem maso co jsme dneska koupily a připravila ho, okořenila a dala do trouby. Během čekání jsem seděla s reggiem v obýváku a přemýšlela jak se asi má vinnie. Jsem strašně skleslá z toho že jsem se s ním musela rozejít ale potřebuju být blíž k jejich plánům na vinnieho.
Jinak mu pomoct nemůžu. Seděli jsme vedle sebe a nikdo nic neříkal, dívali jsme se na film co běžel v televizi. Uslyšela jsem cvaknutí trouby a vydala jsem se podívat na maso. Bylo ještě málo upečené tak jsem poptáhla čas na troubě a vyndala sáčky s ryží. Tu jsem přecedila a dala do větší misky.
,, kdy to bude zlato?" uslyšela jsem z obýváku ale zase mě to překvapilo, proč mi říká zlato. ,, tak za deset- patnáct minut, a reggie?" šla jsem z kuchyně ven. ,, ano?" pdíval se na mě ,, proč mi ríkáš zlato?" ,, vadí ti to?" ,, ne jenom mě to zaskočilo",, to protože jseš moje" usmála jsem se a zase zaplula do kuchyně. To myslí vážně? Opravdu se mu líbím nebo to jenom hraje, na to se ho musím ještě zeptat.,, to jsi myslel vážně?" zeptala jsem se u večeře. ,, a co?" ,, no to s tím že jsem tvoje" ,, jo myslel, proč pochybuješ?" ,, tak já nevím no, vinnie mi dost ublížil a když vím že moje rodina mě taky hledá tak se bojím někomu věřit" tohle jsem myslela vážně až na to že mi vinnie ublížil, ne to já jemu spíš. ,, reggie nahodil vážn víraz a já věděla že tohle nebude mít lehkou váhu. ,, t/j když jsem tě zahlídnul s vinniem tak jsem žárlil a pak když jsem viděl jak tě odkopnul na ulici a našel tě pomalu spát na benzíně, myslel jsem že ho uškrtím, jseš strašně hezká a citlivá holka a nedovolím ti aby jsi byla s ním" ,, reggi tobě na mě vážně zaleží?" podívala jsem se smutnýma očima protože jsem věděla a byla si jistá že mu na mě záleží, ale nebyl jedinej. ,, zaleží jako na ničem jiným" nevěděla jsem jak si to už vyložit tak jsem se na něj usmála usměvem že má šanci ale teď není vhodna doba a šla po schodech do pokoje pro hosty kde mi reggie přichystal spaní. Nabila jsem si si mobil a koukala do stropu. Usnula jsem ale spalo se mi celou noc špatně. Z nějakýho důvodu jsem měla zase pocit že se stíny vrátily. Pootevřela jsem oči a spatřila stín. ,, reggie co je je noc" zahuhňala jsem a chtěla dal spát. Ale odpovědi se mi nedostalo a já si byla jistá že to opravdu není reggie. Ty stíny se mě drží už moc dlouho, musím stím už vážně něco dělat. Ráno zajedem k tý doktorce. Koukala jsem na ten stín dokud jsem neusnula únavou.
,, reggie?" ,, ano t/j?" ,, mohly by jsme zajet dneska k jedný doktorce?" ,, jasně, něco tě bolí?" ,, ne jenom jsem byla na vyšetření protože si vinnie myslel že mám halucinace ale doktorka to vyvrátila a dala mi kontakt a adresu na jednu ženu" ,, jo klidně a s čím tak tedy jdeš?" ,, občas vidívám nějaký věci" ,, aha" dál jsem se o tom nechtěla bavit a šla jsem si vzít snídani. Musím se do jejich rodiny už dostat blíž, chci zjistit co kujou na vinnieho. P snídani jsme jeli k tý doktorce a já reggiemu poděkovala. Byla to starší budova a nebyla ani nějak malá, reggie jel si ještě něco vyřídit a já šla k ní. Zazvonila jsem a otevřela mi jedna mladá dívka v bílém úboru. ,, jsem tu za paní doktorkou Evansovou" ,, jistě pojďte dál" sestra za nami zavřela dveře a vyvedla mě po velkých schodech k jedním dveřím, před nimi byly dvě křesla ,, vyčkejte prosím chvíli, paní doktorka tem teď má klienta" ,, ano jistě" usadila jsem se do křesla a čekala. ,, dobrá tak to máme vyřešené, kdyby cokoliv přijdte znovu" ,, ano děkuji naschle" poděkovala starší dáma vycházející ze dveří. ,, tak pojte dál"
,, dobrý den, já jsem tu kvůli mému problému, byla jsem v nemocnici na vyšetření kvůli halucinacím ale ty byly vyvrácené" ,, a co přesně vidítě" zeptala se mě starší paní které se na krku pohupavl křížek osázení nějakými kamínkami až mě skoro hypnotizoval. probrala jsem se a koukla na ní, byly vidět vrásky a její modré oči. ,, už od mala vidím stíny, nedávno na mě začali i sahat ale malokdo mi to věří protože je vidím jenom já sama" ,, já vám věřím, od toho tu jsem" ,, nevíte co by vám mohlo tyhle vidění způsobovat? trauma?" ,, trauma to nebude nevím vždy se mi zjevovali když mělo přijít něco špatného, pak byl nachvíli klid. když jsem odešla od mého přítele chvíli jsem je neviděla ale v noci na dnešní den jsem ten stín zase viděla a nevím jak s nimi bojovat" ,, nebojuj ale sžij se s nimi, zkus pochopit jejich význam a to proč u tebe jsou" ,, jednou mi podrápaly záda a já se bojím že mě jednou roztrhají"
,, v tom případě je na čase s tím něco dělat, zkus se jich ptát na otázky" ,, myslíte že to pomůže?" ,, nevím ale můžeš to zkusit, nebo si s nmi jenom povídej, i když ti neodpoví zkus jim něco říkat nebo našeptávat. Oni si třeba zvyknou na tvůj hlas a pak ti budou i dpovídat" ,, takže mám s nimi mluvit?" ,, ano"
,, moc vám děkuji, bude tahle schůzka něco stát?" ,, první schůzky nic nestojí ale ty další už ano, kdyby jste chtěla přijít znovu, tady je můj email. Pak by jsme se dohodly na ceně" ,, ano děkuji za pomoc, nasche" ,, naschledanou"
ČTEŠ
Howl criminals // vinnie hacker // dokončeno
ActionVšechno začalo novým domem, potom nehodou a jedním klukem. T/j nikdy netušila co život všechno může připravit do života dvou mladých lidí...