slavnosti

103 2 0
                                    

Do naší svatby zbývá několik hodin a právě je 5 hodin ráno. Vyčistila jsem si zuby a udělala zybtek raní higieny. Jsem nervózní už jsem měla jeden prášek proti bolesti hlavy. Po snídani si jedu vyzvednout šaty. Potom si jedu nechat učesat vlasy a potom musím ke kosmetičce. Nehty jsem si nechala udělat už před třemi dny. Když jsem jela ke kadeřnici nemohla jsem uvěřit že už ty šaty mám. kadeřnici jsem si najmula na zvybtek svatby aby jela s náma protože potřebuju učesat až tam. Za chvíli jsem i s kadeřnicí jela na místo svatby. Do malého zámečku, přesněji to bude v jednom tanečním sálu. Zámek jmse si na svatbu pronajmuli, nebylo to zrovna levné ale šlo to. Ten zámek se pronajímá na svatby už spoustu let. Oblékla jsem si šaty a kadeřnice mi šla udělat krásné kudrnaté vlasy s perličkama ve vlasech. ,, proboha, to je krásné děkujii" zajásala jsem když jsem viděla moje vlasy ,, nemáte zač" kadeřnice se na mě usmála a během chvíle přišla kosmetička. Ukázala jsem ji jak bych chtěla namalovat a ona to tak udělala. Na konec mi nandaly šperky a já si obula podpatky. Přijel fotograf a připravil i zvlášť místnost s plátnem na focení.

lidé se shromáždily v sále a už tam čekal i oddávající. Stála jsem za velkými dveřmi celá nervózní a slyšela jak se spustila hudba a já už musela vejít dovnitř, nadechla jsem se a vydechla. Otevřeli mi dveře a já s úsměvem vešla dovnitř. vinnie tam stál a do široka se usmíval, držela jsem překrásnou kytici s bílo modrými růžemi. Fotograf začal fotit a já byla nervózní. Přišla jsem k vinniemu a podívala se mu do očí. Oddávající nám četl co musel a já ho ani moc nevnímala pak se vinnieho zeptal jestli si mě bere za svou ženu, teprve v tu chvíli jsem začala opravdu vnímat. ,, ano" řekl vinnie a ted to bylo na mně. ,,berete si vinnieho hackera za svého právoplatného muže?" ,,....ano" byla jsem chvíli nervózní a viděla na vinniem jak z mého váhání je opravdu nervózní ale kdo by mu řekl ne? nikdo. Po tom jsme si vyměnily prsteny a políbily se. Slyšela jsem teskání a pískání lidí na naší svatbě. Byla jsem štašně štastná a te se šlo na hostinu. Číšníci přinesly jídlo a pytí, nejdříve polévku, pak hlavní chod a nakonec dezert. Po celé hostině se šlo tančin a já s vinniem jsem začala jako první. Hlárala hudba a lidi se přidávaly. ,, pořád nemůžu uvěřit že nedávno jsme se seznámily v lese a byly jsme jenom dva lidi který se neznali" ,, jo, ty jsi tam měla potřebu stále chodit" ,, což nás zatáhlo až tak dalko že jsme museli ujíždět z tvého domu" ,, ale musíš vzpomínat i na ty dobré a vtipné chvíle" ,, jo to máš pravdu" Tančily jsme a vzpomínali, smáli se až do doby než jsme všem oznámily že vyrážíme tedy na svatební cestu na Kubu. Vše jsme měli sbalené a už jsme vyrazily vinnieho autem. 

Nemohla jsem uvěřit že už jedeme na naše líbánky a já se teď jemnuji Hacker. Po cestě na letiště jsme si v autě zpívali a já měla tu nejlepší náladu. Sbatební šaty už jsem samozdřejmě neměla ale měla jsem bílé volné šaty a vinnie měl bílou košily s černými kalhotami které byly trochu volné. Před letištěm jsme vzali svoje zavazadla a vinnie zamkl auto a my jsme šly na letiště. Letíme už hodinu a ještě poletíme 4 hodiny. Jsem ráda že si teď odevšeho mohu odpočinout. O jenefer se nám bude starat vinnieho kamrád který si ji vzal k sobě domu.

S vinniem jsme po několika hodinách padly do postele úplně bez energie. ,, necháme to na zítra?" ,, jo" s vinniem jsme se zasmáli a jeden vedle druhýho usnuly. Ráno nás probudil svit slunce, podívala jsem se na čas a bylo 9 ráno.,, vinnie vztáváme" ,, mě se nehce" zafrfňal. ,, no dobře tak to si budud muset najít jiného manžela na jezení snídaně na balkóně s výhledem na moře a krásnou tradiční snídaní" ,, už vztávám!" vyletěl vinnie a mířil do koupelny. Já jsme sledovala jak si vinnie čistí zuby a zachvíli jsem za ním přišla taky. Ušesala jsem si vlasy a omylea obličej. Pak jsem si vyčistila zuby a jemě se nalíčila.

Po naší výborné snidani jsme šly na pokoj a já vinniem pletla dva copánky. ,, copak chceš dělat?" ,, o něčem bych věděl" stáhl si mě na klín a začal mi líbat krk ,, vinnie až večer teď by jsme mohly jít do moře. ,, dobře" s vinniem jsme se zvedli a šly se převléct do plavek. Já byla v koupelně a vinnie v pokoji. Celekm zváštní když jsme se včera vzali. Šly jsme na pláž, s vinniem jsme se drželi za ruce a pozorovali malé děti které po pláži běhali a hráli si. ,, myslíš že jednou takový taky budeme mít?" ,, určitě vinnie" zasmaáli jsme se a šly do vody...Když nám potom byla zima šly jsme zpátky do našeho apartmánu a já se šla osprchovat. zandelouho jsem okolo sebe cítila dvě silné paže a vinnieho hlavu na mém rameni. Po sprše jsme vyšly ven a šly jsme na oběd. ,, tak co si dáš?" ptá se mě už zoufale vinnie když si nemůžu vybrat. ,, já nevím tak asi to stejný co ty, ale vsatně ne počkej tak já si dám tohle, jo to" ,, tak dobře" vinnie to nadiktoval číšníkovi který nám to za patnáct minut prinesl. ,, mňam je to vážně dobrý" zalibovala jsem si když jsem ochutnala svoje lídlo. Po obědě jsme jeli na výlet, budou tu prý nějaké slavnosti. Když jsme na místo dojeli viděli jsme různé stánky a já si šla pro mořské plody a potom jsme samozdřejmě museli jít ke stánku s plyšákama. ,, já to skusím sama" ,, dobře" zasmá se vinnie když jsem mu vzala dva kruhy kterými se házelo na kuželi za nimž byly plyšáci. ,, tak příště" zasmála jsem se a vinniemu zbývali tři kruhy. Poprvý nic ale na podruhý už se trefil na verlibu. Podal mi ji a já mu dala pusu. Chodily jsme po stánkách a občas si koupily nějakou blbost a někdy jídlo. Byly jsme tam dokud se nezačalo stmívat. ,, už by jsme měli jet asi zpátky na aprtmán nemyslíš? " ,, jo tak pojd" s vinniem jsme nasedli do auta a jeli zpátky..

Howl criminals // vinnie hacker // dokončenoKde žijí příběhy. Začni objevovat