Dala jsem si s nimi kávu a popovídala o tom incidentu kvůli kterému začala hádka, to s vinnieho přítelkyní jsem nechtěla tahat ven. Oni mi kávu zaplatily a já je ujistila že mám kam jít. Ačkoiv jsem vážně neměla kam jít, rozhodla jsem se jen tak potulovat po městě. Když mi už byla zima musela jsem se jít schovat na jednu pumpu. Objednala jsem si tam kávu ukteré se mi zavíraly oči. Nakonec jsem tam usnula, bylo tam příjemně teplo a hrála hudba. Někdo mě ale z mého spánku vytrhl, nejdřív jsem si myslela že je to nějaký zaměstanenec ale pak jsem viděla někoho kdo se hodně podobal vinniemu jenomže měl tmavší vlasy. ,, kdo jste?" ,, jsem Reggie, bratr Vinnieho" ,, vy mě znáte?" ,, ehmm- co tu děláš? necheš odvést domu?" ,, ne nechci, nemám kam jít a furt jste mi neodpověděl od kud mě znáte" ,, od vidění, párkrát jsem tě tady ve městě zahlídnul" bu nás sleduje a nebo je tu náhodně. ,,aha a proč jsi nepřišel za vinniem" ,, nemáme spolu dobrý vztah" ,, hm" ,, tak poď ke mě alespoň na noc, snad nebudeš furt spá tady" rozhlídnul se po pumpě na které bylo pár starých taxikářů a kamioňáků. ,, asi máš pravdu " přijde mi ale divný proč se vinnie o jeho bratrovi nikdy nezmínil, co když to není jeho bratr. Tak proč by mu byl ale tak podobný? Určitě to jeho bratr je ale co tu vlastně dělá? Hledá mě a vinnieho? Dal jsem to neřešila a soustředila jsem se na cestu aby alespoń trochu věděla kam vlastně jedeme. Dostaly jsme se k jednomu baráku a raggie tam zaparkoval. Já vystoupila a šla k baráku za reggiem. ,, vítej u mě doma"
Seděli jsme ještě chvíli v obýváku a já měla otázky ,, reggie a ty máš něco společnýho s tím hledáním vinnieho?" ,, cože? nevím o čem je řeč?" ,, notak nedělej, oba víme že vaše rodina jde po vinniem kterj se schovával v kanadě a pak ho vaše rodina ztratila z dohledu. Nakonec se vám to stejně povedlo a našli jste nás, teda mě" ,, oba, vím kde je vinnie" ,, kde? je v pořádku?" ,, ty se o něj bojíš?" ,, tak neasi když je to můj kluk" ,, no pro něj ž asi olik neznamenáš" ,, cože?" ,, kámoš mi napsal že je právě v jednom baru s nějakou holkou" ,, to není možný" ,, jo je, obačas se s ní vyspal když celý dny jezdil v kamoinu" ,, já ti nevěřím" opravdu jsem mu nevěřila protože vím že by tohle vinnie nikdy neudělal ale reggie začal tahat mobil ven. V tu chvíli jsem se už začala opravdu bát. ,, tady" podal mi mobil a mě se spustily slzy. Byly tam dvě fotky jak vinnie se líbá v baru s nějakou holkpu a pak fotka vinnieho bez trička s tou samou holkou. Nechala jsem si je přeposlat a pak je poslala vinniemu. Ten mi na to začal volat ale já mu to nemohla zvednout, prořekla bych se, čím se dozvíte pak.
Vinniemu jsem telefon položila a napsala mu zprávu kde se s ním rozcházím, trhalo m to srdce ale jinak to nešlo. Pak jsem telefon vypnula a šla si lehnout. Ráno mě přivítal reggie a podal mi snídani a já mu poděkovala. ,, máš to výborný reggie" ,, to jsem rád, a kdykoliv budeš smutná tak za mnou přijď" ,, dobře" reggie se usmál ale nebyl to ten úsměv kterej vždycky udělá vinnie. Reggieho byl falešný ale já mu úsměv taky oplatila. Po snídani sme museli jéct nakopit mi oblečení. Koupila jsem si dost oblečení, spíše reggie mi ho koupil, nechtěl abych platila já. Následně jsem si jeden autfitů nechala bílou košily s vástřihem a kní jsem si vzala moje černé kahoty s páskem. S Reggiem jsme museli nakopit nějakou higienu, když jsme všechno měli zbývla nákup jídla domu. S reggiemu jsme si vzali koším a nakupovali různé věci na vaření ale i na chuť. Nebyyl jsme u sebe nějak daleko, tak normálně ale v jednu chvíli si mě reggie přitáhnul za pas a svoji ruku dal k mému zadku. Nechápala jsem proč al nechala jsem to ak, po pár minutách mi to nedalo a já se rozhlídla, před námi nikdo koho znám ani z leva a ani z prava. Kouknula jsem se z sebe a tam jsem uviděla vinnieho, nevypadal nadšeně. Byl spíš naštvaný a já chtěla za ním jít ale reggie mi to nedovolil a víc si mě k sobě přitáhnul a dal mi ruku na zadek. Vinnie už šel rychlým tempem k nám a já věděla že bude haló. ,, pusť ji!" ,, nebo co? bude zase spá na pumpě?" prskl na něj reggie ,, t/j já se omlouvám" ,, ty na mě nemluv, podváděl jsi mě!"
,, já ti říkám že jsem to nebyl já" ,, nech nás!" zakřičel na něj reggie až se otáčeli lidé. ,, reggie sklidni se" ,, dobře zlato" tohle jsem ale nechápala, reggie ale očividně chtěl provokovat vinnieho tím že teď má reggie mě a né vinnie. Protože vinnie si rád hlídá co je jeho ale v tuhle chvíli já nechci věřit ani jednomu z nich.Vinnie nakonec odešel a já s reggiem dál nakupovala, u pokladny to reggie zplatil a já naskládala nákup do tašky. ,, pujč já to vezmu" ,, tak na" dala jsem mu to a s reggiem jsme šly do jeho auta. Nandaly nákup do kufru a jeli k němu domu.
ČTEŠ
Howl criminals // vinnie hacker // dokončeno
AcciónVšechno začalo novým domem, potom nehodou a jedním klukem. T/j nikdy netušila co život všechno může připravit do života dvou mladých lidí...