horror

135 4 0
                                    

Večer jsme si každej zalezli zvlášť, po tom co se za tu dobu stalo tak nevím jestli byl dobrej nápad spát v jedný posteli. Vinnie spí ve své ložnici a já jsem v jiném pokoji. Měla jsem v noci žízeň tak jsem se rozhodla si jít pro vodu. Opatrně jsem rozsvítila na schodech a chdbě horního patra. Když jsem sešla dolů viděla jsem v kuchyni světlo, koukla jsem jenom za roh a ulevilo se mi, byl to jenom vinnie. šla jsem do kuchyně sinalít tedy tu vodu ale vinnie mi dělal starosti. ,, jakto že nespíš?" zeptal se mě první. ,, probudila jsem se měla jsem žízeň, spíš bych se měla zeptat proč ty jsi vzhůru" ,, nemůžu spát kvůli psům, musím furt myslet na tok reggie, ty víš" ,, jo" štipla jsem a přišla k němu blíž. Sklenici jsem položila na stůl a obejmula ho. Objímali jsme se tak asi 10 minut a pak jsem ho pustila a konečně se napila. ,, jdeme spát?" ,, jo" zakýval vinnie a zhasly jsme v kuchyni, vyšly jsme schody a já šla směrem doleva do pokoje kde jsem do teď spala. ,, a necheš spát u mě?" ,,jo klidně" zakývala jsem a usmála se na vinnieho. Je mi jasný proč mi to navrhnul, špatně se mu spí kvůli strátě psů ale nechce to asi úplně přiznat. 3la jsemk němu do ložnice a rozhlídla se po pokoji. ,, všechno jako dřív" zadívala jsem se z okna ,, jo" zakýval vinnie a já si šla lehnout na druhou půlku postele. Když jsem usínala cítila jsem jak si mě dvě silné paže k sobě přitáhly.

ráno jsem se zbudila kvůli pocitu že se na mě někdo dívá. Pootevřela jsem oči a zjistila že hlavou a jednou rukou na někom ležím. hned mi došlo že je to vinnie a tak jsem k němu zvedla hlavu a viděla jak se na mě dívá a usmívá. ,, dobré ráno šípková princezno" ,, dobré, promiň že na tobě ležím, musím být strašně těžká, a jinak jak dlouho na mě koukáš" ,, nejsi těžká a koukám asi 15 minut?" Zasmála jsem se a dala mu jemý pěstí do ramene. Vztala jsem a vinnie chvilnku na to taky. 3la jsem se převlíct vedle k sobě kde mám věci ale pak jsem si vzpoměla že tam nemám žádný pohodlný tričko tak jsem si došla zase k vinniemu. Když jsem otevřela dveře vinnie si právě převlíkal tričko. ,, promiň" zavřela jsem a slyšela smích. Za minutku se ozvalo ,, tak pojď"
,, co jsi chtěla" ,, nemám pohodlný tričko a t-" ,, na" hodil po mě jedno ze skříně. ,, děkuju" usmála jsem se děkovně a šla se konečně převlíct. Vzala jsem si legíny a vinnieho tričko. Outfit na doma no.

,, nepůjdeme na procházku?" ,, a kam by se ti chtělo?" ,, mohly by jsme tam kam jsme chodily se psema" ,, tak jo" Oblékla jsem se a vinnie taky.
,, můžeme?" zeptal se vinnie ,, jo" vyšly jsme ven a já šla vedle vinnieho. ,, pamatuju si jak jsem za tebou druhej den přišla a ty jdi byl naštavenj" ,, jo pak mě to mrzelo" ,, a já jsem stejně zase přišla" ,, jo a já věděl že jsi ta pravá" ,, tak jaká holka by znovu přišla za někým kdo na ni křičel a jeho psy ho pokousaly a nahnaly do stromu" ,, nikdy ti t/j nezapomenu to jak jsi mě zachránila" ,, vinnie, to řešit nechci" ,, jo v pohodě, omlouvám se" ,, dobrý"
,, minuel jsme v autě nedokončily jedno téma" ,, jo máš pravdu" ,, víš hci se prostě ujistit že se nemusím bát jednou o sebe nebo o svoje dítě, ty víš jak to myslím" ,, t/j vím, a já ti slibuju že bych nikdy nic neudělal ani tobě tak ani dítěti, ale víš co se mi líbí?" ,, no?" ,, jak stále říkáš našemu dítěti, je to hezký" vinnie se usmál a já se začervenala ,, no jo no bylo by hezký" ,, nejkrásnější" dodal vinnie a znovu jsme propletly naše prsty. eště chvíli jsme se procházeli a pak jsme se vrátily. ,, co budem dělat?" ,, nevím t/ji ale mohli by jsme se na něco dívat" ,, tak jo dojdu pro popcorn tak něco zatím vyber" odešla jsem do kuchyně a udělala popcorn.

,, tak co jsi vybral" ,, horror",, já se budu bát" ,, máš tu mě" zasmál se vinnie a já si s popcornem sedla vedle něho. Vinnie zhasnul a pustil film. Začátek byl v pohodě i když jsem se jednou už lekla ale teprve to přijde. ,, vinnie..kdy- aaaa" nestihla jsem dopovědět větu, už tam byla další lekačka. S vinniem to ani nehnulo. Hodila jsem na sebe deku protože mi byla zima. Vinnie jako kdyby to věděl a přisunul si mě k sobě a jeho rukoumě jakoby obejmul a já ležela pod jeho rukou na hrudi. po filmu jsem musela na záchod. ,, vinnie ty jdeš spát?" ,, jo, proč" ,, počkejjá musím jít ještě na záchod, čekej před koupelnou" ,, dobře strašpitle" Zazubila jsem se na něj a šla do koupelny.

,, vinnie?" zavolala jsem když jsem otevírala dveře od koupelny ale odpovědi se mi nedostalo ,, vinnie" vykoukla jsem hlavou ze dveří ale vinnie nikde nbyl. Ten blbeček ze mě má zase srandu, já mu dám. ,, vinnieeeee" zavolala jsem ještě stále ve dveřích. Ale jak jinak furt se nikdo neozval. ,, dobrý tak si šel třeba lehnout už. Zahsnula jsem v koupelně a během se vydala do vinnieho ložnice. ,, baaf" vybafnul na mě vinnie za rohem koupelny. ,, aaa" vlepila jsem mu omylem facku ,, promiiiin" ,, jau ale dobrý" vinnie se zasmál a já dělala uraženou. ,, t/jjjj/ ,, neee" ,, jseš naštvaná ?" ,, jo! hodně" ,, tak jakto že ležíš v mojí posteli?" ,, když ti tu vadím" sebrala jsem se a šla do jinýho pokoje. ,, t/j noták promiň" byla jsem na něj naštvaná ale za to můžou zase moje dny. Zavřela jsem se v pokoji a slyšela jak vinnie jde k mýmu pokoji. ,, t/j otevři" ,, já už spím" vinnie zase odešel a já už opravdu šla spát.


Howl criminals // vinnie hacker // dokončenoKde žijí příběhy. Začni objevovat