Další pondělní ráno probíhalo jako každé jiné, ráno jsem vstala a udělla si ranní hygienu. Každý to určitě zná a tak to tu nemusím vypisovat. Po dosnídání jsem si obula boty a nasadila už lehčí kabát. Je březen, stále zima ale né už velká. (prosím, já vím že v USA je uplně jiné klima ale dělejme že je stejné jako včesku, děkuji) Vydala jsem se do školy, v některých neosvětlených ulicích byla tma a dávalo to uličkám které procházím skrz město tu správnou dusnou atmosféru. Ve škole jsem se sedla k mojí nejlepší kamrádce a o hodnině se zase ponořila do myšlenek. Tenhle učitel nyvyvolává takže nemusím dávat pozor, jenom si občas něco zapíšem. Na testy se učím sama. Hledám materiály atd. Já vím, přidělávám si práci ale to jsem prostě já. PO spoustě nudných hodin a jedné volné jsme šly na to čemu se říká "oběd". Popravdě, takhle škole je odpad. Vybrala jsem si ji sama ale lituju toho. Hrozní lidi, strajný učitelé a jídlo se tu žrát nedá. Po škole jsme si s Avou došly na pizzu páč to v jídejlně nešlo žrát. Když jsme seděli v restavraci a házeli do sebe pizzu s kolou a u toho si povídali o dalších horrorech, zazvonil mi mobil. "táta" ,, twl co se děje málo kdy mi volá" nechápavě jsem se podívala na mobil a zvedla ho, ava mě jenom s plnou pusou sledovala.
,, Avvv je mi líto že nám to kazím ale našim hráblo a chtěj ať prej přijdu domu" zakňourala jsem ,, škodaaa" ,, av máme hodně času, pojď k nám, je to od tud kousek" ,, tak jo" neodporovala ava a my jsme šly platit. Číšním se na Avu hezky usmál a ta se mohla jít posrat ,, nikoho nehledáš jo?" drkla jsem do avy
,, ale nedělej! to on se usmál první" ,, jo a příště tě učitě někam pozve, musíme sem častěji!". To jsem ovšem ještě nevěděla že tohle je naše poslední společná pizza.Domu jsme přišly a celou dobu se smály, doma byyl zabalené nějaké krabice a mě to přišlo podzdřelé a smích mě přešel. ,, co se děje?" ,, t/j, konečně tu jsi, stěhujeme se do kandy, já a máma jsme tam našli hodně dobře placenou práci a konečně budeme mít obsovskej barák, je na smaotě ale silnice tam je a další věc co jsme chtěli je že-" chrlily na mě informaci za informací ale jak jsem slyšela, budeme se stěhovat tak jsem vypnula a utekla do pokoje. ,, t/j neplakej, budeme si volat, stejně to tady nenávidíš" uklidňovala mě ava. ,, já vím ale víš já o tebe nechci přijít" ,, nepřijdeš, budeme nejky na vždy"
Seděli jsme v pokoji další hodinu a pak jsem šla dolů za rodičema a chtěla všechno vysvětlit. ,, víš t/j, já a mamka jsme chtěli větší barák a tak jsme začali hledat práci v našem oboru. Já i mamka jsme našli hodně výhodnou práci, víš že děláme překladatelé a jednu takovou práci jsme našli v Kanadě. A k tomu jsme se rohlíželi po nějakým baráku. Našli jsme jeden starší velký barák a všude okolo nejsou žádní sousedé. Nejbližší soused je dva kylometry od nás po silnici. Je to klidná část kde jsou asi tři baráky, všechny jsou u cesty ale dál od sebe. je to tam krásný, lesy a louky. Ty kandský lesy jsou nádnehrný. Ale od pár lidí z okoloí našeho baráku jsem slyšel že se nemáme vydávat moc do lesa který je přez cestu. Víc nám neřekli a jinak víme že je to těžký a mámš tu kamarádku, jsi tu zvyklá a kanda je daleko ale skuz nás pochopit" ,, já to chápu ale je mi to prostě líto, nechci se stěhovat" ,, zajstily jsme ti tam už školu, je to mnohem lepší škola. V9me že na týdle nejsi spokojená a tak jsem vybrali tu nejlepší. Není soukromá ale je dobrá. a stěhujeme se pozítří. Dnešek si pořádně holky užijte" nahrnuly se mi slyzy do očí a já s aou odešla do pokoje. ,, slyšela jsi! máme si to užít né brečet! Půjdeme na párty." ,, kam?" ,, vím o jedný párty, pořádá ji jeden kluk od nás ze školy, poslal mi jestli tam enchci ale odmítla jsem tak tam jdem máme štěstí!" ,, tak jo" usmála jsem se se slzama v očích. Rychle jsem se namalovala a oblékla krátký šaty, ava mě domalovala a vybrala mi kabelku. Měla jsem podpadky a vlasy byly krásný. ,, mami dáš mi nějaký peníze?" ,, kam jdete, ještě takhle" ,, řekla si že si to máme užít, jdem na párty" ,, dobře tady, ale nepřehánějte to. Došla jsem si ještě za tátou a vyžebrala prachy od něj. Pak jsem vyšly. Ava se stavila u ní doma a připravila se, vzala si taky ještě nějaký peníze od rodičů a šly jsme.
Na párty jsem se párkrát s někým vykousla, ava taky a obě jsme docela dost pily. Ale ne za v takovým měřítku, musíme ještě domu. Po dotacování jsme s avou ve 3 ráno byly hotoví a shody se na tom že jdeme domu. J8 šla chvíli s avou a pak se ava odpojila. Musela domu zahnout někam jinak a mě tak přešla sranda z opilosti. Cítila jsem že se motám ale tmavé ulice ve mě vzbuzovali pocit že bych měla dávat pozor. Sem tam jsem uslyšela zapískání od mužu a tím jsem si popchvátla. PO nějaký chvíli mi přišlo že mě někdo sleduje a tak jsem domu šla hodně rychle, když jsem stála u svého baráku a snažila se opila odemnout, viděla jsem postavu, pomalu se blížící postavu, byla v černém oblečení a měla jsem strach, opila jsem se snažila odemknout. Oči mi kmitali ze zámku na postavu. Když ta postava byla blíže přišlo mi že je to chlap, vystašilo mě to. Klíče mi upadly na zem a já je rychle zvedla a když jsem viděla že se postava začala přibližovat rychle, zasunula jsem klíč do dírky dveří a odemknula. Cítila jsem ledovou paži na svých ramenech. Zabouchla jsem dveře a dýchala o život. Zamkla jsem a skontrolovala okna. Když jsem se podívala z okna, žádný muž venku nebyl. Jsem tak opilá že se mito zdálo nebo to byla pravda. Bála jsem se jít spát a nakonec se odhodala vyjít menší schody do druhého prtra s koupelnou a dvěma pokoji. Rozsvítila jsem a ostré světlo mě naprosto oslepilo. Když jsem si na něj zvykla, vyčistila jsem si zuby a umyla pleť. Převlékla se do pyžama a vydala se spát.
ČTEŠ
Howl criminals // vinnie hacker // dokončeno
ActionVšechno začalo novým domem, potom nehodou a jedním klukem. T/j nikdy netušila co život všechno může připravit do života dvou mladých lidí...