Ráno kdyz jsme ještě spala, slyšela jsme jak někdo otevírá moje dveře. Otočila jsem se a stal tam vinnie se spoustou sladkostí.,, omlouvám se, tady něco máš. V koupelně byla krev" vinniem došlo že mám svoje dny a došel mi koupit sladkosti.,, dekujuu" usmála jsem se na něho a on si sednu vedle mě na postel. Já mu musela ještě dojít na záchod a vinnie čekal v "mým" pokoji. Když jsem přišla rozbalila jsem čokoládu a hned se do ní zakousla. Vinnie mě se s michem pozoroval a mu odtrhla kousek čokolády. ,, na ",, budu tlustej",, v tom případě já už jsem " zesmutněla jsem a čokoládu položila. ,, tak mi ji dej teda" já jsem se se usmála a dala mu ji. Celý ráno jsme jedli sladkosti a slaný věci. Celej den jsem ležela v posteli a koukala na seriály. Vinnie byl často se mnou ale měl nějaký vyřizování takže někam ještě jel ale za dvě hodiny se vrátil. S vinniem spolu nechodíme ale oba dva víme že k tom druhému něco cítíme.
Přeskočíme o pár dní
Vinnie němuže stále spát kvůli stráže těch psů a tak mám pro něj dárek. Jela jsem se podívat do psího útulku a paní mi tam ukázala jednoho moc hezkýho a hodný psa. Je to dobrman a je moc hodnej. Vinnie má zachvili narozeniny a tak mu ho chci dát na ten den.
,, vinnie budeš mít narozeniny co by sis přál? ",,nic mě stačí že mám tebe"
,, ne já to myslím vážně",, já taky" usmála jsem se a šla do kuchyně pro jídlo. ,, máš hlad? " zavolala jsem z kuchyně. ,, nemám" hm stejně ti něco udělám k jídlu. Po uvaření a sedění všeho jídla jsem šla dělat dort pro vinnieho. Bude vysokej černej, vinnieho nejoblíbenější tetování tam budou zlatě nakreslený.,, vinnie hodně štěstí zdraví lásky a pohody" popřála jsem mu hned ráno. Když jsme se nasnidali vytáhla jsem dort z mojí tajný skríše a začala zpívat narozeninovou písničku. Každý ví jaou myslím takže ji nemusím přepisovat. Dala jsme mu dort a vinnieho jemně políbila na rty.,, Všechno nejlepší " řekla jsem když jsem se dotáhla. Vinnie se široce usmál a já mu řekla ať počká v obýváku. Došla jsem do koupelny a znj vypustila našeho nového pejska. Pes běžel hned do obýváku a já šla za ním. Příběh přímo k vinniemu.,, vinnie co ty slzy v očích?" vystecila jsem spodní ret a šťastnéjsme se podívala na vinnieho. On s e ihned zvedl a šel ke mě. Pevně mě obejmul a já mu to vrátila. S vinniem jsme si sedly na gauč a dvou lety pejsek k nám. ,, jak se bude jmenovat?",, je to holka nebo kluk? " zeptal se na mou otázku vinnie ,, holka" usmála jsem se vinnie se zamyslel. ,, jenefer ",, to je krásný jméno" zasmála jsem se a podrbala naší jenefer.
,, udělám ji jídlo" zvedla jsem se a šla do kuchyně.,, jdu taky" vinnie se zvedl a šel semnou připravit jenefer žrádlo. Vytáhla jsme misku a chtěla rpzdelat konzervu. ,, ne počká to? " vinnie se ke mě začal naklánět a já k němu taky. Zachvili se naše rty propojily. Vinnie sj mě pritahnul za boky a já mu rukama vyjížděla do vlasů. Vinnie is mě na sebe vysadil a šel se měnou do ložnice.
Lezeli jsme a oddychovali. Samy se začali otevírat dveře a v nich stala jenefer. Vlezla za nama do postele a já se s vinniem začala smát. S vinniem jsme lezeli vedle sebe a ona se začali mezi nás cpát aby jme neleželi vedle sebe. S vinnie jsme se na sebe zadívali a já se ho musel zeptat na to jak to tedyezi námi je. ,, vinnie jak to tedy-"
,, miluju tě" vtrhl do mojí věty vinnie s něčím co jsem nečekala ale zároveň čekala. Vinnie se usmál a já na něj taky. ,, taky tě miluju" usmála jsem se na něj a nathaly jsme se k sobě aby jsme se mohly políbit. ,, tak pojď už udělat jenefer to jídlo" zvedla jsme se do sedu ,, jo " vinnie se zvedl a začal se oblikat.Kdyz jsme jenefer udělalo žrádlo s vinnie jsme si na daly kousek dortu a sedly si vedle sebe na gauč. ,, tyhle narozeniny jsou nejlepší v celým mým životě",, jsem ráda " uculila jsem se na vinnieho jenom jsme oba spokojeně kouklay na naši fenku co právě žrala jídlo z její misky.
ČTEŠ
Howl criminals // vinnie hacker // dokončeno
ActionVšechno začalo novým domem, potom nehodou a jedním klukem. T/j nikdy netušila co život všechno může připravit do života dvou mladých lidí...