Na pokoji jsem se svalila na postel a vinnie nademě. ,, cobys rád dělal?" zeptala jsem se vinnieho který neváhal a začal rozepínat moje šaty....
,, jdu do sprhy co ty?" ,, jo jdu taky, jsem celej zpocenej" s vinniem jsme si došly do sprchy a já u přemýšlela co budeme dělat zítra. ,, zítra by jsme se mohly celej den válet a mazlit co ty na to?" ,, nebud tak línej vinnie" zasmáala jsem se a venovala se dál mytí svých vlasů. ,, jak se má asi jenefer" zamyslela jsem se. ,, nevím ale u mýho kámoše se nebude mít špatně on sám má jednoho psa, Melisu" ,, hmm" vylezla jsem ze sprchy a zabalila si vlasy do ručníku. Otřela si kapky vody a zabalila se do měkkého županu. Vinnie vylezl za pár minut a já si už v pokoji rozčesávala vlasy. ,, t/j zachvíli budeš mít narozeniny, co bys chtěla" ,, já vůbec nevím, nic nepotřebuju" lehla jsem si do postele protože bylo už pozdě a mě se chtělo spát. ,, to jdeš spát?" ,, jo" ,, já myslel že si dáme ještě šampaňský nebo víno" ,, ale tak jednu sklenku si dám" vinnie mi nalil z připraveného servisu který nám donesl personál a já ochutnala bublinkové šampanské. ,, tyjo je vážně dobrý" ,, žejo" seděli jsme vedle sebe a povídali si o všem možným.
Přeskočíme o pár dní na den odletu
,, tak co máš už zbaleno?" volám na vinnieho když ho vidím jak zse leží na posteli ,, mě se nechce pryč" ,,to mě taky ne ale teď pojď balit nebo nám uletí letadlo" ,, no jo furt" zahuhňal vinnie a já se dál věnovala balení teď už hygieny. Já mám všechno nejvím jak ty ale mám docela hlad" ,, jo jo vydrž pár minut a mužem se jít najíst" ,, dobře" lehla jsem si na postel a koukala jak vinnie balí jeho kufr. Snažila jsem se nesmát ale když jsem viděla že ho má přeteklej přez okraj a nejde mu zavřít musela jsem mu jít s tím pomoct. ,, ukaž já ti s tím pomůžu" ,, děkuju" kňuknul vinnie a já všechno zase vyházela ven. ,, co děláš???" ,, vinnie s tím jak jsi to měl poskládaný by to ani náhodou nezavřel." Ukázala jsem mu jak má všechno skládat a po půl hodině jsme to všechno měli hotový. ,, tak a teď jdem na ten oběd" zavelil vinnie a si sepnula vlasy skřipcem který jsem si nechala na nočním stolku.
Po obědě jsme pomalu vyrazily na letiště a čekali na náš let. Když náš let ohlásily tak jsem s vinniem vzala své kufry a šly jsme do letadla. ,, a za pár hodin jsme doma" zavřela jsem oči a odpočívala s pocitem bezpečí. ,, vinnie kde bude tvoje auto?" ,, na letišti" ,, aha" dál jsem to neřešila a jenom znuděně seděla v letadle do doby než jsem usnula. ,, t/j vzávej budeme přistávat" ,, jo, já sem vzhuru" ospale jsem něco zahuhňala a a chtěla zse zavřít oči ale věděla jsem že už nemůžu tak jsem cyhtila vinnieho ruku a začala jsem si hrát s jeho prsty. Po přistání jsme si vzali svoje zavazadla a šly jsme do auta. Zavazdla jsme is hodily do kufru a na zadní sedačku a jely domu. Těším se na jenefer i když pro tu si deme až zítra. Po cestě jsme poslouchali písničky a bavily se o zážitcích z naších líbánek. ,, vinnie už nějakou dobu za námi jede furt to jedno stejný auto" ,, upozornila jsem vinnieho když už mi přišlo podezdřelé že to auto za námi nás sleduje asi půl hodiny. ,, máš pravdu asi zastavím na nějaké odbočce a uvidíme. S vinniem jsme jeli ještě deset minut a pak když jsme viděli odbočku vinnie na ní zastavil. ,, vinnie on zpomaluje" ,, sakra!" vinnie vyšel ven a jediný co měl byl kapesní nůž protože pistoli jsme nechali doma. Auto zastavilo a já vyšla z auta za vinniem. ,, zalez zpátky! říkel jsem ať jsi uvnitř!" ,, ne já tě tu nenechám" z auta vylezl chlap a po vinniem vystřelila. ,, t/j dělej jdi na místo řidiče!" ,, ne poj semnou!" ,, t/j j- kurav" ten chlap ho znovu postřelil a já už udělala co vinnie řekl." ,, jeď domu" ,, co ty" ,, já si to tu musím vyřídit! Střelil by i tebe tak jeď" nastartovala jsem a rychle vyjela k našemu domu. ,, nechápu proč vinnie nenaskočil a neujeli by jsme mu. Bálala jsem se a třasly se mi ruce a já se nevěnovala řízení. Občas na nějaké křižovatce jsem se speltla a zapomněla dát přednost z prava ale jela jsem domu. Když jsem dojela zamkla jsem auto a běžela domu kde jsem se zamkla a zavřela všechna okna. Doběla jsem pro pistoli a cekala v kuchyní jetsli něco neuslyším. Cekala jsem půl hodiny, hodinu, dvě hodiny a stále nic. Co se asi vinniemu stalo? Měla jsem výčitky svědomí že jsem ho tam opravdu nechala, co když je mrtvej, co budud dělat? zavoalala jsem vinnieho kamrádovi kterej má naši fenku jestli by nepřijel. Za chvíli by tu měl být, prý tu počká semnou i on sám má nějakou zbraň. Ještě ho přesně neznám jenom že je to vinnieho kámoš co nám hlídá psa ale jeho číslo mám..
ČTEŠ
Howl criminals // vinnie hacker // dokončeno
ActionVšechno začalo novým domem, potom nehodou a jedním klukem. T/j nikdy netušila co život všechno může připravit do života dvou mladých lidí...