Vinnieho kamrád tu byl zachvíli a já ho pozvala dovnitř, přivedl jenefer které na mě hned skočila a já ji objala. ,, děkuju, jak se vlastně jmenuješ?"
,, Jordan" došla jsem ke dveřím a za námi jsem zamkla. Sedla jsem si na gauč a zkoušela vinniemu volat, když mi to po třetí nezvedl začala jsem brečet protože jsem věděla že je něco špatně. ,, nemůžu říct že bude v pohodě ale určtě se vrátí" ,, no dík teda",, já to nemyslel špatně" , já vím ale nemáš tušení jaký to je nechat někoho napospas nějakýmu mafiánovi s pistolí když ten člověk má sebou jenom akpesní nůž" ,, to máš pravdu" jordan se zvedl a došel mi pro vodu. ,, děkuju" byla jsem na tom vážně špatně a celou noc jsem byla vzhůru kvůli tomu že jsem čekala jetsli náhodou nepřijde nějaká zpráva či dokonce se tu neobjeví vinnie ale nic. Nemohla jsem spát a jordan tu byl semnou celou dobu. Ráno jsem neměla ani hlad ale břicho mi kručelo tak že by zbudilo mrtvýho tak jsem si musela něco vzít, hned jsem to ale vyzvracela a šla dál zkoušet vinniemu volat. Věděla jsem že policii zavolat nemůžu protože by vinnieho zavřeli na doživotí. Nezbývalo mi nic jiného než čekat. ,, já si jenoms edu pro obelčení a pro mojí fenku, budu tady radši s tebou" ,, hm" zírala jsem do zdi a přemýšlala nad tím co jsem to za zrůdu co svého mažela takto nechá postřelenýho s nějakým chlapem. Nenáviděla jsem se za to a vyčítala si všechny ty věci co jsem udělala. Celý dny jsem brečela, nespala a ani nejedla. Bylo mifurt blbě a já se ani nedivila.Po třech dnech hladovění jsem se musela už najíst a tak jsem začala do sebe něco po troškách cpát. Moje břicho mi přišlo větší a já to sváděla na to že jsem dlouho nejdela a teď jsem začala. P týdnu jsem začala zase pociťovat zvracení a moje břicho bylo ještě větší. Měla jsem strach co to bude a tak jsem s Jordanem který tu teď semnou bydlí, zajela k doktorovi. Bála jsem se co by to mohlo být protože tohle byl zvláštní pocit a moje tělo se měnilo. U doktora Jordan čekal na chodbě a já si šla promluvit s doktorem. ,, tak co vás slečno trápí?" ,, moje břicho se trochu zvětšilo a hce se mi zvracet ale nevím jestli to ení jenom kvůli ztrátě mého..m-anžela" nahnaly se mi do očí slzy protože tohle téma je pro mě stále strašně bolavé. Nemůžu uvěřit že tu s námi není.
,, já vás poprosím aby jste si tedy sundala tričko a lehla si" udělala jsem tak a doktor mi začal prohmatávat břicho. ,, tak já si myslím že jste možná těhotná ale není to vůbec jisté ale pošlu vás na ultrazvuk" ,, dobrá" byla jsem z toho špatná protože jsem si představovala že dítě budu s vinniem vychovávat úplně jinak. ,, tak co?" zeptal se mě jordan na chodbě když jsem vyšla ven. ,, neví, jdu na ultrazvuk" ,, aha" posadila jsem se vedle jordna a opřela si o ěnj hlavu. Oči jsem měla plný slz a čekala než mě vezmou dovnitř. ,, paní hacker?" ,, ano, už jdu" zvedla jsem se a šla za sestřičkou. ,, lehněte si a vyhrňte si tričko. "
Udělala jsem tak a čekala na co přijdou. Paní doktorka mi namazala gel na bricho a začala jezdit snímačem po břiše. ,, jste těhotná gratuluji" ,, hm" Zvedla jsem se a pohladila břicho. ,, a co to bude?" zeptala jsem se. ,, na to je ještě brzo" ,, dobrá" doktorka mi ještě napsala kdy mám dlaší kontorlu a já vyšela ven. ,, tak co?" ,, řeknu ti to venku" ,, dobře" s jordanem jsme šly do auta a já se tam rozbrečela nahlas. ,, jsem těhotná" ,, ale to je dobrá zpráva t/j"
,, ne není já si to představovala jinak" ,, já vím chtěla jsi dítě vychovat s vinniem ale já ti pomůžu" ,, děkuju"O tři roky později
Narodil se mi krásnej zdravej kluk tereého jsem pojmenovala Cole podle vinnieho druhého jména. Jsou mu dva roky a tři měsíce, mě říká máma a Jordnovi táta i když s jordnaem spolu nejsme. Obas se spolu vyspíme ale jinak jsme spolu byly asi jenom dva měsíce a moc nám to nefungovalo. Jenefer už jsou 4 roky a Cole strašně hezky chrání. Zachvíli budou vánoce a já se s Colem jdu projít k mému starému domu který zcátral protože někdo ze sousedů ten dům označil za dům ve kterém umřelo spoustu lidí a že v něm straší. Já tomu nevěřím a jdu se k domu podívat. Jordan tam nechtěl jít a já chci zavzpomínat na dobu kdy tu ještě byl vinnie a já za nim utíkala aby jsme spolu mohly bejt. Po cestě začalo sněžit a já jsem cole vzala na ruku a chtala s ním vločky. Když jsme došly k domu zavzpomínala jsem na ty hezký ale i ty špatný věci co se tu staly. Jak jsem našla tu mrtvolu a jejiž kocoura. Dívala jsem se do oken ze kterých trčely jen kusy skla a trámů. Dveře byly zadělané a přelepné policejní lepící páskou. Ano nevím co se stalo s mou čtyřkolou se kterou jsem tu jezdila po lesích. Spousta věcí byla úplně jinak, ta sousedla se kterou jsem si povídala ohledně mrtvoly už zemřela a její dům také zchátral. Za půl hodiny jsme se vrátily a já sobě a cole udělala čaj. ,, všechno je úplně jinek než bylo dřív" ,, jsem rád že už ale zvládáš chodit sama ven" ,, jo už jsem na tom líp" usmála jsem se a šla za mím cole který svými rysy připomínal vinnieho když byl malí. Měl úplně stejné vlasy akorát oči měl po mě.
,, táák co jsi dostal cole?" jsou vánoce a my už rozbalujeme dárky na vánoce. Před chvílí jsme vztaly a jordan je tu s anámi taky. ,, t/j tady máš něco odemě" ,, ukaž" jirdan mi podal krabičku a já ji otevřela, byl tam náramek a já si ho hned nandala. ,, ten je krásnej" dala jsem jornovi pusus na tvář a podívala se na cole který se tvářil zamračeně. ,, no jo tobě taky dám pusus" natáhla jsem se za colem a dala mu pusu, začal se hned usmívat a já viděla v něm přesně ten vinnieho úsměv kterým se na mě vždycky díval. Trochu jsem zesmutňěla protože tohle byly další vánoce bez něj. Rozbalily jsme zbytek dárků a všichni jsme se šly převlíct do normálního oblečení. Když jsem se vrátila koukala jsem na ten jeden dárek kterej vždycky kupuju pro vinnieho ale stejně vím že si ho nerozbalí. Sedla jsem si s colem na gauč a sledovala pohádky. Jordan byl v kuchyni a já slyšela zatoubení auta. ,, jordne?" ,, no" ,, ty někoho čekáš?" ,, ne proč" ,, podrž cola" ,, jo jo" vzal si ho a já na sebe hodila kabát a vyšla mezi dveře. ,, kdo tam je t/J?" ... ,, haloo t/j" jordan se šel podíval za mnou protože jsem stála ve dveřích jako přibitá. Nemohla jsem tomu uvěři, venku stál vinnie. V bačkorách jsem k němu běžela a obmotala si nohy okolo něj. ,, kde jsi ty byl, strašně jsi mi cyhběl" rozbrečela jsem se a vinnie taky. ,, všechnot i vysvětlím a ty mě jsi chyběla taky" když jsem se s vinniem sklidnila vinnie se podíval směrem ke dveřím a viděl jordana s colem v ruce. ,, aha takže vy máte díte?" ,, vinnie, tohle naše dítě" vzala jsem si od jordana našeho cola a podala ho vinniemu. ,, ale jak?" ,, na líbánchách jsme se spolu vyspali a já to pak tady zjistila" ,, jak se jmenuje?" ,, cole" ,, ahoj cole" vinnie si ho k sobě přitisknul a šel s námi doobýváku. ,, mami, tohle je plo toho pána zejo?" ,, cole to je tvůj táta" ,, ne tohle je muj tataů cole ukázal na jordana. ,, t/j z toho si nic nedělej on si takhle na to už zvyknul" cole podal vinniemu dárek odemě a vinnie ho rozbalil. Byl tam krásnej pásek a knihy spoelčně s fotkami z našich líbánek. ,, t/j děkuj ale to jsi nemusela" ,, ale jo" ,, já pro tebe ale taky něco mám" vinnie vyndal podélnou krabičku a když jsem ji otevřela byl tam řetízek na němž bylo vyznačený V a vinnie na sobě měl T/i ( tvůj inicál jména) ,, to je krásný" dala jsem vinniemu pusu na tvář a pak jsem slyšela dupot psů. Jordnovo fenka si vinnieho očuchala a jenefer se nachvíli zarazila a pak na vinnieho skočila a začala ho olizovat. ,, nezapoměla" usmál se vinnie.
,, jasně že ne" zasmáali jsme se a vinnie nám potom začal vyprávět kde celou tu doby byl. vinne: všechno začalo tou postřelkou, byly to lidi na který jsem v minulosti hodil všechnu špínu s drogama abych mohl bejt s tebou t/j a měl jsem celkem klid. Jenomže na tom letišti mě poznali a šly po mě né po tobě, slíbil jsem jim že budud dělat cokoliv jenom aby neublížily tobě. Na tom místě mě párkrát postřelily a pak naložily do auta. probral jsem se až v Itálii a tam jsem byl půl roku zavřenej a musel plnit jejich rozkazy, kolikrát mě zneužily a já to všechno muset vdržet protože jsem nemohl dovolit aby se ti cokoliv stalo. Když mě po roce pustily tak na mě svedly spoustu věcí spojenou s kriminálem a já se další rok skrejval a žil na ulici, občas jsem bral drogy abych se vyrovnal s tímo co všechno jsem přišel a co všechno jsem si zažil. Po roce si mysleli že jsem mrtvej a já se vydával za někoho jinýho a vydělal jsem si na letenky za tebou. Na letišti jsem si půjčl auto a přijel jsem semka. A nemůžu uvěřit že i přez to všechno jsme tu stále spolu a chápu že p tom všem čím jsme si oba prošly semnou asi nebudeš chtít hned chodit ale já tě t/j miluju. vinnie dokončil svou dlouhou řeč a já už napů brečela. ,, vinnie neumím si představit co sisi všechno přožil a jaký to muselo bejt ale i přez tu dlouhou dobu tě taky furt miluju" měla jsem skleněný oči a vinie taky. ,,mami ty blečíš?"
,, ne cole neboj" usmáala jsem se na něj a vinnie si stoupnul a já taky. Přišly jsme k sobě a po dlouhých třech letech se znovu políbily. ,, já ci taky" ,, to víš že jo" cole se zasmál a já ho zvedla do vzduchu a dala mu pusu. ,, cole tohle je tvůj pravej táta" ,, tenhle?" ,, jo, támhleden je strejda jordan" ,, aha" cole se na vinnieho podíval a pak se zase přimáčknul ke mě. Jordan odpoledne odjel a já s vinniem jsem zůstala v obýáku a smáli jsme se videjím které jsem vinniemu ukazovala za tu dobu co tu nebyl.A to je konec, doufám že se vám líbil štastný konec i když popravdě mě přišel trochu smutnej a chtěla bych vědět váš názor takže jestli si uděláte chvičku času a napíšete mi názor budud jen ráda. Moc vám děkuju
ČTEŠ
Howl criminals // vinnie hacker // dokončeno
ActionVšechno začalo novým domem, potom nehodou a jedním klukem. T/j nikdy netušila co život všechno může připravit do života dvou mladých lidí...