tajemství

215 4 0
                                    

Nemám ráda Madison kvůli tomu že rodičům vždycky všechno řekne. Já jsem její tajemství rodičům nikdy neřekla, tak proč ona se tak chová? Má to po mámě, vždycky všechno všem musí vyslepičit. Nejspíš už většina jejích kamrádů teď řeší kam já chodím. Dneska ráno jsem sešla dolu a dole byl lísteček,
ahoj t/j, venku jsou lidi co tě tu budou hlídat. Nechceme aby se ti něco stalo, milujeme tě. Proboha! jak já je nenávidím. Byla jsem nastraná a vzpoměla jsem si že jsme si včera vyměnily instagramy.

já: ahoj
vinnie: ahoj, přijdeš dneska?
já: kvůli tomu píšu, naši najmuly dva chlapy aby mě tu hlídali, madison všechno vyslepičila
vinnie: je někdo kromě tebe a těch chlapů doma?
já: ne
vinnie: vezmu psy a odlákám jejich pozornost, ty budeš připravená a vyběhneš z domu, někam se schováš aby tě neviděli a pak půjdem ke mě
já: tak jo
vinnie: tak já už vyrazím čau
já: ahoj

Proboha kde bere ty nápady, vím že z toho budu mít problém ale napíšu našim lísteček ať se nebojí. Vzala jsem si na sebe už kabát a boty. Vzala jsem si telefon a jenom čekala u dveří až mi vinnie napíše. Čekala jsem asi čtvrt hodiny a pak mi cinknul mobil.

vinnie: můžem?
já: jo

zachvíli jsem slyšela štěkot psů a ti chlapy od dveří odběhli. Já se vyplížila ven a rohlídla se, zničeho nic se ozval výstřel. Zachvíli druhý a já nevěděla kam. Musela jsem ale odlákat pozornost a tak jsem začala vydávat divné zvuky od baráku. Ti chlapy začali hledat okolo baráku. Jeden se přibližoval ke mě a mě nezbývalo nic než vlést do sklepa. Vlezla jsem tam a nalepila se na stěnu. Jeden z mužů si všimnul rozbitého skla a začal svítit do sklepa, jediný štěstí že se tím oknem neprotáhne. Když odešly dál já konečně otevřela oči. Viděla jsem zase stín, přibližoval se a šeptal mi ať zůstanu doma. Nechápala jsem proč ale nahánělo mi to strach. Zachvíli stín byl u mě a já začala pociťovat větší zimu. když stín byl u mě až moc blízko cítila jsem se jakoby mě někdo silně obejmul. Ale nebylo to příjemné, cítila jsem jak se mi zarývá do zad a to mě probralo z tranzu. Otřásla jsem se a vylezla ven. Ti chlapy už stály zase u dveří já je oběhla. Chvátala jsem za vinnie protože jsem slyšela výstřel.

Bála jsem se o něj a tak celou cestu jsem běžela a sledovala občasné kapky krve. Když jsem k vinniemu doběhla, na nic jsem nečekala a vešla do vnitř, jeden ze psů po mě skočil. ,, Lee klid!" zavelil vinnie. ,, proboha oni tě postřelily a Bena taky!" ben a lee jsou vinnieho psi. ,, ty za to nemůžeš" ,, ale jo můžu, neměla jsem tě tomu vystavovat" ,, t/j já jsem rád že tu jsi" ,, to já taky"

Vinniemu jsem ruku ošetřila a pak s vinniem jsme ošetřily i bena. Schytal to do zadní nohy, chudák. Je mi ho tak líto, za všechno tohle můžu já.
,, vinnie ale teď chci slyšet všechnu pravdu" ,, dobře, vím že po tom co ti to řeknu ale odejdeš a budeš dělat že jsi mě nikdy nepoznala" ,, nebudu"
,, i kdyby jo, tak si zasloužíš vědět pravdu. Jako malej jsem vyrůstal v bohatý rodině v New Yorku. Nevěděl jsem čím se naši rodiče živý a neřešil to do doby dokud nechtěli ať se do toho přidám. Když jsem dodělal střední, hledal jsem práci. Zjistil jsem že naši jsou..." vinnie se roklepal a já si k němu sedla blíž a chtla mu ruce ,, naši jsou drogový dealeři a mafiáni. Chtěli abych v tom jel taky, nechtěl jsem ale jednou jsem do toho s nima musel jít. Moji rodiče měli spoustu nepřátel a museli zabít jednu rodinu, přijeli jsme tam a naši postříleli dospělí, zůstalo tam jedno dítě, bylo mu tenkrát 12. Naši mě donutily ho zabít." vinniemu stekla slza a on si ji rychle utřel. Musela jsem ho obejmout. ,, tobě to nevadí?" ,, vinnie já tě mám ráda a tohle tě donutily udělat rodiče, ty bys to sám neudělal" ,, jo ale i tak, byl to malej kluk a ještě k tomu to byl bratranec mýho dříve nejlepšího kamráda" ,, staršně mě to mrzí" ,, naši chtěli ať s nima jedu pak znovu, zase jsem nechtěl a vzdoroval. Oni mě prostě naložily do auta a pak mě zase vytáhly ven. Tentokrát to bylo mnohem horší, stál tam můj poslední kamrád a já to nedokázal. Postřelil jsem oba moje rodiče a s mým kamarádem jsme odešli. Já jsem přijel domu a dal mu nějaký peníze. Vzal jsem si taky a odstěhoval se do kanady. Mám tu strýce, nechtěl mi moc pomoct ale po přemlouvání do toho šel." ,, vinnie ale te mě zajímá to o čem mluvil včera tvůj strýc, že prej odejdu stejně jako tvůj kámoš" ,, tohle je část kterou nenávidím, můj strýc našel tady v lese starý dům, neví o něm nikdo. Nechal mi ho přestavět a já mu za to zaplatil. Nastěhoval jsem se sem a našel jsem si holku. a můj kamrád dříve tady u mě i přespával. Moje holka za menou jednou přišla a já musel se psama ven. Nechal jsem ji tam s mým kámošem. Když jsem přišel slyšel jsem vzdychy, ona byla strašná coura. Můj kámoš na ní furt mluvil ať toho nechá. Měl jsem na ni strašnej vztek a odtáhnul jsem ji od něj. Několikrát jsem ji dal facku a ona začala mluvit. Můj kámoš nebyl jedinej, ona měla kluků víc. neudržel jsem se a začal ji kopat do břicha. Můj kámoš potom přišel a řekl mi že nemá tep. Museli jsme zahladit vraždu. Kamarád po roce to už nedal a pohádali jsme se" k tomuhle jsem už neměla slova, udělal by mi nekdy to samí? trápilo mě to a vinnie se na mě podíval ,, já vím že teď cheš odejít" ,, n-nechci" ,, t/j já to na tobě vidím" ,, domu nechci, můžu spát u tebe?" ,, jo, poj zamnou" nechtěla jsem s ním moc mluvit a tak jsem si chtěla jít lehnout. Bylo sice ještě brzo ale vinnie mě chápal, po týhle konverzaci mi nebylo dobře. Ukázal mi pokoj a já si lehnula ,, kdykoliv přijď" na to jsem jenom kývla a pak usnula.

Howl criminals // vinnie hacker // dokončenoKde žijí příběhy. Začni objevovat