S vinniem jsme se od sebe odtrhly a já si sedla na místo spolujezdce. Vinnie si přitáhl sedačku zase dpředu a propletl naše prty které dal na řadící páku.
Zbytek cesty jsem nechtěla už nic řešit, jenom jsem se usmívala a užívala si ten pocit že jsem zase s vinniem. Dojeli jsme do nemocnice a vinnie šel semnou k doktorovi, nechtěk mě nekde nechávat samotnou, je přesný opak reggiho. V nemocnici mi kulku z ruky vyndali a vydesinfikovali mi ránu. Vinniemu taky ošetřily rány a my spolu mohly jéct domu. ,, vinnie kam vlastně pojedem?" ,, já nevím možná by jsme mohly zase do kanady?" ,, joo už jsme tam nebyly opravdu dlouho" ,, tak jo, já si jenom vyzvednu věci, jo já mám taky spoustu věcí u reggieho můžeš tam zastavit?" ,, jo, dovnitř nečekej že půjdeš sama" ,, to mi je jasný" přijeli jsme před reggiho barák protože jsme to měli při cestě. Před jeho barákem jsem sáhla pro klíč pod kamenem který ležel u dveří a demkla si. Vinnie šel semnou a já mířila do pokoje. ,, vinnie podáš mi tu mikynu co je na posteli?"... odpovědi se mi nedostalo tak jsem se otočila a vinnie koukal na zem u postele. ,, ty jsi s ním i spala?" na to jsem nevěděla co odpovědět tak jsem mlčela a dívala se na něj smutně a vystrašeně zároveň.
,, tak spala?" ,, jo" šeptla jsem tak by to vinnie slyšel. V zápětí se otočil a odešel do auta. ,, čekám venku" bez emocí dodal a už jsem jen viděla jeho stín za rohem. Já si rychle naházela věci do kufru a šla ven. Vinnie čekal v autě a já si hodila kufr do kufru auta. Nasedla jsem a podívala jsem se na vinnieho. Koukal dopředu a nic neříkal. ,, můžem?" zeptal se ,, jo" dala jsem si pás a začala si nervózné mačkat ruce. ,, vinnie?" neodpověděl ,, musela jsem to udělat, chtěla jsem tě zachránit" stále nic neříkal ,, vinnie.." ,, t/j chápeš že já ti byl furt věrnej? i po tom co ji se semnou rozešla jsem s nikým nebyl a ani bych nedokázal? A ty se s ním vyspíš po tom co mě odkopneš, koukáš na mě jak mě reggie mlátí. Měla jsi nechat tvoji matku aby mě zabila" ,, vinnie to neříkej" ,, ale jo redši bych cípnul než vědět že máš něco s mým bratrem" ,, vinnie říkám to naposled, udělala jsem to jenom abych ti mohla pomoct"
,, t/j ale-" ,, už dost ale, jestli se semnou cheš furt hádat tak mě tu vysaď kousek od tut je hotel, mám ještě nějaký peníze a každej můžeme jít svojí cestou"
Na to mi už nic neodpověděl a jeli jsme dál. Vinnie si pak zastavil pro svoje věci. Když jsme věli všechno vinnie nám koupil letenky do kanady a už jsme jeli na letiště.přeskocíme několik hodin
Letadlo úspěšně přistálo a já s vinniem jsme nasedli do půjčeného auta na letišti. Vinnieho auto se převeze a bude ho tu mít za pár dní. Přijeli jsme k vinnieho domu v lese v kanadě a já se nadechla toho krásného vzduchu. pak jsem si vzpoměla na ty psy který měl vinnie. ,, vinnie kde jsou tvoji psy"
,, jednoho ze psů zastřelil reggie a druhýho jsem musel prodat protože jsem nechtěl aby dopadl jako ten první" sklopil hlavu k zemi a mě ho bylo líto. Přišly jmse domu a já si dala kufr pod schody, vinnie udělal to samí a já se nadechla té vůně v domě. Všechny vzpomínky se mi vrátily a já si vzpoměla na ty časy kdy jsem za vinniem chodila aby to rodiče nezjistily. Vzpoměla jsem si na každý zábavný zážitek s ním. Musela jsem se tu prostě usmát, pak jsem ale viděla staré vodítka psů. Byly na nic jejich jména a já k nim přišla a opatrně se jich dotkla skápla mi jedna slza protože to byly ůžasní psy a vinnie si tohle nezasloužil. koukala jsem na ty vodítka a byla jsem zamyšelná do všech zpomínek. ,, byly úžasní" vylekal mě vinne a já sebou škubla. vinnie byl smutnej a já se nemohla udržet a obejmula jsem ho. vinnie si opřel svoji hlavu o tu moji a objetí mi vrátil. ,, vinnie mě strašně mrzí že jsem se s reggiem vyspala"
,, t/j to nic to já bych se měl omlouvat, byl jsem strašněj. To ty jsi mi zachránila život" sedly jsme si spolu na gauč a já si opřela hlavu o vinnieho rameno.
propletly jsme naše prsty a já nevěděla jak si to mám vykládat.
ČTEŠ
Howl criminals // vinnie hacker // dokončeno
ActionVšechno začalo novým domem, potom nehodou a jedním klukem. T/j nikdy netušila co život všechno může připravit do života dvou mladých lidí...