-Rosé-
Acele ile evden çıkan Jimin'e baktım. Umarım kötü bir şey olmamıştır.
Jimin'in söylediklerini hatırlayıp koşarak kapıyı kilitledim.
Bu yabancı evde tek başıma kalmıştım.
Kalktım ve yatak odasına gittim
Elbiselerimin olduğu dolabı açtım. İçinde bir sürü güzel kıyafet vardıBunların hepsi benim miydi?
Altta duran çekmeceyi açtım.
Pembe renkli bir defter ve bir yüzük kutusu vardı.Kutuyu elime aldım ve açtım.
Evlilik yüzüğüm
İçinde Jimin yazıyordu.
Takıp takmamakta kararsızdım. Başımı salladım ve kutuyu kapatıp çekmeceye geri koydum.
Tam çekmeceyi kapatacakken pembe defter tekrardan dikkatimi çekti.
Tanıdık geliyordu.
Defteri aldım ve ilk sayfasını açtım.
Bu günlük Park Rosé'ye aittir. Eğer Rosé değilseniz okumayın!
Başımı kaldırdım. Ben Rosé'yim öyle değil mi? Okuyabilirim. Bunu ben yazmış olmalıyım.
Günlüğün diğer sayfasını çevirdim.
1 Şubat 2014
Bugün yine onunla göz göze geldik.
Utanıp hemen başka bir yere baktım. Aynı sınıftaydık ama yine de doğru düzgün bir konuşmamız yoktu. Bu beni sinir ediyor. Onunla konuşmak istiyorum ama o bana bakınca bile elim ayağım birbirine giriyor. Lisa sürekli "Git açıl şu çocuğa!" Diyor ama yapamıyorum. Hem ne diyeceğim ki ona? "Ben seni seviyorum Park Jimin. Benimle çık lütfen" mi? Hayır bunu asla yapamam. Onunla konuşmadan duygularımı itiraf etmeliyim. Ama bunu nasıl yapacağım?Gerçekten lisedeyken Jimin'den hoşlanıyormuşum. Gülümsedim ve diğer sayfayı çevirdim.
2 Şubat 2014
Bugün Jimin'e bir not yazdım. Aşkımı itiraf ettim. Lisa ile bir plan yaptık. Herkes öğle yemeğini yerken gidip çantasına notu koyacaktık. Herkes yemekhanedeyken sınıfa gittik ama Jimin'in çantası sırasında yoktu. "Nerede ki bu çanta?" Elim ile kafama vurdum. "Jimin öğlenleri eve gidiyor. Giderken çantasını da götürüyor."
"Neden bunu daha yeni söyledin Rosé? Ne yapacağız şimdi?" O sırada gözüm askılıkta olan montlara takıldı.
"Lisa bak şu Jimin'in montu değil mi?" Lisa gösterdiğim yere baktı. "O sanırım. Oraya mı koyalım diyorsun?" "Evet, illa ki görür" "Emin misin Rosé, Jimin bu soğukta neden montunu almadan gitsin ki?" "Unutmuş işte hadi koyalım." Ben notu montun cebine koyarken Lisa da kapıda nöbet tutuyordu. "Acele et Rosé birileri geliyor!" Çabucak notu montun cebine koydum ve Lisa'nın yanına gittim.
"Koydun mu?" Başımı salladım ve beraber dışarı çıktık.
Umarım o notu okursun ve bana karşılık verirsin Jimin..."Gülümsedim. Eskiden çok salakmışım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Find You Again | Jirosé
FanfictionJimin evlendikten 1 yıl sonra eşi Rosé'yi faili meçhul bir cinayetten dolayı kaybetmiştir. Aradan 2 yıl geçer, bir gün inanılmaz bir olay olur ve Rosé ile yeniden karşılaşır fakat Rosé hiçbir şey hatırlamamaktadır. Jimin Rosé'ye kendini hatırlatmaya...