21

366 29 6
                                    

Taehyung'u arabaya bindirdim. Hâlâ şok içindeydi.

Elini başına koydu
"Jimin o kadın gerçekten Rosé miydi?"

Bilmiyormuş gibi davrandım
"Hangi kadın?"

Taehyung kaşlarını çatarak bana baktı.

"Ne demek hangi kadın? Evindeki kadın işte!"

"Taehyung sen ne zaman benim evime geldin ki?"

"Jimin benimle dalga mı geçiyorsun? Az önce olanlar neydi o zaman?"

"Sanırım bir rüya gördün Taehyung. Bugün Bay Shin için refakatçi olacaksın ya sana kıyafet almaya geldik."

Taehyung başını salladı
"Evet işte sonra ben senin evine girdim ve orada Rosé ile aynı görünen bir kadın vardı. Ona 'Sen Rosé misin?' dedim o da 'evet' dedi. Hatta sen de oradaydın."

Kaşlarımı çattım
"Taehyung sence böyle bir şeyin olması mümkün mü? Rosé'nin öldüğünü sen de biliyorsun. Ayrıca sen arabada kalıp uyudun ya. Rüya görmüş olmalısın."

Taehyung her zamankinden daha da salak gözüküyordu.

"Öyle mi oldu?"

Başımı salladım
"Öyle oldu tabii. Hadi sen uyumaya devam et hastaneye varınca uyandırım seni."

Taehyung afallamış yüz ifadesi ile kafasını cama dayayarak gözlerini kapattı.

Derin bir iç çektim.
Taehyung'un gerizekalı biri olması ilk defa işime gelmişti.

Hastaneye varınca Taehyung'u uyandırdım ve birlikte içeri girdik.

Bay Shin dükkanda kalp krizi geçirmiş. Neyse ki şu an durumu iyi. Rosé evde olmasaydı hastanede kalırdım ama bu görevi Taehyung'a bırakmak zorundayım.

Bay Shin hâlâ uyanmamıştı.
Eğer uyanırsa bana haber versin diye Taehyung'u tembihledim ve hastaneden çıktım.

"Jimin!"

Arkamdan bana seslenen tanıdık sese döndüm.

"Yoongi?"

Find You Again | JiroséHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin