20

384 32 1
                                    

Yatak odasının her tarafını aradım ama günlüğün devamını bulamadım.

Diğer odalara da baktım ama yoktu.

Çaresiz bir şekilde kendimi koltuğa bıraktım.

Bana ne oldu? Kim beni bu hale getirdi?

İşte o anda aklıma dışarıdaki kulübe geldi.

Bahçede sebze topladığımda eski bir kulübe fark etmiştim ama kapısı kilitliydi.

Anahtarlıktaki bütün anahtarları aldım ve koşarak kulübeye gittim.

Sırasıyla hepsini denemeye başladım ve birkaç dakika sonra doğru anahtarı bulup kapıyı açtım.

İçerisi karanlık ve rutubetliydi ama buna rağmen bana kötü bir enerji vermiyordu aksine burası rahatlatıcı gelmişti.

Küçük bir masa lambası fark ettim ve açtım. Her şey daha net görünüyordu.

İçeride saksılar ve tablolar vardı. Hobi olarak kullanılan bir kulübe olmalı diye düşündüm

Bir masa ve sandalye vardı. Oturdum ve çekmeceleri karıştırmaya başladım.

En alt çekmece kilitliydi. Elimdeki anahtarları deneyerek açmaya çalıştım ve bir süre sonra başardım.

İçinde bir defter ve bir zarf vardı.

Bu siyah defter de önceki pembe defter gibi tanıdık geliyordu. Bunun diğer günlük olmasını ümit ederek ilk sayfasını açtım.

Bu günlük Park Rosé'ye aittir. Eğer Rosé değilseniz okumayın!

Kalbim heyecanla çarpmaya başladı.
Sonunda her şeyi öğrenme imkanına sahip olmuştum.

Günlüğü hızla okumaya başladım ama bu günlüğe de önceki günlük gibi çoğunlukla Jimin'e olan aşkımı yazmıştım. Tek farkı artık onunla evli olmamdı.

Ümitsizliğe kapılırken o sayfayı okudum:

16 Mart 2018
Bu güne kadar Jimin ile olan evliliğimin her yönden kusursuz olduğunu düşünürdüm ama sanırım fikrim değişmek üzere. Yoongi onca zamandan sonra sorun çıkarmaya devam ediyor. En son düğünden bir önceki gün sarhoş bir halde evime geldiğinde görmüştüm. Zaten bir bahane bulup düğüne de katılmamıştı. Jimin bu yüzden çok üzülmüştü. Aslında onunla hep empati kurmaya çalışıyorum. Jimin ile kardeş gibilerdi ama araya ben girince Jimin onunla daha az görüşüyordu. Onun yerinde olsam ben de üzülürdüm. Hatta sırf onlar tekrar görüşebilirsin diye Jimin'e Seul'e dönmek istediğimi söylüyordum.Yoongi bugün Jimin yokken buraya geldi. Onun Busan'da olduğunu görünce çok sevindim ve Jimin'e haber vermek istedim fakat Yoongi beni durdurdu. Jimin ile karşılaşmak istemediğini söyledi. Onu anlayamıyorum. Onca yolu neden geldi ki o zaman? Anlaşılan beni tehdit etmeye gelmişti. Özetleyecek olursam beni Jimin'den ayrılmam için ikna etmeye çalıştı. Jimin'in onun tek arkadaşı olduğunu ve onunla yine eskisi gibi olmak için her şeyi yapacağını söyleyip gitti. Tanrım, bu çocuk beni ciddi anlamda korkutmaya başladı.

Hayal meyal hatırlamaya başladım.
Evet o gün Yoongi eve gelmişti ama daha fazlasını öğrenmeye ihtiyacım var. Gereksiz sayfaları atlayarak sonlara doğru geldim.

3 Temmuz 2018
Gerçekten çok korkuyorum. Bir haftadır birileri beni takip ediyormuş gibi geliyor. Jimin her gün işte çok yoruluyor onu bu paranoyalarımla meşgul etmek istemiyorum. Ama ya gerçekse? Ya biri gerçekten benim peşimdeyse?

21 Temmuz 2018
Bugün çok heyecanlıyım çünkü yıllar sonra ilk defa Jimin ile lunaparka gideceğiz! O kadar mutluyum ki takip edilmek bile umrumda değil. Yarın sadece Jimin ile eğleneceğim!

Günlüğün son sayfasını çevirdim.

22 Temmuz 2018
Sanırım bugün Yoongi'yi gördüm! Sabah alışverişden dönerken evimin yakınlarında ona benzeyen bir adam gördüm. Umarım o değildir. Bütün gün korkudan doğru düzgün hazırlanamadım bile. İçimi ani bir korku kapladı. Neden kötü bir şey olacakmış gibi hissediyorum ki? Sürekli penceremden dışarıyı kontrol ettim. Kimseyi göremedim ama bu beni rahatlatmamıştı. Jimin'i aradım ama açmadı Ya kötü bir şey olduysa?
Lütfen bugün istediğim gibi geçsin. Olur da bana bir şey olursa diye bunları yazıyorum:
Tanrım lütfen ben ölürsem Jimin'e iyi bak. Eğer katilim Yoongi ise ve bulunamazsa beni tekrar dünyaya gönder ve onu yakalayınca tekrar yanına al. Yoksa Jimin asla güvende olmayacak. Tanrım lütfen, sana yalvarıyorum...

Günlüğü kapattım.
Gözlerim buğulanmıştı.

Çekmeceden çıkan zarfı açtım. İçinden bir fotoğraf çıktı.

Fotoğrafın arkasında:Jimin tarafından çekildi ^^Yazıyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Fotoğrafın arkasında:
Jimin tarafından çekildi ^^
Yazıyordu

Katil Yoongi'ydi ve eğer ben onu yakalarsam tekrar Jimin'den ayrılacaktım.

Find You Again | JiroséHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin