İnanamayacaksınız ama...
Bölüm geldi.
İyi okumalar...
⚡⚡⚡⚡⚡
Noel gittikçe yaklaşıyordu. Aralık ayının ortalarında bir sabah Hogwarts'takiler uyanınca her yerin bir metre karla örtülmüş olduğunu gördüler. O Hogwarts'lılara, Amber ve Nell de dahildi.
"Nell, hadi ama ya! Ne üşengeçsin!"
Nell göz devirdi. "Bir metre karın içine girip hasta olacak kadar manyak değilim, Amber."
"Ama Lonra'ya hiç kar yağmıyor!" dedi Amber. "Bari burada tadını çıkaralım!"
"İstemiyorum, Amber!" diye patladı Nell. Amber, ona birkaç saniye boyunca boş boş baktı. Sonra da kırgın bir sesle "Peki." diyerek ortak salondan çıktı.
Kolunda asılı duran atkısını boynuna doladı. Kışlık cübbesinin ceplerinin içinde duran eldivenlerini eline giydi. Dışarı çıktığında gördüğü ilk şey, ona kar topu atan Weasley ikizleri, Hufflepuff'lı olan Skye , Alexander ve Ida'ydı. Bu üç arkadaşla, bir kahvaltı sırasında tanışmışlardı.
"Hey, kesin şunu çocuklar!" dedi Amber, gülerek.
"Nell nerede?" diye sordu Skye.
"Hanımefendi, hasta olacak kadar manyak değilmiş, öyle dedi bana." Sonra ise eline bir avuç kar aldı. "Nerede kalmıştık?"
Büyük ve eğlenceli bir kartopu savaşına girmişlerdi. Ancak bundan Profesör Quirrel'ın sarığı da nasibini almıştı.
⚡⚡⚡
"Birazdan geleceğim, sakın ola - sakın ola bir yaramazlık yapmaya çalışmayın!"
Altı çocuk birden Filch'e göz devirdiler.
"İlk yıldan ceza mı olurmuş ya!" dedi Skye, sızlanarak.
"Size, Profesör Quirrel'e sataşmamız gerektiğini söylemiştim!"
"Biz de, istersen bize katılmayabileceğini söylemiştik, Ida." dedi masanın kenarına oturmuş olan Alexander, cebinden çıkardığı küçük bir parça çikolatayı yerken. Ida, utançla başını eğdi ve dosyaları düzeltmeye devam etti.
Çoğu kişi Ida'yı inek ve bilmiş olarak görüyordu. Ancak bu tamamıyla bir ön yargıydı. O, özünde iyi bir kızdı, tatlıydı ve oldukça kibardı. Sevdiklerine, kendinden daha fazla önem gösterirdi. Biraz utangaçtı tabii, bu yönünü insanlara pek gösteremezdi.
"Sanırım, yetmişli yıllarda Hogwarts'ta okuyan en yaramaz öğrenciyi buldum." dedi Amber. Bir tane dosya çıkardı. "Bakalım... 'Sirius Black. Severus Snape'in saçlarını pembeye boyadığı için cezalandırıldı.' Çok iyi!" dedi kahkaha atarak.
"Bir dakika, ciddi misin?" dedi Fred ve George. "Birisi Snape'e bunu yapmayı becerebilmiş mi cidden?"
"Burada öyle yazıyor, tabii Filch kör değilse." dedi Skye.
"Amber'ın kime çektiğini anladım sanırım." Ses Alexander'dan gelmişti. "Yaratıcıymış yalnız. 'James Potter. Bir Bludger'ı, Slytherin'lilere saldığı için cezalandırıldı.' Amber, babanla olan benzerlikleriniz korkutucu derecede fazla!"
Herkes gülerken, Amber, Alexander'ın yanına geldi ve dosyayı inceledi. Bir kenarına, babasının bir fotoğrafı yapıştırılmıştı. İlk başta Harry sanmıştı onu, çok fazla benziyorlardı. Kendiyle karşılaştırdı babasını. Yuvarlak gözlükler, kuzgun karası asla taranmamış gözüken saçlar, ela gözler... Davranışları ve Quidditch oyuncusu olmaları da dahil olunca...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Amber Potter: 1
Hayran Kurgu⚡⚡⚡⚡⚡ Amber Potter ve Harry Potter sıradan çocuklar olduklarını sanırlarken bir baykuşun getirdiği mektupla yaşamları değişir: Başvurmadıkları halde Hogwarts Cadılık ve Büyücülük Okulu'na kabul edilmişlerdir. Burada birbirlerinden ilginç dersler alı...